Partyflock

Forumonderwerp · 960705
1 volger · 1198x bekeken
Betreft: evenement: Nature One, donderdag 2 augustus 2007 om 12:00
evenement: Nature One, vrijdag 3 augustus 2007 om 20:00
evenement: Nature One, zaterdag 4 augustus 2007 om 18:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie is er wel eens met de auto naartoe geweest, hoe lang is het ongeveer rijden en is de duitse politie daar erg actief of niet?

Waarschuw beheerder
gewoon gaan met die banaan
Waarschuw beheerder
http://www.nature-one.de/2375.0.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 13 juli 2007 om 14:31:
a maarja als je gepakt wordt heb je een probleem toch, ik hoorde dat je gelijk in de cel kwam (weet niet cker of dat ook zo is), en dat de boetes heel hoog waren

Boete ongeveer 800 euro + 24 uur rijontzegging, een paar gezellige belgen die vorig jaar op de zondag gepakt waren hebben tot maandag bij ons ontnuchterd (zonder auto, zonder spullen).

Uitspraak van GieK op vrijdag 13 juli 2007 om 15:16:
Ik had ook gehoord dat ze alleen mensen aanhouden als ze er verdacht uitzien!

Zou houden op de terugweg zoveel mogelijk mensen aan, vooral de Nederlanders en uitgebouwde auto's vallen extra op
Waarschuw beheerder
alleen maar goed controle.s dan rijd zo mongool me ook niet dood op de weg die in slaap flikkerd of de werkelijkheid niet meer ziet naar dagen wakker te zijn:s

kijk maar even op www.scheurijzer.nl

hoe knap je er dan uitziet;)

je kan je toch ook wel vermaken zonder shit een avondje en ff wat rustiger aan doen
Waarschuw beheerder
hoe zit het met parkeren bij het terrein?

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Op woensdag heen..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zaik op maandag 30 juli 2007 om 12:55:
Op woensdag heen..?

donderdag avond,

ben er rond een uurtje of 23:00

heb jij een idee?

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van timmuhh alleen in vlaanderen op maandag 30 juli 2007 om 18:42:
kan je het terrein woensdag al op ?

Dat bedoelde ik dus... volgens mij wel namelijk. Ga het wel proberen waarschijnlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van timmuhh alleen in vlaanderen op maandag 30 juli 2007 om 18:42:
kan je het terrein woensdag al op ?

http://www.nature-one.de/events/nature-one/camping_infos.htm

Uitspraak van The advisor op maandag 30 juli 2007 om 09:34:
hoe zit het met parkeren bij het terrein?

er is geen aparte parkeerplaats je rijd gewoon het terrein op en waar je de auto neerzet bouw je ook je tent op.
Waarschuw beheerder
alleen op heroine testen ze niet

gewoon spuiten dus

:roflol:

Waarschuw beheerder
wij gaan altijd woensdag avond rijden (morgen dus, haha)en komen donderdag ochtend heeeel vroeg aan. De controles beginnen meestla rond het middag uur op donderdag. Verder is het zo dat wij maandag altijd terug gaan om ook weer de controles te omzeilen die in de loop van maandag middag eindigen ;)

Er is twee jaar geleden ook al eens een onderwerpje over geweest en toen heeft iemand een link geplaatst van een duitse website waarin het aangekondigt staat.

Waarschuw beheerder
Wij zijn net klaar met inpakken, een bakwagen vol geluid, bankstellen, partytenten, koelkasten en andere rotzooi..
Vetrek uiterlijk woensdag 12:00 uur