Partyflock

Forumonderwerp · 961028
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 124798, 157045}
Waarschuw beheerder
+1
Nou vertel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op dinsdag 7 augustus 2007 om 01:00:
Zou je die streams niet eens ergens kunnen uploaden? Ik wil ze graag hebben maar de bestaande links zijn allemaal dood inmiddels. Of iemand anders die ze nog heeft?

de setjes die besgikbaar zijn van 2007 bedoel je ?

www.djfurio.tk beetje naar ondere scrollen

daar staan ze

Greetzz Dj Furio!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wheelz op zondag 5 augustus 2007 om 14:06:
Het is me gelukt om de Afterfilm om te zetten naar een avi-bestand

ik krijg enkel het geluid afgespeeld :s heb je toevallig ook nog het orginele bestand? :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Furio! op woensdag 8 augustus 2007 om 23:53:
de setjes die besgikbaar zijn van 2007 bedoel je ?

Nee, ik bedoel de video streams van 2006. Ik heb ze niet meer en wil ze graag hebben, maar zoals gezegd de links die ik vind zijn allemaal dood inmiddels...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op donderdag 9 augustus 2007 om 04:01:
Uitspraak van Palpower op zondag 5 augustus 2007 om 14:06:
Het is me gelukt om de Afterfilm om te zetten naar een avi-bestand

ik krijg enkel het geluid afgespeeld heb je toevallig ook nog het orginele bestand?

Nee, helaas niet, maar een tip, als je de Afterfilm op de site bekeken hebt moet je direct erna kijken bij je Tijdelijke Internet-bestanden, als het goed is moet ie daar tussen staan. De extensie is .flv..., succes....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op woensdag 8 augustus 2007 om 17:34:
Wat wil je hebben?

Geintje ;)... Alhoewel, ik ben nog op zoek naar fatsoenlijke releases (Dus geen baggerrips, KTMP3 en dat soort shit had ik) van Sensation 2002 en 2003, White én Black uiteraard. De andere Sensations, dus ook België, Polen etc heb ik allemaal al, de rest ben ik kwijtgeraakt door een HDD-crash. Als iemand ze heeft; gerne!

En stuur me anders ff een PB als reminder, dan kijk ik a.s. weekend ff naar hoe ik 't ga doen... Begrijp je hoe BitTorrent werkt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 9 augustus 2007 om 18:13:
Begrijp je hoe BitTorrent werkt?

Geen probleem. Alvast bedankt! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op dinsdag 7 augustus 2007 om 01:00:
@GabberPind­a4Life

Zou je die streams niet eens ergens kunnen uploaden? Ik wil ze graag hebben maar de bestaande links zijn allemaal dood inmiddels. Of iemand anders die ze nog heeft?

Voeg me maartoe aan msn dan stuur ik ze je ff door via msn mappen dan zet ik ze er wel in;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op donderdag 9 augustus 2007 om 18:53:
Geen probleem. Alvast bedankt! :)

U got spam :)
Waarschuw beheerder
Nu komt de dvd weer 26 augustus :S Begint allemaal weer op de taferelen van vorig jaar te lijken! :nocheer: Het zal toch niet hè..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DVD info:

http://www.re-played.com/product_info.php?products_id=14830

Hier zegt men dat de release datum 31 augustus is. Weer langer wachten! :S

KAN NIE WACHTEN!! ;)
Waarschuw beheerder
Om het even nog ingewikkelder te maken:

http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=5680

Hij ligt al in de winkels :D

Na het enorme succes van Sensation White (het evenement was in een recordtijd van 57 minuten uitverkocht en de Sensation White 2007 CD staat inmiddels hoog in de charts) ligt nu ‘Sensation 2007 The DVD’ in de winkels.
De complete Sensation-experience is in beeld gebracht. Niet alleen de dj’s, maar ook de specatculaire decors, de lichtshow, het vuurwerk en alles wat de Sensation-nacht zo bijzonder maakt, - met als jaarlijkse hoogtepunt de megamix, waarbij het dak er compleet afgaat.
Een mooi in beeld gebrachte herinnering aan een onvergetelijke nacht.

