Partyflock

Forumonderwerp · 959541
1 volger · 14158x bekeken
Werkzaam bij Team Delta Events
Artiest Vanté
Waarschuw beheerder
Konami: 'Pro Evolution Soccer 7 drie keer beter op­ de PlayStation 3'

Terwijl Pro Evolution Soccer­ 6 alweer meer dan een halfjaar geleden op de Xbox­ 360 is verschenen, moeten we nog steeds wachten o­p ook maar een releasedate van de PlayStation 3-ve­rsie. Die schijnt er niet meer te komen, waardoor ­we onze hoop maar richten op Pro Evolution Soccer ­7. Ondertussen wordt er hierover bij Konami al wel­ weer heel stoer gesproken, men durft namelijk te ­stellen dat de PS3-versie maarliefst drie keer zo ­goed, mooi, snel, realistisch etcetera zal zijn da­n de Xbox 360-versie.

Dit heeft een medewerker­ van Konami op een Koreaans forum geplaatst, waarn­a het hier vertaald is. Door het gebruik van Blu-R­ay discs zal de game maarliefst 18GB groot kunnen ­zijn, tegenover de 7GB die de Xbox 360-versie is. ­Dit resulteert in veel scherpere graphics en een v­eel intensievere realism engine. De animaties zoud­en bijvoorbeeld al 10GB in beslag nemen. Ook draai­t de game op 1080p en dan met maarliefst 60 frames­ per seconde. Daarnaast zal er een groot kwaliteit­sverschil zijn tussen de gameplay van de Xbox 360 ­en PlayStation 3-game. Als laatste weet de beste m­an nog te bevestigen dat de PlayStation 3-versie o­nline zal gaan.

Uiteraard moet dit allemaal me­t een korreltje zout genomen worden. Misschien is ­het wel de ik-boor-mijn-vorige-topgame-de-grond-in­-en-zeg-dat-mijn-aankomende-game-veel-beter-is-str­ategie, die we ook al van Halo 3 kennen. Daarnaast­ lijkt de man wel meer onzin uit te kramen, op zij­n blog houdt hij namelijk een heel verhaal over Fi­nal Fantasy VII op de PlayStation 3. Maarja, hij z­ou maar een keer gelijk hebben...

Pro Evolutio­n Soccer 7 moet eind 2007 gaan verschijnen voor de­ PC, PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox 360, Ninte­ndo DS, PSP en misschien ook Nintendo Wii.

Vrag­en zijn er in overvloed, antwoorden zijn er helaas­ nog heel weinig. Gelukkig kreeg PlayStation 3 Mag­azine de kans om met Seabass te praten over Pro Ev­olution Soccer 7.

Uit de vragen kwamen de volg­ende antwoorden:

- Een datum voor het spel is e­r nog niet, wel kan hij zeggen dat het spel niet l­ater zal verschijnen dan we van voorgaande jaren g­ewend zijn door de komst van een PlayStation 3 ver­sie.

- Eén van de grootste verschillen in verge­lijking met vorige versies is het aantal licenties­. Er is een samenwerking met FIFPro voor de komend­e vijf jaar, en dus zien we dertien volledig gelic­enseerde leagues: de Engelse Premiership, de Engel­se Championship, Primera Division, Serie A, Ligue ­1, Bundelsliga, Eredivsie, Bwin Portuguese League,­ Turkish League, de Scottish Premiership, Greek Su­perLeague, de Russian League en Israel League.

­
- Konami heeft een contract met Nike en Adidas om­ zo de maximale ervaring aan fans te geven. Door d­e licenties is deze Pro Evolution Soccer de meest ­complete ooit.

- Tevens is er nu een 2 vs. 2 sp­el, waarbij bijvoorbeeld één iemand de keeper best­uurd en de ander de rest van het team.

Waarschuw beheerder
Ik heb de fifa demo gedownload via ps3, maar wat een bagger. Sloom, slomer, sloomst. Zit gewoon niks in (voor mijn gevoel). Maar ja, dat kunnen anderen weer anders ervaren. PES 2008 kan ik nog niks over zeggen, maar ik zal iig veel plezier hebben aan PES 2008, dat weet ik nu al wel zeker.
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 16:36:
daar gaan we weer..............

