2 volgers · 42056x bekeken
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik vond sensatino wel leuk maar ZO anders als andere feesten
weetnie of ik volgend jaar ook nog ga
Dan breng de hele avond maar eens door op de tribune die ze daar gebouwd hadden. Die extra podiums
Heb een mail gestuurd naar ID&T met de vraag of er nog een DVD uitkomt
van Sensation Black, hierop kreeg ik het volgende terug:
Beste Stefan,
Er zal helaas geen dvd van Black uit komen dit jaar….sorry!
Grtjs.
Esther Vossegat
Receptionist / Office
ID&T BV / Q-dance BV
Dus, helaas dit jaar geen DVD van Sensation Black
van Sensation Black, hierop kreeg ik het volgende terug:
Beste Stefan,
Grtjs.
Esther Vossegat
Receptionist / Office
ID&T BV / Q-dance BV
Dus, helaas dit jaar geen DVD van Sensation Black
Echt klote zeg, en in mijn ogen toch een misser van ID&T / Q-dance om van deze black geen DVD uit te brengen. Was toch 1 van de beste tot nu toe.
Maarja de verhalen van deze goede editie zullen nog wel nagalmen door partyland. Toch jammer dat we niet ervan kunnen nagenieten. Al het tweede jaar geen DVD van black vindt ik wel behoorlijk matig maarja.
Maarja de verhalen van deze goede editie zullen nog wel nagalmen door partyland. Toch jammer dat we niet ervan kunnen nagenieten. Al het tweede jaar geen DVD van black vindt ik wel behoorlijk matig maarja.
lijkt me niet dat dit strategie is (dat ze Black willen distantiëren van White oid)
IK zat hier wel aan te denken, als het idd waar is dan zal het waarschijnlijk iets mnet dit te maken hebben.
Maar hoe kan je dit soort dingen geen DVD maken, check bijv dit filmpje, en dan ook het nummer wat na het anthem komt. Echt zo ontiegelijk geil
laatste aanpassing door een beheerder
Beste Stefan,
Grtjs.
Esther Vossegat
Receptionist / Office
ID&T BV / Q-dance BV
Stonden die camera's daar dan om wat YouTube filmpjes te maken? Zet desnoods alleen het stuk van Black Indentity erop; pleassssssssssssse
Stonden die camera's daar dan om wat YouTube filmpjes te maken?
Zo denk ik er ook over! Waarom zouden ze al die moeite doen (en kosten maken) om van alle beelden alleen een afterfilm te maken? Aan een dvd kunnen ze daarnaast ook nog eens leuk verdienen aangezien daar altijd een royale marge op wordt gegooid. Van Defqon verschijnt ook altijd een afterfilm, maar ook een dvd (die trouwens ook langer op zich laat wachten dan normaal)! En dan nog die berichten van ID-T zelf die elkaar tegenspreken.. De vaagheid overheerst (wederom)!
De vaagheid overheerst (wederom)!
Zeg dat wel
Sensation black was niet uitverkocht, misschien een reden. De afterfilm is dan waarschijnlijk een goedmakertje, aangezien er van white geen afterfilm is
2003 had black nog minder mensen binnen en toen is er ook een DVd gekomen, dat heeft trowuens eraan bijgedragen dat het in 2004 voor het eerst uitverkocht was.
Nu hebben ze dit jaar een Dijk van feest neergezet met black, voor mij tot nu toe nog steeds de meest positieve verassing van het jaar.En overal positieve recentiues en reacties. Het zal de kaartverkoop volgend jaar zowiezo wel goed doen. En als er dan nog een DVD komt dan krijgen ze het misschien wel weer vol. Dvd's zijn altijd een mooi mniddel om de volgende editite een boost te geven, zie maar met feesten als decibel qliamx en defqon, sinds er van die feesten DVd's uit komen is de populariteit alleen maar gegroeid.
het viel me wel op dat er geen camera's op de vloer te vinden waren aan die lange armen e.d. ...en volgens mij waren die er wel op white dit jaar? In voorgaande jaren waren deze camera's er op beide edities. er liepen nu alleen wat cameramannen rond op black
(genoeg beeld voor alléén een afterfilm).
