Partyflock

Forumonderwerp · 961426

Waarschuw beheerder
Een jongen of een meisje?

Ik denk dat ik het wel wil weten, m'n vriend vind het ok.
Maar dat zien we dan wel rond de 20 weken.
Misschien heb ik dan ook wel zoiets van ik wist het de eerste 20 weken ook niet, dan de laatste 20 weken je nieuwschierigheid maar even indimmen. Is ook wel weer spannend

Maar nu heb ik zoiets van IK WIL HET WETEN :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes: ik wilde het wel weten. En met een volgende wil ik het weer weten

Waarschuw beheerder
Ik het zeker wel weten, ben veel te nieuwsgierig en kan dan gericht gaan shoppen en kamertje inrichten!!

Kan niet wachten tot het zover is :D

Waarschuw beheerder
moet een verrassing blijven

klinkt lulig maar zou wel weten of het "gezond"is dat het geen down syndroom ofzow heeft.....zou je het dan weg laten halen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 13:17:
klinkt lulig maar zou wel weten of het "gezond"is dat het geen down syndroom ofzow heeft.....zou je het dan weg laten halen?

Ja ik zou het dan weghalen!

Kijk dat kan ik nu makkelijk zeggen omdat ik nog niet zwanger geweest ben dus in die situatie is het weer anders maar ik zou het weghalen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zou je het dan weg laten halen?

laten we eerlijk zijn, iedereen wil een gezond kind als het effe kan, en als ik van te voren zou weten dat het kindje ziek is en daar door slecht een beperkt leven of een leven heeft dat ik niet humaan genoeg vindt dan zou ik het idd laten weg halen :S

kind heeft recht op kans van leven, wanneer dat niet voldoende mogelijk is zou ik een abortus niet uit sluiten, daar naast heb je als ouder ook recht van leven, ipv de rest van je leven te slijten om voor een ziek kind dag in en uit te zorgen (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Wij hebben toendertijd die test laten doen.
En thank god was het goed !
En we hebben toen ook besproken wat we zouden doen als de uitslag negatief was... en dan zouden we waarschijnlijk toch tot abortus overgaan.
Waarschuw beheerder
Mijn zusje heeft het syndroom van down, en dat heeft ons doen besluiten om zo'n prenatale screening te doen.
Maar ik moet zeggen dat ik tijdens het wachten op de uitslag meerdere keren op het punt heb gestaan om af te bellen, ik wilde het namelijk niet eens meer weten. Hoe langer ik erover nadacht hoe meer ik tot de conclusie kwam dat het echt een puur egoistische beslissing zou zijn om het kindje weg te laten halen mocht het het down syndroom hebben. Als ik naar mijn zusje kijk zie ik dat zij een van de gelukkigste mensen ter wereld is. Dus wat dat betreft hoef je zo'n kindje niet weg te laten halen. Het gaat er dus alleen om of je de zorg ervoor wil hebben of niet.
Heb de uitslag wel afgewacht en gelukkig was de uitslag goed! Was echt een enorme opluchting, maar ik weet niet of ik het ooit weer zou laten testen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 17 juli 2007 om 15:34:
ik wil het ook niet weten.
als het kindje maar gezond is

idd(Y)
Waarschuw beheerder
Ik heb altijd gezegd dat ik het niet wou weten....maar toen ik eenmaal zwanger was en de 20 weken echo kwam in zicht, hield ik het niet meer. Dus ja, wij "weten" welk geslacht ons hummeltje heeft! :)

Waarschuw beheerder
wel zo handig :D
Waarschuw beheerder
Ja ik denk het wel..
Waarschuw beheerder
Ik zou het wel willen weten!

Maar iets raars wat een vriendin van me laatst zei... Als je het geslacht wilt weten moet je extra betalen, paar honderd euro ofzo!!

Ik had er nog nooit van gehoord en weet niet of het waar is, ieamand??

