Partyflock

Forumonderwerp · 960306

Waarschuw beheerder
donateur
'Ik ben verkracht, mishandeld en geslagen. Mijn drinkwater was vermengd met rattenurine. Medegevangen zijn vermoord of hebben zelfmoord gepleegd. Ik houd die beelden voor altijd op mijn netvlies.' Dat verklaarde de van zedenmisdrijven verdachte J.S. over zijn periode in de Braziliaanse gevangenis. .....'Ik heb in Brazillië in zes verschillende gevangenissen gezeten. Ik heb samen met 26 man veertig dagen in een hok van vijf bij twee meter gezeten. We konden ons niet bewegen en we kregen bedorven rijst en graan te eten. Een gat in de grond diende als sanitaire voorziening', aldus een geëmotioneerde S. Ook zouden politieagenten hem hebben verkracht en hebben geprobeerd hem te castreren.....Volgens zijn raadsman Jeroen Soeteman lijdt zijn cliënt aan een posttraumatische stressstoornis. 'Dat wordt erger naarmate hij langer in de gevangenis zit.' Soeteman verzocht daarom de rechter de voorlopige hechtenis op te heffen. 'Alleen bij mijn ouders thuis kan ik de gruwelijkheden verwerken', zei S.

Stellingwerf wordt verdacht van 15 verkrachtingen die gepleegd zijn in het uitgaansleven. De slachtoffers zouden zijn gedrogeerd met rohypnol of GHB. Dit zou ondere andere hebben plaatsgevonden in Amsterdam en Leiden.
Nu is bekend dat hij waarschijnlijk besmet is met HIV toen hij verkracht is in de Braziliaanse cel, en er hangt hem nog 16 jaar cel boven het hoofd.

HIV besmetting: Harde straf of net goed??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
HEERLIJK... moge alle verkrachters hetzelfde lot ondergaan. Props voor de politie en mede gevangenen :worship:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 14:35:

Net goed, verzorging zal daar ook niet al te best zijn. Dus die gast zal wel wegrotten in zijn cel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 19:17:
HEERLIJK... moge alle verkrachters hetzelfde lot ondergaan.

geweldig net goed(Y) wat zal die vent n kutleven hebben nu :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anthony Abuse op woensdag 11 juli 2007 om 14:41:
Ik zeg: net goed en de straf (verkrachting) kan niet hard genoeg ;-)

Nu overdrijf je wel een beetje
ik begrijp alleen niet waarom hij in brazilie een vrouw moet drogeren om met haar te neuken.
dat mag daar toch geen probleem zijn
Waarschuw beheerder
zonder HIV hoor je er niet meer bij tegenwoordig :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op donderdag 12 juli 2007 om 01:36:
zonder HIV hoor je er niet meer bij tegenwoordig

val hartstikke dood jij, enig idee wat zoiets inhoud? mijn beste vriend heeft het opgelopen omdat zijn toenmalige vriend een ggd test had vervalsd, nah daar gaat je leven, en een rechtszaak heeft hij gehad, dan oordeeld de rechter omdat de dader toch al zo ziek is dat hij alleen een taakstraf krijgt en een boete. ik kan dus geen respect voor je opbrengen! denk is na voordat je wat zegt je kwetst mensen op die manier

Waarschuw beheerder
ik zou zeggen lekker voor hem :cheer:
kan hij niet nog een jaar gaan zitten :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 07:45:
val hartstikke dood jij, enig idee wat zoiets inhoud? mijn beste vriend heeft het opgelopen omdat zijn toenmalige vriend een ggd test had vervalsd, nah daar gaat je leven, en een rechtszaak heeft hij gehad, dan oordeeld de rechter omdat de dader toch al zo ziek is dat hij alleen een taakstraf krijgt en een boete. ik kan dus geen respect voor je opbrengen! denk is na voordat je wat zegt je kwetst mensen op die manier

Ga er anders ff serieus op in.

