1 volger · 61686x bekeken
Van jou kan ik het ook wel hebben maar van mevrouw Fake niet
Kom ervoor uit wie je bent en zeg dan wat je vindt, je verschuilen achter een fakeprofiel getuigt niet van enig le
Zij is geen fake echt niet maar meneer Geert vind het leuk om mensn hun topic te verpesten en te vervuilen met zijn oneliners dus...koekje van eigen deeg
(permanent verbannen)
donateur
is geen fake echt niet maar meneer Geert vind het leuk om mensn hun topic te verpesten en te vervuilen met zijn oneliners dus...koekje van eigen deeg
en ik lig daar ook echt wakker van, en tot nog toe kwam je met maar 1 topic,en als dat de enige was vind ik het behoorlijk zielig eigenlijk, want was nie echt de enige daar die liep te zeiken dacht ik zo.of spreek je dat ook tegen?
Aangemeld op: 6 augustus 2007 23:53
Wat voor recht van spreken heb je dan ?? Net 1,5 maand hier
Kimmy toch.. je hebt een account die verwijderd is en later meld je je opnieuw aan.
Maar zowieso maakt het geen donder uit hoelang je hier zit...
Kimmy toch.. je hebt een account die verwijderd is en later meld je je opnieuw aan.
Later ? paar dagen maar hoor
D8 dat dit een FAN topic was?
Idd
Het hele forum wordt verziekt door mensen als jij.
En je bent nog maar aangemeld sinds 6 augustus, en je bent er nu al zat van? Gossie
Weet je ook hoe de verwijderfunctie werkt of moet ik je dat even uitleggen?
Zij is geen fake echt niet maar meneer Geert vind het leuk om mensn hun topic te verpesten en te vervuilen met zijn oneliners dus...koekje van eigen deeg
Niet reageren is ook nog een optie?
(permanent verbannen)
donateur
Dus alle non-fans : opzouten
voor Gert
Thanx
en nou alle haters verzoek ik om op te rotteng hier. want het gaat nergens over.
Dus als hij in de sloot springt doe jij t dan ook?
En dat is?
Iemand die teveel suiker snoept.
Hij was niet grappig maar je bent gewoon blij dat er iemand het voor je opneemt he
Jammer dat deze niet zo snugger is
okeej,...
en wat voegt deze opmerking toe aan deze discussie?
Net zoveel als
Dus als hij in de sloot springt doe jij t dan ook?
Dus alle non-fans : opzouten
voor Ger
kan ook voor mezelf opkomen hoor
Ja toch wel.. nou dan beginnen we helemaal opnieuw
(permanent verbannen)
donateur
heb eg geen zin om te werken
maar dat heb ik eigenlijk nooit
ken er nog 1
vooral de maandageng dan kom ik moeilijk op gang.
je hebt je weekend nog
prcs 2 dagen nog lekker genieten JWT
alhoewel dat ook zo voorbij vliegt
donateur
Leuk
Nee nee, niet Brain of Chiel (N)
En morgen
Morgen ga ik heerlijk uit eten denk ik.. Of hij gaat voor me koken.. En daarna wat drinken en dan stappen. Samen dronken worden.. En dan ontbijt op bed krijgen zondag, mezelf de auto inhijsen en dan naar Breda
heb je ook zo'n prullenbak staan dan
Zoiets.. Heb wel een lift