Waarschuw beheerder
Wij konden er dus mooi niet omheen he' meneer lag dus met zijn benen wijd op de 20 weken echo dus het piemeltje was niet te ontwijken.
Ze heeft er zelfs een extra foto van gemaakt, maar die is zo uitvergroot dat het net een neger lijkt. :lol:
Gelukkig wilde wij het wel weten, maar ook als we het niet wilde weten was het zeer duidelijk te zien.
zou wel heel vaag zijn als ik in november van een meisje beval, :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damsje op donderdag 26 juli 2007 om 10:11:
Ik had er nog nooit van gehoord en weet niet of het waar is, ieamand??

nee hoor onzin.. kijk hier maar: http://www.echovisie.com/kosten.html

ik zelf wil het wel weten als t zover is.. kan ik de babykleertjes erop afstemmen :D
Waarschuw beheerder
Ik wist het bij 20 weken zwangerschap van mijn zoon en mijn dochter. Het is makkelijk, en dat mensen gaan lopen zeiken over dat de verrassing dan weg is is bullshit. Je weet toch niet hoe het kindje eruit ziet? Het is toch GVD geen suprise-ei?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 27 juli 2007 om 13:54:
Ik wist het bij 20 weken zwangerschap van mijn zoon en mijn dochter. Het is makkelijk, en dat mensen gaan lopen zeiken over dat de verrassing dan weg is is bullshit. Je weet toch niet hoe het kindje eruit ziet? Het is toch GVD geen suprise-ei?

Haha...dat zouden mijn woorden kunnen zijn!
Ik wist ook al bij 20 weken dat we een knul zouden krijgen..
Alleen de naam hebben we voor ons gehouden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damsje op donderdag 26 juli 2007 om 10:11:
Maar iets raars wat een vriendin van me laatst zei... Als je het geslacht wilt weten moet je extra betalen, paar honderd euro ofzo!!

Nog nooit van gehoord, we moesten iets van € 100 betalen, incl film en foto's en er werd verteld dat we een jongen zouden krijgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daaan op vrijdag 27 juli 2007 om 14:13:

Dan liegt je vriendin. Want dat is bullshit.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is toch GVD geen suprise-ei?

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 27 juli 2007 om 14:16:
Dan liegt je vriendin. Want dat is bullshit.

Dat zeg ik toch ook...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daaan op vrijdag 27 juli 2007 om 14:19:
Dat zeg ik toch ook...

:lol: heb het even van jou geciteerd. Maar bedoelde degene die dit gepost had. Jij en ik zeiden hetzelfde. 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 27 juli 2007 om 14:22:
Maar bedoelde degene die dit gepost had. Jij en ik zeiden hetzelfde.

Ohhh...:lol:
Duidelijk..(f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is toch GVD geen suprise-ei?

:lol:

Uitspraak van Daaan op vrijdag 27 juli 2007 om 14:10:
Alleen de naam hebben we voor ons gehouden!

Maar dat is logisch.. er moet wel iets een verrassing blijven he :9 hihi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wist het wel,bij een tweede wil ik het niet weten het is hardstikke leuk als je weet wat het wordt maar ik kon mn mond niet houden haha

Waarschuw beheerder
Wij wilden het wel weten. Wordt een meisje! Hopelijk bevestigd de pret echo van volgende week het weer!

ik heb me pretecho donderdag om 4 uur voor de 2e keer:D

Het is makkelijk, en dat mensen gaan lopen zeiken over dat de verrassing dan weg is is bullshit. Je weet toch niet hoe het kindje eruit ziet? Het is toch GVD geen suprise-ei?

:respect:

laten we eerlijk zijn, iedereen wil een gezond kind als het effe kan, en als ik van te voren zou weten dat het kindje ziek is en daar door slecht een beperkt leven of een leven heeft dat ik niet humaan genoeg vindt dan zou ik het idd laten weg halen

kind heeft recht op kans van leven, wanneer dat niet voldoende mogelijk is zou ik een abortus niet uit sluiten, daar naast heb je als ouder ook recht van leven, ipv de rest van je leven te slijten om voor een ziek kind dag in en uit te zorgen

je had het niet beter kunnen zeggen!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn zus wil het ook niet vertellen :[

Maar het gaat een jongetje worden :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
bij de 20 weken echo in het ziekenhuis konden ze het bij ons niet goed zien , een meisje dachten ze maar niet zeker .
3 weken later bij de pret echo kon die mevrowu wel heel goed zien dat het een meisje werd ...
iedereen weet nu dat we een meisje krijgen iedereen weet de naam ook al . alleen hebben we besloten dat we het geboorte kaartje wat we uitgezocht hebben geheim te houden
Waarschuw beheerder
Nope ik wil het niet weten. Ik hou het echt als kadootje voor bij de bevalling. En het is zzooooo leuk hoe iedereen loopt te speculeren over wat het wordt :D

90% zegt dat ik een jongen krijg, ik ga echt lachen als het een meid is :lol:

Wel ga ik over 3 weken een 3D echo laten maken, hopelijk kan ik niet aan het gezicht zien wat het wordt. En ze moeten we tussen die beentjes vandaan blijven ;)
Waarschuw beheerder
ik zal het niet willen weten hoor!

