Partyflock

Forumonderwerp · 959541
1 volger · 14761x bekeken
Werkzaam bij Team Delta Events
Artiest Vanté
Waarschuw beheerder
Konami: 'Pro Evolution Soccer 7 drie keer beter op­ de PlayStation 3'

Terwijl Pro Evolution Soccer­ 6 alweer meer dan een halfjaar geleden op de Xbox­ 360 is verschenen, moeten we nog steeds wachten o­p ook maar een releasedate van de PlayStation 3-ve­rsie. Die schijnt er niet meer te komen, waardoor ­we onze hoop maar richten op Pro Evolution Soccer ­7. Ondertussen wordt er hierover bij Konami al wel­ weer heel stoer gesproken, men durft namelijk te ­stellen dat de PS3-versie maarliefst drie keer zo ­goed, mooi, snel, realistisch etcetera zal zijn da­n de Xbox 360-versie.

Dit heeft een medewerker­ van Konami op een Koreaans forum geplaatst, waarn­a het hier vertaald is. Door het gebruik van Blu-R­ay discs zal de game maarliefst 18GB groot kunnen ­zijn, tegenover de 7GB die de Xbox 360-versie is. ­Dit resulteert in veel scherpere graphics en een v­eel intensievere realism engine. De animaties zoud­en bijvoorbeeld al 10GB in beslag nemen. Ook draai­t de game op 1080p en dan met maarliefst 60 frames­ per seconde. Daarnaast zal er een groot kwaliteit­sverschil zijn tussen de gameplay van de Xbox 360 ­en PlayStation 3-game. Als laatste weet de beste m­an nog te bevestigen dat de PlayStation 3-versie o­nline zal gaan.

Uiteraard moet dit allemaal me­t een korreltje zout genomen worden. Misschien is ­het wel de ik-boor-mijn-vorige-topgame-de-grond-in­-en-zeg-dat-mijn-aankomende-game-veel-beter-is-str­ategie, die we ook al van Halo 3 kennen. Daarnaast­ lijkt de man wel meer onzin uit te kramen, op zij­n blog houdt hij namelijk een heel verhaal over Fi­nal Fantasy VII op de PlayStation 3. Maarja, hij z­ou maar een keer gelijk hebben...

Pro Evolutio­n Soccer 7 moet eind 2007 gaan verschijnen voor de­ PC, PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox 360, Ninte­ndo DS, PSP en misschien ook Nintendo Wii.

Vrag­en zijn er in overvloed, antwoorden zijn er helaas­ nog heel weinig. Gelukkig kreeg PlayStation 3 Mag­azine de kans om met Seabass te praten over Pro Ev­olution Soccer 7.

Uit de vragen kwamen de volg­ende antwoorden:

- Een datum voor het spel is e­r nog niet, wel kan hij zeggen dat het spel niet l­ater zal verschijnen dan we van voorgaande jaren g­ewend zijn door de komst van een PlayStation 3 ver­sie.

- Eén van de grootste verschillen in verge­lijking met vorige versies is het aantal licenties­. Er is een samenwerking met FIFPro voor de komend­e vijf jaar, en dus zien we dertien volledig gelic­enseerde leagues: de Engelse Premiership, de Engel­se Championship, Primera Division, Serie A, Ligue ­1, Bundelsliga, Eredivsie, Bwin Portuguese League,­ Turkish League, de Scottish Premiership, Greek Su­perLeague, de Russian League en Israel League.

­
- Konami heeft een contract met Nike en Adidas om­ zo de maximale ervaring aan fans te geven. Door d­e licenties is deze Pro Evolution Soccer de meest ­complete ooit.

- Tevens is er nu een 2 vs. 2 sp­el, waarbij bijvoorbeeld één iemand de keeper best­uurd en de ander de rest van het team.

Waarschuw beheerder
Speelt heerlijk op de PC.

Wel gekke camera-positie met penaltys.. Gameplay is aardig het zelfde, maar de rooie kaarten worden wel makkelijker gegeven.