White 2007:
https://photo.partyflock.nl/images/75445/main/349393.jpg
(duidelijk 1 van de camera's te zien)
Black 2007:
https://partyflock.nl/photo/352004
https://album.partyflock.nl/14965017.jpg
(camera's ver te zoeken
)
Dus het maken van géén Black dvd was al vantevore afgesproken i.p.v. het plotseling ontbreken van beeld vorig jaar...
White 2007:
https://photo.partyflock.nl/images/75445/main/349393.jpg
(duidelijk 1 van de camera's te zien)
Black 2007:
https://partyflock.nl/photo/352004
https://album.partyflock.nl/14965017.jpg
(camera's ver te zoeken
Dus het maken van géén Black dvd was al vantevore afgesproken i.p.v. het plotseling ontbreken van beeld vorig jaar...
laatste aanpassing
Alle hoogtepunten van deze avond staan erop, Mason, Fedde le Grand, Erick E en David Guetta, de Arena steeg bijna op toen hij “Jump Around” draaide. Natuurlijk ontbreekt de Megamix niet dit is altijd één van de hoogtepunten tijdens Sensation. Verder vind je op deze DVD alle Sensation Anthems van de afgelopen jaren en als extra nog 10 minuten sfeerbeelden Sensation 2006!
Juist
De DVD ligt vanaf vandaag in de rekken, en waarom Black er niet op staat? "Dat is onze keuze"
Kan verschillende dingen betekenen.
Maar ik denk dat ze black "zo veel mogelijk" uit de commercie willen houden. Want het schrikt toch een bepaald soort slag potentiele bezoekers af.
Denk dat ze vinden dat black al zo veel postieve recenties heeft gekregen dat de mensen die volgend jaar echt willen wel de weg naar de ArenA weten te vinden.
laatste aanpassing
De DVD ligt vanaf vandaag in de rekken, en waarom Black er niet op staat? "Dat is onze keuze!"
Echt royaal balen! White krijgt een complete dvd en wij mogen het doen met een flash filmpje van 5 minuten. Het lijkt wel of black een soort last wordt voor id&t, zo van: "owja, die herrie moet ook nog"
Ik heb nog een setje gevonden die hier volgens mij nog niet gepost is, deze is van Scot Project, kwaliteit is matig, maarja, beter dan niks.
http://www.megaupload.com/nl/?d=YFCH0RJV
laatste aanpassing
Scot was wel al gepost
...
Vergeet niet dat White dus een hele DVD (Min 10 minuten) voor zichzelf krijgt, normaal maar een halfje... Volgens MvB (Ook actief in dit draadje) kan 't komen door die Sensation White Worldtour, en dat is eigenlijk ook het enige wat ik me kan bedenken... Breng dan desnoods een aparte DVD voor Black uit, arghhhhh
White krijgt een complete dvd en wij mogen het doen met een flash filmpje van 5 minuten.
Vergeet niet dat White dus een hele DVD (Min 10 minuten) voor zichzelf krijgt, normaal maar een halfje... Volgens MvB (Ook actief in dit draadje) kan 't komen door die Sensation White Worldtour, en dat is eigenlijk ook het enige wat ik me kan bedenken... Breng dan desnoods een aparte DVD voor Black uit, arghhhhh
Waarom staat de site van "Black" dan gewoon op sensation.id-t.com/black/?
Het zou kunnen zijn omdat pas in de laatste weken voor black dit definitief is besloten, het blijft een sensation maar dan toch meer met de aandacht naar de naam black om zo de aandacht af te leiden van de commercie die mensen weg houdt bij black.
In de krant stond dat de merknaam sensation hetgene is waarbij ze met white de wereld over gaan, black is een apparte merknaam voor de feesteni n de ArenA en Sportpalies.
Ok, nu wordt het nog leuker... De DVD's van Defqon1 en Sensation komen 2 weken later uit; 14 september (Ze zouden toch dit weekend in de verkoop gaan? Of alleen weer via TO? )
ID & T Nederland moet dood! Dood aan die fuckers!
Klantenservice? Dat woord kennen ze niet! Ze antwoorden gewoon niet als de inhoud van de mail hen niet aanstaat.
Hoe kunnen ze nu in Godsnaam WEER geen DVD uitbrengen!