Werkzaam bij Ultra Music
Artiest {SHOWLIST artist 74248, 28495, 28992, 65520}
Waarschuw beheerder
whaha, crime does not pay

Waarschuw beheerder

denk je aan je hart?
Waarschuw beheerder
van zo'n nieuws wordt je dag goed, verkrachters zijn het laagste van allemaal. beter zouden we alle verkrachters en pedos in zo'n gevangenis droppen, brengt ze wel op andere ideeen

Waarschuw beheerder

Er was een tijdje geleden op TV dat ze elkaar zelfs "possen" voor de kick. Hoe dan ook denk ik dat ze binnen 10 jaar wel een medicijn gevonden hebben want ze zijn al heel ver.....
Waarschuw beheerder
Mja, hij word ervan verdacht...Wil niet zeggen dat ie het ook gedaan heeft..Als hij het wel gedaan heeft is het zijn verdiende loon en als ie het niet gedaan heeft..Tjah..nogal kut voor hem dan...:-P

Het eten van bedorven voedsel etc. verhoogd je weerstand natuurlijk wel en das altijd goed! Think positive!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HIV besmetting: Harde straf of net goed??laatste aanpassing 11 juli 2007 16:19

tis idd een harde straf en besmetting met HIV is niej goed, maar ik kan geen medelijden met hem hebben hoe hij daar in die gevangenis behandeld word. ik bedoel 15 verkrachtingen en ook nog mensen hebben beinvloedt met drugs, is niet niks!! e nou beetje zielig gaan lopen doen :looser: had ie zich maar eerder moeten bedenken voordat ie in t wilde weg ging verkrachten :/
dan ga ik hier vanuit dat ie t wel gedaan heeft!!

Uitspraak van Dilirium op zaterdag 14 juli 2007 om 14:33:
als ie het niet gedaan heeft..Tjah..nogal kut voor hem dan...:9

idd.. dan wel hehe 8)
Waarschuw beheerder

kneem aan dat jou beste vriend niet verdacht word van 15 verkrachtingen??O:) dat maakt t al een heel ander verhaal!;)

Waarschuw beheerder
ze motte gewoon ff zn zak aan een houte bank vast spijkeren :[

Waarschuw beheerder
lekker voor hem! 8)

Waarschuw beheerder
donateur
lekker voor hem

Waarschuw beheerder
Nu is bekend dat hij waarschijnlijk besmet is met HIV toen hij verkracht is in de Braziliaanse cel, en er hangt hem nog 16 jaar cel boven het hoofd.

Hij heeft niemand vermoord. 16 jaar vind ik hoe dan ook teveel.

En omdat ie HIV heeft vind ik eigelijk dat ie al genoeg gestraft is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 16:18:
Ik hoop dat zijn aarsje de hele gevangenis rond is gegaan tot het zuid-amerikaanse zaad uit z'n oren kwam.

Maar het :p in de topictitel zegt al genoeg

:Roflol:

Wat netjes verwoord O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juli 2007 om 15:43:
16 jaar vind ik hoe dan ook teveel

'k niet, niet voor iemand die 15 meisjes verkracht.
die mag z'n levenlang wel blijven vast zitten.

Waarschuw beheerder
16 jaar vind k een goeie straf bij een moord. Maar als je niemand gedood hebt of geprobeerd hebt te doden vind ik het teveel.

Waarschuw beheerder
16jaar is bij moord te weinig.
mensen die kunnen moorden/verkrachten enz die zijn ziek.
die moeten hun leven niet meer vrijkomen.

Waarschuw beheerder
vind dit echt erg, johan was echt een kicke slimme gast, was ook teleurgesteld in hem dat ie dezelfde fout beging als die ontvoerders van melchers...echt zonde!

johan respect:

Waarschuw beheerder
Wat als je thuis komt je hebt net een nieuwe hamer gekocht omdat je een muurtje eruit wil tikken om je keuken te verbouwen, en je betrapt je vrouw met de melkboer?

Als je de melkboer of je vrouw dan met de hamer dood slaat vind ik je niet ziek, wel slecht in jezelf beheersen, en dan verdien je een paar jaar cel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juli 2007 om 15:43:
Hij heeft niemand vermoord. 16 jaar vind ik hoe dan ook teveel.