Content van de DVD:

THE SHOW
- DJ set Mason
- DJ set Fedde Le Grand
- DJ set Erick E
- DJ set David Guetta
- DJ set Darren Emerson
THE MEGAMIX
ANTHEMS
2006
RELEASE

En ehh Black dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DenSation op vrijdag 10 augustus 2007 om 16:02:
En ehh Black dan?

aparte dvd van black lijkt mij dan.

als ze weer geen dvd uitbrengen word ik egt gek :S

Waarschuw beheerder
Ik sta op de afterfilm haha 3 x opzich wel grappig maar oke(A)
ik vond sensatino wel leuk maar ZO anders als andere feesten
weetnie of ik volgend jaar ook nog ga
nu eerst Qbase
Waarschuw beheerder
donateur
van bol:

SENSATION 2007 THE DVD Na het enorme succes van Sensation White & Black, beide avonden waren in recordtijd uitverkocht, de Sensation White 2007 en Black 2007 CD's hoog in de charts, wordt het tijd voor Sensation 2007 The DVD.
De DJ set werd halverwege de avond onderbroken door de Megamix, de reacties van het publiek waren waanzinnig, vanaf dat moment ging het dak er echt af. Naast de Megamix veel beelden van de DJ's en de altijd spectaculaire en vernieuwende aankleding en licht- en geluidshow en niet te vergeten het vuurwerk en de fonteinen. Ben je bij White of misschien wel bij Black & White geweest dan moet je deze DVD zeker hebben als herinnering aan weer een onvergetelijke editie van Sensation.
Inhoud: THE SHOW:- DJ set Mason - DJ set Fedde Le Grand - DJ set Erick E - DJ set David Guetta - DJ set Darren Emerson THE MEGAMIX - ANTHEMS - 2006 - RELEASE

in het stukje hebben ze het over white en black. Dan weet bol zeker niet dat het er nu op lijkt dat het alleen over white gaat.

Wellicht geen black dvd omdat er al een afterfilm van is uitgekomen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op zondag 12 augustus 2007 om 21:53:
Na het enorme succes van Sensation White & Black, beide avonden waren in recordtijd uitverkocht,

Black uitverkocht?? Oh dus daarom hadden ze 2 tribunes afgesloten.. wat een onzin! Aan de noordzijde had je juist alle ruimte!

En die afterfilm is echt geen vervanger voor de dvd hor! Als dat zo is, tief ik een steen door het raam bij ID&T :P Nee vind het maar vaag allemaal..
Waarschuw beheerder
donateur
In het kader van beter laat dan nooit is mijn report dan ook eindelijk af :D klik om te lezen. Wat begon als vooral een compilatie van de in mijn ogen vetste momenten in beeld en filmvorm werd uiteindelijk nog een aardig verhaal ook :)
Lees, kijk, luister en geniet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wheelz op donderdag 9 augustus 2007 om 16:18:
hebt moet je direct erna kijken bij je Tijdelijke Internet-bestanden, als het goed is moet ie daar tussen staan

klopt heb hem na afspelen gekopieerd naar een andere map ( want bij sluiten van IE maakt hij alles terug leeg :bloos: ) en hem met de gratis flv player* afgespeeld zonder problemen (y) :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik denk wel dat er een dvd van black komt, volgens deze link toch, denk ik :

http://www.evenementnieuws.nl/nieuws/2377/DutchView+verzorgt+schermenregie+en+DVD-registratie+ook+tijdens+Sensation+Black.html

Waarschuw beheerder
http://www.evenementnieuws.nl/nieuws/2377/ Doe ff dat linkje, die van jouw wordt verneukt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op zondag 12 augustus 2007 om 21:53:
Wellicht geen black dvd omdat er al een afterfilm van is uitgekomen?

:vaag: Dat komt van elk feest tegenwoordig:aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 19:28:
Ik sta op de afterfilm haha 3 x opzich wel grappig maar oke(A)

haha ik 5 keer :p b)
Waarschuw beheerder
SENSATION 2007 THE DVD Na het enorme succes van Sensation White & Black, beide avonden waren in recordtijd uitverkocht,

black niet in recordtijd uitverkocht zo kan ik ook wel reclame maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Furio! op donderdag 16 augustus 2007 om 20:23:
black niet in recordtijd uitverkocht

Sterker nog: het was helemaal niet uitverkocht :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Volgend jaar zal de VVK weer een stuk beter gaan schat ik zo in.

Waarschuw beheerder
Haha, dat weet ik wel zeker :)
Waarschuw beheerder
donateur
Sterker nog: het was helemaal niet uitverkocht

Het is aan de deur uitverkocht geraakt.....;)
Waarschuw beheerder
Oh?? Dat heb ik dan gemist :D

Waarschuw beheerder
Sjesus.....:rot: Waar blijft die set van zany???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op vrijdag 17 augustus 2007 om 22:19:
Het is aan de deur uitverkocht geraakt.....;)

Wat is dan de definitie van 'Uitverkocht'... Ik durf er geld op in te zetten dat er meer mensen waren @ Sensation White? Bij Black dus een 'maximale capaciteit' van 30000 instellen en bij White? Ja, zo lust ik er nog wel een paar :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 augustus 2007 om 02:20:
Sjesus.....:rot: Waar blijft die set van zany???