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 17:47:
hoe kan je kritiek geven op iets wat je niet hebt willen spelen

ik speelde fifa op de nintendo vroeger 1996,97,98 and worldcup98
toen kwam iss uit 10X beter.
en nu zit ik hier heel simpel de pes7 forum telezen hoe andere LOTGENOTEN van me zitten te wachten op pes7
en niet op fifa.

fifa mag wel mooi zijn maar,pes is mooier in het overal plaatje.
de iet mooiere dingen van pes wordt heel goed overlapt door het beste van het spel .......DE GAMEPLAY..........

genoeg gezegt nu en laat het eens door je door dringen gabber
jij lulde ookal zo over pes6;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 15:36:
eerst fifa 08 spelen, zag ik net op ftd staan

:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nergal op woensdag 26 september 2007 om 06:17:
genoeg gezegt nu en laat het eens door je door dringen gabber
jij lulde ookal zo over pes6

als ik dit niet gedaan had, was ik er niet achtergekomen dat deze keer de spelers er mooier (uiterlijk) uitzien dan bij fifa

ps. zijn er nog nieuwe option files voor pes 5 ps2?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 09:13:
zijn er nog nieuwe option files voor pes 5 ps2?

Ik denk het niet... Volgens mij zijn d'r alleen nieuwe voor PES 6.

Anders moet je eens pesfan.com bekijken, daar is veel te vinden, maar betwijfel of er PES5 option files voor dit seizoen te vinden zijn.
Waarschuw beheerder
http://www.insidegamer.nl/xbox360/proevolutionsoccer2008/
Artiest Ricos
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 17:50:
Ik heb de fifa demo gedownload via ps3,

Ik ook, heb gister avond meteen een potje gedaan. VInd het zwaar dramatisch. Er zit totaal geen gevoel in, graphics zijn zeker niet NEXT GEN (vind ik) ronaldinho is op sommige beeldmomenten gewoon kaal aan de bovenkant..

Aangezien PES (mijn favoriet) nog niet te zien/bespelen is, kan ik nog geen punten geven... Maar omdat fifa zo waardeloos was, zet ik het toch in de min. - 1 tegen 0 nu is het aan pes om eht af te maken ;)

Waarschuw beheerder
tja het is idd neit top, maar met name de 'Be A Pro'-mode is wel iets waar pes een puntje aan kan zuigen

Waarschuw beheerder
misschien door het feit dat je je als individu je kwaliteiten als verdediger, middenvelder of aanvaller (keeper?) beter kunt gebruiken

het leek mij bij sinds fifa 96 al gaaf om alleen te verdedigen in het spel

je hoeft niet te sturen, je gaat bv. zelf de diepte in

Waarschuw beheerder
Laat mij maar lekker voetballen in een team :)

Vanuit de verdediging opbouwen, lekker creatief voetballen op het middenveld, en scoren met de aanvallers. Dan doe ik ook alles zelf ;)
Waarschuw beheerder
precies

lekker kut is het al doe je zelf alles goed terwijl je medespelers er geen kut van bakken..
Waarschuw beheerder
er was al eens zon spel uit dat je maar 1 speler kon bespelen of besturen was een grote FLOP gewerden
Waarschuw beheerder
donateur
Libero Grande idd, maar Fifa is toch andere koek dan dat spel.
Waarschuw beheerder
Pes :respect:

fifa :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana:Geizzel:banana: op donderdag 27 september 2007 om 18:13:
fifa is gewoon kut

mensen die dat niet snappen moeten ze opsluiten

eindelijk iemand die spreekt uit zijn hart :LOL:LOL::LOL:
Waarschuw beheerder
bij pro kan je trouwens ook al een jaar of 2, 1 speler besturen.... iets wat niet veel mensen weten! Vind t maar zwaar iritant, maja..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op donderdag 27 september 2007 om 17:51:
Libero Grande idd, maar Fifa is toch andere koek dan dat spel.

:worship: Libero grande vond ik toen zooo vet haha 2 is toen ook nog uit gekomen... daar kon je ook de keeper besturen... vond het geen slecht spel...

Uitspraak van S.mirinov op donderdag 27 september 2007 om 19:04:
bij pro kan je trouwens ook al een jaar of 2, 1 speler besturen.... iets wat niet veel mensen weten! Vind t maar zwaar iritant, maja..

Ja kun je fixed instellen.. kan volgens mij al vanaf pro 1 / 2 ..... ook wel cool allen de camera is wel lastig zo...