Grafisch mooier, en nieuwe bewegingen.. aan schwalbes ga ik niet aan beginnen want dat is gewoon dom gele kaarten pakken..
Waarschuw beheerder
Haha check deze bug in PES

{argument 'id' ontbreekt}

:D

Waarschuw beheerder
donateur
die zat ook al in eerdere versies ;)
Waarschuw beheerder
ok zit met een probleem wat ik noooit heb gehad.
wie ken me helpen.
ik wil me registreren doe alles goed en ik krijg dit te zien
wat mot ik doen hiermee :(

Warning: include(../../common/pes7common.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/local/pes7pc_e/web/reguser/pc/reguser.html on line 2

Warning: include() [function.include]: Failed opening '../../common/pes7common.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php-5.2.2/lib/php') in /usr/local/pes7pc_e/web/reguser/pc/reguser.html on line 2

Fatal error: Call to undefined function init_wedb() in /usr/local/pes7pc_e/web/reguser/pc/reguser.html on line 7
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Ga hem strax in de pauze maar even halen voor de 360 :yes:
Waarschuw beheerder
mensen met ps3 en oude televisie hebben jullie geen last van een soort slechte framrate? soort van lag?

ik stoor me er vreselijk aan ik heb gehoord dat dit vorig jaar ook op de 360 was en dat er later een patch hier voor uit kwam ?/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op donderdag 25 oktober 2007 om 09:15:
mensen met ps3 en oude televisie hebben jullie geen last van een soort slechte framrate? soort van lag?

niet alleen met een oude tv heb je dat hoor,
heb zelf een hd-tv van 3 maand oud en daarop heb ik er ook last van.
Waarschuw beheerder
ja dan moet er wel een patch uit komen want dit kan zo niet toch!
Waarschuw beheerder
wordt helemaal gek van die lag.
elk potje online weer.
speelde tegen een maat van me. en we hebben allebei dikke verbinding... lagde als een gek! :S
Waarschuw beheerder
ik heb hem net ff voor de 360 gehaald. Moet helaas zometeen werken, dus moet nog even wachten met spelen.
Waarschuw beheerder
ik om 11uur naar de winkel voor de ps3 versie

fokking UITVERKOCHT

Waarschuw beheerder
had hem dinsdag met de post gekregen ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twenty-Eight op donderdag 25 oktober 2007 om 12:18:
ik heb hem net ff voor de 360 gehaald. Moet helaas zometeen werken, dus moet nog even wachten met spelen.

Waarschuw beheerder
heb heb hem voor 38 euro.

Mediamarkt den haag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 10:18:
niet alleen met een oude tv heb je dat hoor,
heb zelf een hd-tv van 3 maand oud en daarop heb ik er ook last van.

hier hetzelfde, moet idd snel een patch komen. Heb me speciaal voor pro evo de ps3 aangeschaft deze week, dan verwacht ik toch wel een optimale framerate.

Online is sinds vanmiddag al ietsje beter kwa verbinding maar daar wordt nog hard aangewerkt, tenminste zo een boodschap krijg je als je inlogt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Vulture op woensdag 24 oktober 2007 om 11:17:
De snelheid. Af en toe zit er een dikke lag tijdens de wedstrijden

Is best irritant.. dachten dat het aan de ps3 lag niet dus :)
Artiest Ricos
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hugo_ op donderdag 25 oktober 2007 om 15:50:
Online is sinds vanmiddag al ietsje beter kwa verbinding maar daar wordt nog hard aangewerkt, tenminste zo een boodschap krijg je als je inlogt.

Oke ik hoop het man!! Ken nie wachten tot een optimale verbinding hehe

Het is nu gewoon frustrerend (noujah, gister dan, vandaag weet ik nog niet)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:10:
heb heb hem voor 38 euro.

Mediamarkt den haag.