Van White (KUTfeest) kwam er vorig jaar OOK geen DVD uit; maar dit jaar dus wel MET beelden van 2006. Dus 2006 en 2007 is voor de white in orde.
... en de Black verdomme? 2007 was volgens mij ubergeil als ik naar die foto's kijk! Een van de beste feesten van het jaar naar ik hoor! En afgaande op enkele (ja slechts warm-up setjes, waar blijven de livesets ook?! ) sets was het supervet ?! Hoe kan je daar dan geen DVD van uit brengen goed wetende dat er dus wel gefilmd is.
Voor black dus NIKS van 2006 en 2007? Djeezes zeg waar is ID & T mee bezig ?!
Voor White kan alles ... en voor Black mag niks.
Een organisatie als ID & T Nederland trekt zich echt wel geen reet aan van hun klanten en hun wensen hoor ... ze willen enkel geld verdienen en eens hun tickets voor de events verkocht zijn. Dan is het een welgemeende fuck you naar de klanten toe! Ze gaan de politieke toer op ... beloftes maken voor de verkiezingen en eens afgelopen komt er niks van in huis! Wat mij betreft mogen zij de boel opdoeken; dat ze maar failliet gaan!
Ze kunnen een voorbeeld nemen aan ID & T België. Die organisatie staat inmiddels volledig los van ID & T Nederland en dat is maar goed ook ... zij denken tenminste nog redelijk aan hun klanten. Als ik een mail stuur heb ik binnen de dag of twee dagen een degelijk antwoord. En van Sensation White en Black 2007 in België is er tenminste wel een DVD! (En onze budgetten daarvoor liggen nochtans veel lager!) Ok die DVD is wel niet super maar hij is er wel ! (20 minuten per feest en een uur interviews die me geen reet interesseren)
Klantenservice? Dat woord kennen ze niet! Ze antwoorden gewoon niet als de inhoud van de mail hen niet aanstaat.
Hoe kunnen ze nu in Godsnaam WEER geen DVD uitbrengen!
Van White (KUTfeest) kwam er vorig jaar OOK geen DVD uit; maar dit jaar dus wel MET beelden van 2006. Dus 2006 en 2007 is voor de white in orde.
... en de Black verdomme? 2007 was volgens mij ubergeil als ik naar die foto's kijk! Een van de beste feesten van het jaar naar ik hoor! En afgaande op enkele (ja slechts warm-up setjes, waar blijven de livesets ook?! ) sets was het supervet ?! Hoe kan je daar dan geen DVD van uit brengen goed wetende dat er dus wel gefilmd is.
Voor black dus NIKS van 2006 en 2007? Djeezes zeg waar is ID & T mee bezig ?!
Voor White kan alles ... en voor Black mag niks.
Een organisatie als ID & T Nederland trekt zich echt wel geen reet aan van hun klanten en hun wensen hoor ... ze willen enkel geld verdienen en eens hun tickets voor de events verkocht zijn. Dan is het een welgemeende fuck you naar de klanten toe! Ze gaan de politieke toer op ... beloftes maken voor de verkiezingen en eens afgelopen komt er niks van in huis! Wat mij betreft mogen zij de boel opdoeken; dat ze maar failliet gaan!
Ze kunnen een voorbeeld nemen aan ID & T België. Die organisatie staat inmiddels volledig los van ID & T Nederland en dat is maar goed ook ... zij denken tenminste nog redelijk aan hun klanten. Als ik een mail stuur heb ik binnen de dag of twee dagen een degelijk antwoord. En van Sensation White en Black 2007 in België is er tenminste wel een DVD! (En onze budgetten daarvoor liggen nochtans veel lager!) Ok die DVD is wel niet super maar hij is er wel ! (20 minuten per feest en een uur interviews die me geen reet interesseren)
Hoe kan je daar dan geen DVD van uit brengen goed wetende dat er dus wel gefilmd is.
Er is vantevoren al besloten om van Black geen dvd uit te brengen aangezien er maar heel weinig camera's waren (voor de afterfilm van 5 minuten) er waren geen camera kranen, bij white wel.
Verder vind ik het ook belachelijk dat ze Black zo in het verdomhoekje douwen en dat ze niet meer reageren op emails. Nogal arrogante houding van ID&T.