Waarschuw beheerder
mwah een dikke 3 weken hoor ;)

ik vind het het wachten waard in ieder geval
Waarschuw beheerder
donateur
PES ruleert deze fucking hele aardbodem!!!!!
Alleen waarom the fuck moet ie zoveel later als Fifa uitkomen.
Zit echt te smachten om deze game.........
Ben zelfs in staat Fifa te kopen, dat ik toch aankomende 3 weken doorkom.
Heb gvd al een PS3 vanaf dag 1, en niet eens een voetbalspel kunnen spelen, dus sta al meer dan een jaar droog (sinds ik m'n 360 verkocht --> PES6)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van m i Q e op woensdag 3 oktober 2007 om 13:28:
Ben zelfs in staat Fifa te kopen,

NEEEE MIKE!! doe het niet...geduld wordt beloont;)

ik speel net zolang pro evo 6 tot ie uitkomt:D
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar ik wordt gek zonder voetbal cleempie :-( :cry:

Enige waar ik op dit moment lol aan beleef is dat Zlatan die kutboeren met de staart tussen de benen naar huis stuurt :D

Maar ik wil op de PS3 voetballúúúúúúúúúúh

Uitspraak van Total Destruction op woensdag 3 oktober 2007 om 13:32:
ik speel net zolang pro evo 6 tot ie uitkomt

Haal 'ie er dan ook gelijk een PS3 bij????
Kennen we online tegen mekaar ballen.... Ga ik je slopen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Total Destruction op woensdag 3 oktober 2007 om 13:32:
ik speel net zolang pro evo 6 tot ie uitkomt

Ik heb ook al een aantal maandjes een ps3, en sinds dag 1 het enige wat ik speel is het orginele PES 6 (speciaal voor gekocht meteen hahaha) aangezien ik altijd spelle brande voor de ps2

Ik heb nog geen ps3 game aangeraakt, alleen rainbow 6 las vegas af en toe. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van m i Q e op woensdag 3 oktober 2007 om 14:54:
Haal 'ie er dan ook gelijk een PS3 bij????
Kennen we online tegen mekaar ballen....

denk het NOG niet Mike..ff andere prioroteiten( auto, tv enzo) maar komt goed:D

Uitspraak van m i Q e op woensdag 3 oktober 2007 om 14:54:
Ga ik je slopen

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Ricos op woensdag 3 oktober 2007 om 15:01:
Ik heb nog geen ps3 game aangeraakt, alleen rainbow 6 las vegas af en toe

hiero idem.............. vind t wel een rukstreek van Sony.
Ales ik van tevoren had geweten dat er afgelopen jaar allemaal van die zuigspellen waren uitgekomen had ik me 360 nooit verkocht.
Waarschijnlijk gaat de PS3 nu ook in prijs dalen. Er komt een Pro Evo pakket namelijk.......
Maargoed, tot nu toe speel ik dus ook alleen de PS2 versie van PES6

Uitspraak van Total Destruction op woensdag 3 oktober 2007 om 16:15:
denk het NOG niet Mike..ff andere prioroteiten( auto, tv enzo)

Als je toch een tv gaat kopen zou ik proberen of je er een PS3 voor een leuk prijsje bij krijgt :D Je kan echt veel handelen met die gasten, misschien krijg je als je een beetje slim lult die PS3 wel voor €200 erbij. ;-)
Artiest Jows
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een diehard PES speler (sinds PES4), maar moet dit keer FIFA08 reviewen. Vandaag dus maar even een paar potjes gespeeld.

Mijn FIFA08 ervaring tot nu toe (X360):

Min
- Commentaar 🇳🇱 k.u.t.
- Spelers af en toe traag (kwa reactie)
- Lichaam van spelers is bij iedereen hetzelfde lijkt wel
- Als de keeper van de tegenstander de bal heeft kun je niet bewegen. Je spelers lopen dan automatisch terug. Je kunt dus geen druk geven (althans, is mij nog niet gelukt)

Plus
- Snelheid van game oké
- Gameplay is idd verbeterd (maar toch nog niet de vrijheid van PES)
- Geluid is oké, je hoort idd echte leuzen van de club > bijv. daar hoorden zij engelen zingen..... (al merk ik er weinig van als je scoort of net naast schiet > dat klinkt een beetje schel)

Ik heb nog geen tactische dingen aangepast, om te kijken of dat effect heeft.... Dat later...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twee Meter Peter op donderdag 4 oktober 2007 om 09:50:
als Fifa zo door blijft gaan weet ik het zo net nog niet....

Fifa kopieert alles van pro, dus die blijven altijd achter lopeng
Waarschuw beheerder
van de week de trailer op een 1 meter full hd schermpie bekeken. kon mezelf weer betrappen op een harde leuter! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 09:58:
Fifa kopieert alles van pro, dus die blijven altijd achter lopeng

Niet alles... maar ik vind dat Pro wel beter is maar met steeds minder grote vernieuwingen komt...