Dat is nice... hier gewoon 65 euro .. agjah is de game ook nog wel waard ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ricos op woensdag 24 oktober 2007 om 21:17:
Humm hoofdletters RICOS dat moet hem zijn haha

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 21:18:
voeg mij maar toe dan , AFCA1900

(Y) hehe dat werkt natuurlijk niet he...
maar online is zeker niet beter als pes 6,beetje jammer het is ook stukken beter als je gewoon de kabel verbinding maak dan draadloos...
maar het is nog niet optimaal,speelt best KUT eigenlijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldschoolgangsta ;) op donderdag 25 oktober 2007 om 17:22:
(Y) hehe dat werkt natuurlijk niet he...

waarom zou dat niet werken? :/

Waarschuw beheerder
donateur
je mag me ook toevoegen hoor :aai:
;)

Waarschuw beheerder
ik ga pas online beginnen als ik lees dat het verbeterd is. Lag vind ik echt frustrerend.
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn ze bij Konami vergeten de Caps-Lock uit te zetten ofzo?! :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 17:45:
je mag me ook toevoegen hoor

:no: dat lukt niet man,wel tof dat feyenoord weer wat beter is in het spel,vorig deel was gewoonweg frustrerend...
maar iemand al online gespeeld nu?
en is het al wat beter als gisteren?
ben benieuwd zet m vanaaf laat ook nog wel ff aan...
[quote element=message id=34463318]{element is niet toegankelijk}AFCA1900[/quote
misschien ff potje feyenoord-ajax dan vanaaf? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldschoolgangsta ;) op donderdag 25 oktober 2007 om 18:26:
maar iemand al online gespeeld nu?
en is het al wat beter als gisteren

nog niet nee!! GVD

Waarschuw beheerder
Wat me opvalt is dat je wel erg makkelijk geel krijgt bij een overtreding. Zo ook 2x geel = rood :)

Ik vind het een supervet spel, alleen op me PS3 heb ik regelmatig last van haperingen, zoals hier al eerder over gesproken is. Dat is voor mij een zwaar minpunt. Hopelijk komt hier nog een oplossing voor!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldschoolgangsta ;) op donderdag 25 oktober 2007 om 18:26:
misschien ff potje feyenoord-ajax dan vanaaf? :P

whehe met die lag die er nog is ? :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 18:55:
op me PS3 heb ik regelmatig last van haperingen,

ik ken het ja,echt klote is dat,opeens ligt de bal stil en dan opeens ligtie in de goal vanafhet middenveld erg vaag,of je schiet m als verdediger weg uit de 16 zie je m wegvliegen en 1 /100ste seconde later schiet de tegenparty hem in de goal erg vage shit man...
of was dat alleen gisteren zo vaag...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 19:00:
whehe met die lag die er nog is ?

boeiend :)
durfie nie??!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Konami working full strength to fix crippling online PES lag

Konami has posted an online notification when gamers enter the PES 2008 lobby revealing that the publisher has uncovered "issues which can affect the online gameplay quality of PES 2008" and is working "full strength to find a solution as quickly as possible". Currently PS3 PES 2008 is unplayable with gamers reporting "the ball pinging about uncontrollably and players randomly disappearing and reappearing."

Uitspraak van oldschoolgangsta ;) op donderdag 25 oktober 2007 om 19:16:
boeiend :)
durfie nie??!!!

:lol: jawel hoor :) hoe laat?
Waarschuw beheerder
hoe kan je eigenlijk iemand uitdagen op de ps3? Ik kan alleen maar Quick match doen en dan wordt er random iemand uitgepikt...
Waarschuw beheerder
Zo ff online kijken!

Iemand al meer ervaring met PS2 versie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 19:18:
Konami working full strength to fix crippling online PES lag

Konami has posted an online notification when gamers enter the PES 2008 lobby revealing that the publisher has uncovered "issues which can affect the online gameplay quality of PES 2008" and is working "full strength to find a solution as quickly as possible". Currently PS3 PES 2008 is unplayable with gamers reporting "the ball pinging about uncontrollably and players randomly disappearing and reappearing."

