moet je jezelf voorstellen, dat dat paard
van jou was
Echt vieze vuile smeerkezen bah
En mooiste is nog dat het mag in Nederland idd
nou die stegeman die vroeg ook aan een man zo van.....heb je zelf een hond waar je het mee doet.en die man zei ja ik heb er zelf 1 maar mijn buren gaan weleens op vakantie en dan moet ik op hun hond passen.
het zal je dier maar zijn.ik zou die vent afmaken.
ok nou heb ik een kat en volgends mij gaat dat niet zo gemakkelijk.
Uitspraak van Kitty klitty op dinsdag 10 juli 2007 om 14:57:onenightstand met of zonder zak over je hoofd
Doe maar met
Uitspraak van Kitty klitty op dinsdag 10 juli 2007 om 14:57:Ben jij ook extra voorzichtig als je een onenightstand hebt?
Ik heb het 2x zonder condoom gedaan maar heb me daarna laten testen en alles was ok.
Hoe zit dat bij jullie
Mens lul niet,je bent maagd!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 14:59:Ik las 'onenigheid'
ik openingsstand
vroeg me al af wat voor topic het zal zijn
Uitspraak van Kitty klitty op dinsdag 10 juli 2007 om 14:57:Ben jij ook extra voorzichtig als je een onenightstand hebt?
Ik heb het 2x zonder condoom gedaan maar heb me daarna laten testen en alles was ok.
Hoe zit dat bij jullie?
Heb je d'r weer hoor!....
Uitspraak van Kitty klitty op dinsdag 10 juli 2007 om 14:57:Hoe zit dat bij jullie?
als ik het al zou doen, dan mét. lopen genoeg mafkezen rond die niet erg nadenken over wat er kan gebeuren
No shit smetje is back!!
Als ik jou was zou ik gewoon een xxxl vuilniszak over je heen trekken. Lijkt mij het beste.
Hoe zit dat bij jullie?
Als ik jou was zou ik gewoon een xxxl vuilniszak over je heen trekken. Lijkt mij het beste.
Uitspraak van Kitty klitty op dinsdag 10 juli 2007 om 14:57:Ik heb het 2x zonder condoom gedaan maar heb me daarna laten testen en alles was ok
Ergens geloof ik je niet
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 10 juli 2007 om 15:39:anaal is niet erg kan je niet ziek van worden
echt wel
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 juli 2007 om 16:41:Uitspraak van Smetvrees op dinsdag 10 juli 2007 om 14:57:
onenightstand met of zonder zak over je hoofd
Doe maar met
misquoting :worship:
maargoed, smetje jij bent gewoon |< |< vies, klaar.
Niemand wil jou neuQen
Life's pain, get over it
*barf*
laatste aanpassing
Echt trieste figuren hier op PF !
dit is een foto van een meisje wat dus echt op PF zit want ik heb haar profiel wel is gezien...
en er is dus een of andere grappenmaker die haar nu gewoon keihard vernederd !
wat denk je dat er gebeurd als zij dit topic toevallig tegenkomt en al die negatieve dingen over zichzelf leest ?
en wat voor nut heeft het om iemand zo te pakken ? je kent haar waarschijnlijk niet eens persoonlijk en je oordeelt puur op haar uiterlijk, nou sorry maar dan ben je voor mij echt het laagste van het laagste !
trieste mongolen hier
dit is een foto van een meisje wat dus echt op PF zit want ik heb haar profiel wel is gezien...
en er is dus een of andere grappenmaker die haar nu gewoon keihard vernederd !
wat denk je dat er gebeurd als zij dit topic toevallig tegenkomt en al die negatieve dingen over zichzelf leest ?
en wat voor nut heeft het om iemand zo te pakken ? je kent haar waarschijnlijk niet eens persoonlijk en je oordeelt puur op haar uiterlijk, nou sorry maar dan ben je voor mij echt het laagste van het laagste !
trieste mongolen hier
trieste mongolen hier
Er wordt hier gereageerd op hem/haar posts. Omdat die allemaal zo onzinnig zijn.
En als er dan iemand is die deze foto's heeft gejat dan is dat heel vervelend voor diegene en heel triest van de persoon die ze gejat heeft maar daar heeft de rest van de posters niks mee te maken die zijn er niet verantwoordelijk voor dat die foto's al dan niet gestolen zijn en nu dus gebruikt worden.
Er wordt hier gereageerd op hem/haar posts. Omdat die allemaal zo onzinnig zijn.
ook ja, maar ook over haar uiterlijk
Lees ff terug dan, de eerste paar pagina's van het topic
daar heeft de rest van de posters niks mee te maken
SORRY????
laatste aanpassing
met condoom !!
alleen als het vertrouwt is zonder of als ik de jongen vertrouw en weet dat ie niet met alles en iedereen het doet!
kijk, en vrouwen als jij maken dus de grofste fouten... want wanneer voelt t voor jou vertrouwt? en wanneer denk jij on godsnaam te weten wat iemand precies uitspookt... juist: bij beiden youll never know... en dan zeg je achteraf: maar hij ded zo aardig, het was echt zon figuur die je kon vertrouwen en bammm jou hele familie mag t aidsfonds gaan steunen...
ook ja, maar ook over haar uiterlijk
Lees ff terug dan, de eerste paar pagina's van het topic
Ja, als er zulke onzin topic's worden geopend en antwoorden worden gegeven dan kun je ook verwachten dat er een keer op die foto's gezeken wordt.
En daarom zeg ik dat die posters er niks mee te maken hebben.
Maar goed als je je er zo aan stoort dan doe je er toch wat aan. FF een berichtje richting PF.
laatste aanpassing
Uitspraak van Kitty klitty op dinsdag 10 juli 2007 om 14:57:Hoe zit dat bij jullie?
ik zou geen risico willen lopen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 16:38:want wanneer voelt t voor jou vertrouwt?
idd, zelfs iemand die je vertrouwt kan een soa hebben hoor
one-night stand??...24 uur lang bedoel je
Uitspraak van * M i l o u * op woensdag 11 juli 2007 om 17:48:met curry
altijd met ik hou alleen niet zo van curry
Met en anders niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 10:53:een onenightstand zou ik altijd met doen
maar ben niet van de one-nights dus is eigenlijks niet van toepassing

![[ NeLiZ ]](/images/user/21454_1303898.jpg)