(permanent verbannen)
donateur
Komt denk ik doordat vorig jaar die ruzie is geweest
onzin ID&T heeft groot gelijk!
Er komen al meer dan genoeg DVD's uit van feesten,waarom dan nog 1tje van Black
De organisatie beslist,niet wij
Er is toch ook al 4 jaar niks van TD verschenen,misschien dit jaar een compilatie DVD van de 4 voorgaande editie's+deze erbij zou de beste oplossing zijn
laatste aanpassing
onzin ID&T heeft groot gelijk!
Er komen al meer dan genoeg DVD's uit van feesten,waarom dan nog 1tje van Black
De organisatie beslist,niet wij
Er is toch ook al 4 jaar niks van TD verschenen,misschien dit jaar een compilatie DVD van de 4 voorgaande editie's+deze erbij zou de beste oplossing zijn laatste aanpassing 12 september 2007 10:21
Werk jij voor ID & T ofzo dat je ze nog verdedigt zelfs? Slaat nergens op; want je bent zelf naar de Black geweest ?!
Waarom dan nog eentje vraag je ... er is al elk jaar een DVD van White uitgekomen; hetzij een dubbele met black of een standalone.
Er is nog NOOIT een volledig aparte DVD van Black uitgekomen. Dus ID & T beschouwt dit feest duidelijk maar als bijkomstig; als iets dat ze doen maar hen geen fuck interesseert.
Dus bij deze ... fuck ID & T ik ga niet meer naar een feest van hen! Als enkele honderden of duizenden mensen hen boycotten zullen ze mss ooit eens luisteren naar hun klanten
Er is nog NOOIT een volledig aparte DVD van Black uitgekomen. Dus ID & T beschouwt dit feest duidelijk maar als bijkomstig; als iets dat ze doen maar hen geen fuck interesseert.
Ik acht een nieuwe strategie ook mogelijk.
Black heeft toch wel een naam bij zijn doelgroep. Het is verschillende keren (bijna) uitverkocht geweest en de mensen weten de weg naar de ArenA wel te vinden als het erop aan komt.
Misschien willen ze juist een bepaalde doelgroep stimuleren namelijk door een statement te maken. Geen DVD --> kijk we zijn niet echt commercieel met black. Is op zich best wel een grappig idee, black komt niet op DVD je komt volgend jaar maar lekker zelf kijken
laatste aanpassing
Ik acht een nieuwe strategie ook mogelijk.
Black heeft toch wel een naam bij zijn doelgroep. Het is verschillende keren (bijna) uitverkocht geweest en de mensen weten de weg naar de ArenA wel te vinden als het erop aan komt.
Misschien willen ze juist een bepaalde doelgroep stimuleren namelijk door een statement te maken. Geen DVD --> kijk we zijn niet echt commercieel met black. Is op zich best wel een grappig idee, black komt niet op DVD je komt volgend jaar maar lekker zelf kijken Maar of het werkt.....laatste aanpassing 12 september 2007 15:27
Idd dit werkt niet. Want zoals ik denken de mensen alleen aan het "naslagwerk" dat ze willen terugzien als het een topfeest was. Daar steunt het ganse principe van zulke DVD's van feesten op.
ID & T weet dit wel want ze doen dit wel met White; maar niet met Black. Is dus perfect bewust dat ze dit principe negeren. Waarom is een raadsel want ID & T heeft geld genoeg; dus mag ik ze gerust bestempelen als geldwolven
donateur
Idd dit werkt niet. Want zoals ik denken de mensen alleen aan het "naslagwerk" dat ze willen terugzien als het een topfeest was. Daar steunt het ganse principe van zulke DVD's van feesten op.
Dat geloof ik ook wel hoor.
Ik wilde bijvoorbeeld al een tijd naar Black, kocht elk jaar de DVD, vorig jaar eindelijk erheen, vond het een superfeest, en dan wil je uiteraard de DVD hebben als een soort van herinnering.
Toen stuurde ID&T wel nog een persbericht op hun site dat het nog even wachten was en dan zou die komen.
Toen had ID&T het ook wel gedaan, mja je doet er toch weinig aan.