Ik hoop dat dit snel af is :)
Waarschuw beheerder
op de 360 draait hij in principe prima (online nog niet geprobeerd) Alleen tijdens die replay's hapert hij heel vreemd, net of je wat gebruikt heb :D

Maar verder dope spel! (Y)

Iemand hier toevallig een idee of die strategy-guide de moeite waard is? (ben nog geen hardcore pes-er) ;)

Waarschuw beheerder
donateur
De uitgever heeft aangegeven dat de online modus niet speelbaar zal zijn tussen 25 oktober en 1 november, omdat Konami technisch onderhoud aan zijn serverpark zal uitvoeren
Waarschuw beheerder
Konami heeft aangegeven dat er lag-problemen zijn met de PlayStation 3-versie van Pro Evolution Soccer 2008, waardoor de kwaliteit van de online gameplay negatief wordt beïnvloed. Het online gedeelte blijkt soms zelfs onspeelbaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *david op donderdag 25 oktober 2007 om 12:49:
ik om 11uur naar de winkel voor de ps3 versie

haha de echte kopers zijn er om 0630 al
Waarschuw beheerder
mijn mening over pes 2008 is

-meer teamplay erin gezet
-strenge scheids(soms te streng)
-veel emotie van spelers

en ik heb me eerste swalbe-pk gekregen na 100 gele kaarten gezien te hebben
Waarschuw beheerder
Heeft er nou niemand last van frame-drops bij single player, dat zou mijn pijn wel een beetje verzachten :(
Waarschuw beheerder
Gister even op de 360 gespeeld en ....

DAMN wat vet :worship:

echt al mijn mindere punten van de pc versie zitten hier niet in ..

speelt hemels :) toptoptop!
Waarschuw beheerder
online gedeelte zit idd nog niet goed in elkaar, gister op xbox360 2 potjes gedaan maar veel lag. Hoop dat ze dit zsm oplossen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op donderdag 25 oktober 2007 om 23:15:
haha de echte kopers zijn er om 0630 al

Echte kopers hadden 'm zaterdagochtend al :loser:
Waarschuw beheerder
tip van iemand anders, ik heb het nog niet geprobeerd want zit nu op werk!

Voor de mensen met de Slowdown in de PS3 versie hier de oplossing!!

INSTALL TO HDD
set screen to: 720p

• .[.Settings.].>. [.Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD.].>. [.Booster DVD.].>. [.No.].
• .[.Settings.].>. [.Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD.].>. [BD 1080p/24 output Hz (HDMI).].>. [No]
• .[.Settings.].> .[.Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD.].>. .[.format audio output BD / DVD (HDMI).].>. [.Bitstream.]
• .[.Settings.].>. [.Settings game.].>. [.Revamp PS/PS2.].>. [.No]
• .[.Settings.].> .[.Settings game.]..> [.Smoothing PS/PS2].> .[No]
• .[.Settings.].>. [.System Settings.].>. [.Message notification.].> .[.Do not show.].

Heeft bij mij iig gewerkt ookal heb ik GEEN 720p tv, geen lag meer te zien iig bij mij op SD tv

laat ff weten als het werkt (K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb je ook schwalbes bij de ps2 versie?
Waarschuw beheerder
ja, zijn er al mensen die pes2008 op de ps2 gespeeld hebben? wil m ook graag halen, maar als de lag net zo aanwezig is als op de ps3 laat ik m lekker liggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Vulture op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:02:
ja, zijn er al mensen die pes2008 op de ps2 gespeeld hebben?

Ja eergisteren bij een vriend. Nou het lijkt wel een kopie van PES 6, maar dan met ge-update spelers en nieuwe moves.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:21:
Ja eergisteren bij een vriend. Nou het lijkt wel een kopie van PES 6, maar dan met ge-update spelers en nieuwe moves.

Idd

En ik erger mij aan die CAPS LOCK NAMEN en aan dat irritante Engelse commentaar. Wat een gay zeg, die nieuwe verslaggever.

Vind het tegenvallen (n)

Maarrrr, bij elke nieuwe PES zit ik gigantisch te zeiken, dus het is gewoon weer even wennen denk ik :)
laatste aanpassing