Waarschuw beheerder
Denk dat fifa een stap in de goede richting heeft gedaan, maar dat ze pas volgend jaar misschien echt kunnen concurreren met PES.

Eerlijk is eerlijk, PES moet volgend jaar toch wel met betere graphics aan gaan komen..

Waarschuw beheerder
Pes heeft het nooit van de graphics moeten hebben, maar van de gameplay. De animaties zijn daar en tegen een stuk vetter
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 15:14:
Pes heeft het nooit van de graphics moeten hebben, maar van de gameplay. De animaties zijn daar en tegen een stuk vetter

wat vind je belangrijker? geef maar mij een goeie gameplay en mindere graphics..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Total Destruction op donderdag 4 oktober 2007 om 15:22:
wat vind je belangrijker? geef maar mij een goeie gameplay en mindere graphics..

tuurlijk. maar de gameplay zit bij PES al jaren goed dus zouden ze ook wel wat meer kunnen investeren in mooiere graphics.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 15:28:
dus zouden ze ook wel wat meer kunnen investeren in mooiere graphics.

eens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Total Destruction op donderdag 4 oktober 2007 om 15:22:

Ik reageerde op het bericht voor me.

Graphics vind ik van ondergeschikt belang.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 14:37:
Eerlijk is eerlijk, PES moet volgend jaar toch wel met betere graphics aan gaan komen..

Laten we eerst wachten tot 25 oktober.
Een demo (welke trouwens alleen op de 360 te downloaden is :-( ) wil nog niets zeggen over hoe het spel er zelf uit ziet.
Een demo wordt "geknepen" in aantal mb's. Dit gaat ten koste van het grafische gedeelte.
De ingame beelden die op internet in het rond gaan zijn ook nog niet van de "final-version".
Ik denk dat 1 deze dagen er pas mensen zijn die de "final-version" in handen krijgen. (anders was 'ie namelijk ook wel tergelijker tijd met Fifa op de markt gekomen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m i Q e op donderdag 4 oktober 2007 om 16:50:
Een demo (welke trouwens alleen op de 360 te downloaden is ) wil nog niets zeggen over hoe het spel er zelf uit ziet.
Een demo wordt "geknepen" in aantal mb's. Dit gaat ten koste van het grafische gedeelte

ja ok, maar t wordt niet opeens stukken mooier dan de demo ;)

ik heb hem gespeeld op de 360 en vond het een beetje cartoony overkomen.

maar de reviews zullen idd snel op internet komen.

Heb al gelezen dat het hoge tempo van de demo omlaag is geschroefd in de hele versie. Dat is wel een positief iets.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas kan ik er nog niet over meepraten.
Ik heb deze week wel de 360 versie van fifa gespeeld.
Vond het allemaal nog niet eens zo slecht moet ik eerlijk bekennen.
Maar ja; het PES-gevoel was er idd niet.

Goed nieuws voor de PS3 bezitters (waaronder ikke :p )
Nieuws: PES 2008 demo op weg naar PS3
Konami heeft bevestigd dat er een speelbare demo van Pro Evolution Soccer 2008 in de planning staat voor de PlayStation Store. De demo had normaal gisteren al beschikbaar moeten zijn, maar wegens een vertraging bij het certificatieproces werd de release verschoven. De bedoeling is nu dat de demo vanaf 4 oktober op de PlayStation Store staat. Overigens verschilt de PS3-demo inhoudelijk niet van de demo die eerder al voor de Xbox 360 verscheen. We hebben dus de keuze uit zes teams: Argentinië, Brazilië, Frankrijk, Spanje, Turkije en Portugal

Ik heb net ff snel gekeken, maar hij stond er nog niet op. K*tzooi :-(

Mocht je op de hoogte willen blijven van alles over PES.. check; http://ps3.headliner.nl/subitem-1-2142/pro-evolution-soccer-2008/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m i Q e op donderdag 4 oktober 2007 om 17:13:
Nieuws: PES 2008 demo op weg naar PS3

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Kreeg net een email van Bol.com, Pro Evo 2008 kost daar nu 39.99
Niet duur :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van I-LLusion op vrijdag 5 oktober 2007 om 11:42:
Kreeg net een email van Bol.com, Pro Evo 2008 kost daar nu 39.99

Leuk voor als je een PS2 hebt idd :-(
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ParametricSearch-Start;sid=jqljofPZpNxjv7TfhrxdlhMO-N6GuXcR0YQ=

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m i Q e op vrijdag 5 oktober 2007 om 11:50:
Leuk voor als je een PS2 hebt idd :-(