Ben bang dat je daar naar kunt fluiten, we zijn al een maand verder :(...
Waarschuw beheerder
donateur
Jermaine>> Ja zou kunnen...... wellicht omdat op black de doorsnee bezoeker wat gekker in de kop is als op white, en ze de max. aan de hand van dat gegeven instellen whehe:p

Waarschuw beheerder
Bij White lag het percentage Libelle-lezeressen ook een stuk hoger :lol:
Waarschuw beheerder
sensation black in belgië was goed maar volgens mij is het be de noorderburen veel beter spijtig dak nie kon gaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van h@rdStyl€b0y op zaterdag 18 augustus 2007 om 18:57:
sensation black in belgië was goed maar volgens mij is het be de noorderburen veel beter spijtig dak nie kon gaan

Was Sensation Black Belgium ook niet veelal gebaseerd op jump?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 19 augustus 2007 om 05:50:
Was Sensation Black Belgium ook niet veelal gebaseerd op jump

ja er was vrijveel jump
coone, greg c, ruhtless, dj ghost maja das belgië eh
juist het zelfde als met x-qlusive daar kome ook jump dj maar dan wel in andere zaal maja ghost vond ik wel goed op sensation black
maar toen ik die line up zag van black in amsterdam wauw

Waarschuw beheerder
Waar blijft die set van zany???

vraag k me dus ook af ja grrrrr:honger:
got to have it!!
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wie kan vertellen wat het 2e nummer is dat je hoort op de ID&T's Aferfilm van Sensation Black 2007. Heb het album er op nageslagen, maar kan het niet vinden! Kent White ook een Afterfilm?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deluxes op maandag 20 augustus 2007 om 18:02:
Wie kan vertellen wat het 2e nummer is dat je hoort op de ID&T's Aferfilm van Sensation Black 2007. Heb het album er op nageslagen, maar kan het niet vinden!

Brennan Heart Aka Blademasterz - One blade

Denk ik...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben op zoek naar het laatste nummer van de afterfilm, die kan ik dan weer niet vinden :)

Uitspraak van Deluxes op maandag 20 augustus 2007 om 18:02:
Kent White ook een Afterfilm?

Volgens mij niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Brennan Heart Aka Blademasterz - One blade is helemaal goed! :D Dank jeee (H) Ik ken helaas het laatste nummer ook niet; wel die daarvoor natuurlijk - wie niet zou ik zeggen?
Waarschuw beheerder
Volgens mij is het laatste nummer:

MAD-E-FACT -- The Hustle

Waarschuw beheerder
• Tuneboy - Housensation (Met daar doorheen samples van Tatarola - Who's Calling)
• Brennan Heart - One Blade
• Black Identity - Blcker Than Blck
• Mad-e-Fact - The Hustle

Et voila :)

Waarschuw beheerder
Sjesus..... Waar blijft die set van zany???

Uitspraak van actief op zaterdag 18 augustus 2007 om 13:36:
Ben bang dat je daar naar kunt fluiten, we zijn al een maand verder ...

Jah weet ik..:[ ..heb wel gezien dat je m kan krijgen via torrent maar heb dat niet....Kan iemand dat voor mij fixen???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 23:28:
heb wel gezien dat je m kan krijgen via torrent maar heb dat niet....Kan iemand dat voor mij fixen???

Dat zal de warm-up mix wel zijn.. Ik check elke dag of er al nieuwe setjes zijn en ben nog niets tegen gekomen :( :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op donderdag 9 augustus 2007 om 14:51:
Nee, ik bedoel de video streams van 2006. Ik heb ze niet meer en wil ze graag hebben, maar zoals gezegd de links die ik vind zijn allemaal dood inmiddels...

heb hem nog gevonden als torrent hier de link waar je de torrent kunt vinden voor de white versie http://www.mininova.org/tor/752481

en hier de black streams: http://theharderstyle.web-log.nl/theharderstyle/2006/07/sensation_black_7.html

weet iemand overigens al of er nou wel of niet een apparte dvd verschijnt van black ontplof bijna van het wachten...:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boud op zondag 26 augustus 2007 om 17:25:
heb hem nog gevonden als torrent hier de link waar je de torrent kunt vinden voor de white versie http://www.mininova.org/tor/752481

en hier de black streams: http://theharderstyle.web-log.nl/theharderstyle/2006/07/sensation_black_7.html

Die black streams had ik idd ook gevonden maar die links zijn allemaal dood.