Partyflock

Forumonderwerp · 960306

Waarschuw beheerder
donateur
'Ik ben verkracht, mishandeld en geslagen. Mijn drinkwater was vermengd met rattenurine. Medegevangen zijn vermoord of hebben zelfmoord gepleegd. Ik houd die beelden voor altijd op mijn netvlies.' Dat verklaarde de van zedenmisdrijven verdachte J.S. over zijn periode in de Braziliaanse gevangenis. .....'Ik heb in Brazillië in zes verschillende gevangenissen gezeten. Ik heb samen met 26 man veertig dagen in een hok van vijf bij twee meter gezeten. We konden ons niet bewegen en we kregen bedorven rijst en graan te eten. Een gat in de grond diende als sanitaire voorziening', aldus een geëmotioneerde S. Ook zouden politieagenten hem hebben verkracht en hebben geprobeerd hem te castreren.....Volgens zijn raadsman Jeroen Soeteman lijdt zijn cliënt aan een posttraumatische stressstoornis. 'Dat wordt erger naarmate hij langer in de gevangenis zit.' Soeteman verzocht daarom de rechter de voorlopige hechtenis op te heffen. 'Alleen bij mijn ouders thuis kan ik de gruwelijkheden verwerken', zei S.

Stellingwerf wordt verdacht van 15 verkrachtingen die gepleegd zijn in het uitgaansleven. De slachtoffers zouden zijn gedrogeerd met rohypnol of GHB. Dit zou ondere andere hebben plaatsgevonden in Amsterdam en Leiden.
Nu is bekend dat hij waarschijnlijk besmet is met HIV toen hij verkracht is in de Braziliaanse cel, en er hangt hem nog 16 jaar cel boven het hoofd.

HIV besmetting: Harde straf of net goed??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juli 2007 om 14:17:
Wat is dat eigenlijk... Heb er nog nooit van gehoord

www.google.com
Waarschuw beheerder
What goes around, comes around.

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien vroegen die meisjes daar wel om
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 12:22:
doe niet zo debiel allemaal...net alsof jullie allemaal nog nooit ghb in meisjes drinken hebben gedaan!

iedereen heeft dat wel eens gedaan en bij hem is t verkeerd uitgepakt!

dikke pech gewoon

inderdaad!

Waarschuw beheerder
donateur
Johan S. veroordeeld tot tien jaar cel
Uitgegeven op donderdag 19 juli 2007 om 14:19:10, bijgewerkt om 14:41:42

(Novum) - De rechtbank in Den Haag heeft Johan S. vandaag veroordeeld tot tien jaar gevangenisstraf voor het plegen van drie zeer gewelddadige verkrachtingen en een aanranding. Het Openbaar Ministerie (OM) had zestien jaar cel geëist, maar is tevreden met de opgelegde straf. S. was zelf niet aanwezig bij de uitspraak.

In april vorig jaar werd de volledige naam van de 26-jarige S. genoemd in een politiebericht en een uitzending van Opsporing Verzocht. Ook werd een foto naar buiten gebracht. De ernst van het geweld dat bij de verkrachtingen zou zijn gebruikt en de angst voor herhaling speelden daarbij een rol. S. zou zijn slachtoffers hebben bedwelmd voordat hij hen verkrachtte. S. ontkende tijdens een rechtszaak begin juli dat hij de vrouwen had verkracht.

De rechter sprak in het vonnis van de ‘weerzinwekkende wijze waarop de verdachte zijn seksuele lusten botvierde op zijn slachtoffers.’ Hij zou hen als object en niet als mens hebben gezien. Ook het drogeren van de slachtoffers achtte de rechter bewezen. S. was aangeklaagd voor vier verkrachtingen en een aanranding. De rechter sprak hem vandaag vrij van één verkrachting. De rechter achtte deze niet bewezen, omdat de aanklaagster nadien nog contact met hem heeft gezocht.

S. werd eind juni vorig jaar opgepakt in Brazilië, nadat een internationaal opsporingsbevel was uitgegaan. Hij liep tegen de lamp door het versturen van e-mails naar familie en vrienden uit internetcafés. S. zat in de Braziliaanse gevangenis totdat hij werd uitgeleverd aan Nederland in november vorig jaar. Hij beweert in de gevangenis te zijn verkracht en mishandeld. Met deze omstandigheden is ‘in zeer geringe mate’ rekening gehouden bij de uitspraak.

De advocaat van S. wilde na afloop van de uitspraak geen commentaar leveren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 14:35:
HIV besmetting: Harde straf of net goed??

Ze hadden m moeten vermoorden daar.. (Y)

Waarschuw beheerder
Je krijgt wat je verdient!

Nu maar hopen als hij vrij komt dat hij niet weer gaat verkrachten! Ik vind het goed voor hem, verkrachters komen er te vaak onder uit!

Waarschuw beheerder
Braaaaaaaasiiiil jalalala :cheer:
Waarschuw beheerder
That's karma, bitch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meira op maandag 16 juli 2007 om 12:50:
what goes around , comes around...

Uitspraak van zomerli op donderdag 19 juli 2007 om 23:07:
That's karma, bitch

Waarschuw beheerder
wie verkracht
wordt verkracht
Waarschuw beheerder
Riiiiiiiiioooooooooo de Janerooooooooooooo
Waarschuw beheerder
jeeeeuj, weer een minder. of nouja weer een slechterik minder :cheer:
Waarschuw beheerder
mooie straf !
voelt hij zelf ook is hoe het is.:)
Waarschuw beheerder
mooie straf !
voelt hij zelf ook is hoe het is:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laat em maar lekker verkracht worden hoop dat ie zo uitscheurt dat ie never meer kan lopen Go to hell motherfucker

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 14:35:
'Ik ben verkracht, mishandeld en geslagen

En terecht.