Waarschuw beheerder
ene kant wel makkelijk om te weten met kamertje, kleding enzo
maar denk dat we het toch maar niet willen weten

Waarschuw beheerder
Nog 6 weken 8) Dan weten we het.

En we gaan het tegen NIEMAND vertellen :d
Ons geheimpje

Waarschuw beheerder
Als ik zwanger zou zijn. Nou nog ietsie te jong voor :P
zou ik het niet willen weten. Ik zou wel willen weten
of het gezond is.

Als mijn kindje het syndroom van down zou hebben zou ik het
absoluut niet weglaten halen. Ik ken veel mensen met dit syndroom
die zich prima kunnen redden in deze samenleving. Goed meesten onder
begeleiding maar goed ik ken den ook weer veel 'normale mensen'(om het
zo maar even te zeggen die ook onder begeleiding wonen.

Maar goed. Doe mij eerst maar een neefje/nichtje...:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja we wilden het weten.
Volgens 3 echoscopisten een kerel, en zelf hebben we ook met de 20 weken echo "hem" in volle glorie mogen aanschouwen :lol:

Zal je zien dat het alsnog een meid wordt :roflol:
Ach maakt ook niet uit ;)

Waarschuw beheerder
Ik zou het ook wel willen weten
Waarschuw beheerder
ik zou het denk ik wel willen weten
Waarschuw beheerder
Ik zou het wel willen weten, denk ik :)
Waarschuw beheerder
Het is wel heel handig om te weten wat het wordt. In verband met een babykamer, kleertjes e.d.
Maar wat dat betreft lijkt het mij juist extra spannend als je niet weet wat het wordt.
Waarschuw beheerder
Jaaaaa ik wil het heel graag weten :yes:
Bij Brad wilde ik het ook weten en nu bij deze weer.
24 september heb ik me 20 weken echo :D
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij was het al een hele verrassing dat ik zwanger was :p

Dus wilde ik alles een verrassing laten...had het gevoel van een knul..en mijn gevoel had gelijk :)
Waarschuw beheerder
Hoe ik er nu over denk zou ik het niet willen weten.
Maar als ze op het moment van de echo vragen of ik het zou willen weten..misschien ben ik dan wel te nieuwsgierig.
Waarschuw beheerder
ik zou het wel willen weten en we gaan het snel proberen de oefenfase heeft al lang genoeg geduurd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij weten lekker wat het wordt :cheer:
Maar we zeggen voor de rest tegen niemand!!
Is best wel moeilijk omdat voor je te houden. Haha.
Maar het lukt ons wel. Nog 3 maandjesvol houden. :)

Waarschuw beheerder
Nog 12 weken en dan weet ik het!
Waarschuw beheerder
Ik zou het wel willen weten! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het absoluut willen weten :jaja:

Waarschuw beheerder
Wij weten ook wat het geslacht is :d

En tis inderdaad wel moeilijk om je niet per ongeluk te verlullen
Ik moet echt opletten hihi

Waarschuw beheerder
ik zelf wist het niet...
en vond het inderdaad wel een leuke verrassing om pas bij de bevalling te weten te komen wat het werd.
Maar omdat ik uitgedragen had zeiden al heel veel mensen van ja het zal wel een jongen zijn, want meiden blijven vaak niet zo lang zitten.

Een vriendin van mij is nu ook zwanger en die weet al wel wat het wordt maar dat mag eigenlijk niemand weten. Alleen ze verspreekt zichzelf nog al redelijk vaak. Nu let ik daar misschien ook op omdat ik het al wel weet.

Ik vond het alleen wel moeilijk om kleren te kopen die niet typisch voor een jongen of een meisje waren.
Babykamer hebben we gewoon neutraal gehouden

Waarschuw beheerder
ik zou ut nie willen weten.. ben dol op verassingen
Waarschuw beheerder
Ik wilde het wel weten.. kon gewoon niet wachten.. ben ik veelste ongeduldig voor haha

Bij een volgende zwangerschap lijkt het me ind wel mooi om het niet te weten, maar van de ene kant of je het nu met 20 weken te horen krijgt of als ie eruit is het is allebei een verassing :D