Die meiden hebben allemaal levenslang

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juli 2007 om 16:18:

daarom, ik vind dat die vent dat dan ook mag..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juli 2007 om 16:16:
Als je de melkboer of je vrouw dan met de hamer dood slaat vind ik je niet ziek, wel slecht in jezelf beheersen, en dan verdien je een paar jaar cel.

dan vind ik je ook ziek.
maar goed dat is mijn mening.

Waarschuw beheerder
donateur
Hij zal nu ook van z'n leven lang (zolang hij nog te leven heeft, z'n billetjes niet goed meer kunnen aanspannen zonder dat het pijn doet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juli 2007 om 16:22:
Hij zal nu ook van z'n leven lang (zolang hij nog te leven heeft, z'n billetjes niet goed meer kunnen aanspannen zonder dat het pijn doet

dat is niet genoeg vind ik. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juli 2007 om 16:18:

Ja klopt, maar ze zijn niet de rest van hun leven constant ongelukkig.

Me oudtante is troostmeisje geweest in Nederlands Indie, die is daarna ook gewoon gelukkig getrouwd en maakt lol op verjaardagen enzo. Ze zal het altijd met zich mee dragen maar haar leven is niet kapot.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juli 2007 om 16:22:

weet niet hoe t bij jou zit, maar heb veel dingen in mijn reet gehad en nog nooit last van mijn reet gehad!

Waarschuw beheerder
Je hebt wel een toepasselijke naam voor een bruinwerker :lol:

Waarschuw beheerder
ransist

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juli 2007 om 16:24:
Ja klopt, maar ze zijn niet de rest van hun leven constant ongelukkig.

dat is bij elk meisje/jongen anders.
zijn ook genoeg meisjes die het niet aankunnen en zelfmoord plegen.

Waarschuw beheerder
Mee eens. Maar strenger straffen werkt niet. Het maakt misdadigers als ze eenmaal 1 ding geflikt hebben, alleen maar wanhopig.

Iemand in Texas die bij een overval iemand dood schiet, weet dat ie de stoel krijgt, en zal koste wat kost proberen te ontsnappen na zn overval, al kost dat bij wijze van spreken een miljoen mensen hun leven.

Ze zouden alleen straffen tot 10 jaar moeten geven, OF TBS. En dan voor erge dingen zoals moorden levenslange TBS, als het gaat om iemand die echt 'evil' is :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jou mening,
'kdenk er alleen heel anders over.
Waarschuw beheerder
hem besmetten met HIV was nou ook weer niet nodig maar die 16 jaar is wel terecht.
Waarschuw beheerder
donateur
'Alleen bij mijn ouders thuis kan ik de gruwelijkheden verwerken', zei S.

Hij en dingen verwerken, wat denk je van de meisjes en de familie daarvan wat voor leedt die hebben te verwerken.

Nee hoor , vind het prima om te horen hoe het die gast vergaan is!!

:flower:
Waarschuw beheerder
richtiggggg!!!! hahahahaha ram vet
Waarschuw beheerder
Lekker voor hem!!!!

Ik heb aardrijkskunde van hem gehad op de havo

Heb het altijd al een vervelend mannetje gevonden

Waarschuw beheerder

nee, hij zou elke dag verkracht moeten worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juli 2007 om 12:36:
Uitspraak van (f)diie banka(f) op donderdag 12 juli 2007 om 07:45:

denk je aan je hart?

die heb ik wel jij blijkbaar niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zaterdag 14 juli 2007 om 14:52:
kneem aan dat jou beste vriend niet verdacht word van 15 verkrachtingen?? dat maakt t al een heel ander verhaal!

idd lieve jongen =]

Waarschuw beheerder
die vent heeft gewoon zijn verdiende loon, klaar, 15 meisjes dragen een trauma mee en daar past geen goede straf bij, die vent moet gewoon lijden!
Waarschuw beheerder

te zacht:P