Partyflock

Forumonderwerp · 959373
Waarschuw beheerder
Absynth

Als de zomer afloopt, het weer grijs en grauw begint te worden, en de bladeren van de bomen beginnen te vallen, is het tijd voor iets nieuws in Zoetermeer: Absynth. Het kleine, rokerige, donkere podium van Mevrouw Latenstaan zal zaterdag 6 oktober in het teken staan van de eerste editie. Absynth is een nieuw electro georiënteerd concept met als doel underground electronische muziek aan de man te brengen in Zoetermeer en omstreken. Naast vele vormen van electro, zullen invloeden van acid, techno en electronica rijkelijk te horen zijn. Voor deze eerste editie staat een zeer diverse line-up geprogrammeerd. Dr Blowfins, Endfest en Brutuzz zullen allen DJ sets verzorgen van twee uur per stuk. Op deze avond mag uiteraard ook geen live optreden ontbreken, mede organisator PIE zal een uur lang live zijn producties ten gehore brengen.

Hou de Myspace van Absynth in de gaten voor nieuws en multimedia: www.myspace.com/absolutesynthesized

Praktische informatie:

Lokatie: Mevrouw Latenstaan te Zoetermeer
Datum: Zaterdag 6 oktober
Entree: € 3,-
Muziek: Electro
Open: 22:00 - 05:00
Timetable:
22:00-00:00 Dr Blowfins (Absynth) www.myspace.com/drblowfins313
00:00-02:00 Endfest (Arctic Boogie) www.myspace.com/endfest
02:00-03:00 PIE (Absynth) www.myspace.com/pwitte
03:00-05:00 Brutuzz (Sonic Boom) www.myspace.com/brutuzz

https://partyflock.nl/party/98057:Absynth
Waarschuw beheerder
Ja was lachen.
Waarschuw beheerder
Nadat een scheut van uw absint
Geschonken is in een bokaal,
Plaatst u de lepel van metaal,
Zodat hij zich op 't glas bevindt
Met klontjessuiker, blank van tint,

En giet vervolgens met beleid
Het water in een ranke straal
Zodat de suiker optimaal
Ontbindt, terwijl u toegewijd
Zich concentreert op kwaliteit.

Hier is het u toch om te doen:
De drank verspreidt zijn fijne geur,
Een troebeling verfraait zijn kleur.
Zie in die heerlijke likeur
De schittering van ambergroen.

U viert de schoonheid van de dingen,
Dus maakt u zich mijn woorden eigen,
Die u welzeker niet ontgingen;
Wanneer het naar uw hoofd gaat stijgen
Dan zult u tot de Vreugde neigen
En dus een liedje voor ons zingen.

Pétrus
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
heel mooi paul.. ik begin er bijna trek in te krijgen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PlE op dinsdag 4 september 2007 om 18:54:
ik begin er bijna trek in te krijgen

Ik begin er helemaal trek in te krijgen :9
Waarschuw beheerder
Had Carter nog beetje uitgedeeld op ASS?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op dinsdag 11 september 2007 om 16:54:
Had Carter nog beetje uitgedeeld op ASS?

Geen idee. Denk niet dat hij daaraan gedacht heeft (N)
Waarschuw beheerder
Ik gaf hem een stapel toen ik wegging, hij zei dat hij het zou doen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op dinsdag 11 september 2007 om 17:03:
hij zei dat hij het zou doen

Hij zegt wel vaker dingen
Waarschuw beheerder
Er is een kans dat er ook een VJ komt trouwens :)
Waarschuw beheerder
nog maar 3 weekies :D
Waarschuw beheerder
Jan heeft gisteren in Amphion nog wat zieltjes gewonnen zei hij :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op zondag 16 september 2007 om 18:01:
Jan heeft gisteren in Amphion nog wat zieltjes gewonnen zei hij

Yess nog meer amphiongangers (L)
Waarschuw beheerder
Vandaag een vermelding in de Den Haag Underground Mailing :D

Sat 06.10.2007 - Zoetermeer - Mevrouw Latenstaan - Absynth
Als de zomer afloopt, het weer grijs en grauw begint te worden, en de bladeren van de bomen beginnen te vallen, is het tijd voor iets nieuws in Zoetermeer: Absynth. Het kleine, rokerige, donkere podium van Mevrouw Latenstaan zal zaterdag 6 oktober in het teken staan van de eerste editie. Absynth is een nieuw electro georiënteerd concept met als doel underground electronische muziek aan de man te brengen in Zoetermeer en omstreken. Naast vele vormen van electro, zullen invloeden van acid, techno en electronica rijkelijk te horen zijn. Voor deze eerste editie staat een zeer diverse line-up geprogrammeerd. Dr Blowfins, Endfest en Brutuzz zullen allen DJ sets verzorgen van twee uur per stuk. Op deze avond mag uiteraard ook geen live optreden ontbreken, mede organisator PIE zal een uur lang live zijn producties ten gehore brengen.

Hou de Myspace van Absynth in de gaten voor nieuws en multimedia: http://www.myspace.com/absolutesynthesized

Timetable:
22:00-00:00 Dr Blowfins (Absynth) http://www.myspace.com/drblowfins313
00:00-02:00 Endfest (Arctic Boogie) http://www.myspace.com/endfest
02:00-03:00 PIE (Absynth) http://www.myspace.com/pwitte
03:00-05:00 Brutuzz (Sonic Boom) http://www.myspace.com/brutuzz
Waarschuw beheerder
nee echt jongens gewoon te

GEE

NII

AAL
Werkzaam bij Arctic Boogie
Artiest Endfest
Waarschuw beheerder
Zaterdag flink flyers gedropt in Hengelo .. dit weekend is Nijmegen aan de beurt ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van justinkees op maandag 17 september 2007 om 21:30:
nee echt jongens gewoon te

GEE

NII

AAL

hehehe kut vahid :D Die jongen moet echt niet te veel cola drinken 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op dinsdag 11 september 2007 om 17:07:
Hij zegt wel vaker dingen

:$

Was er niet helemaal bij met m'n hoofd. Heb de man van de sauzen er wel een gegeven!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Endfest op maandag 17 september 2007 om 21:43:
Zaterdag flink flyers gedropt in Hengelo .. dit weekend is Nijmegen aan de beurt ;-)

We zullen wel volle bak toeloop krijgen uit het oosten :o

Uitspraak van DK079 op maandag 17 september 2007 om 21:49:
hehehe kut vahid :D Die jongen moet echt niet te veel cola drinken 8)

Martijn heeft het overgenomen van Vahid, fucking geniaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op dinsdag 18 september 2007 om 17:59:
Martijn heeft het overgenomen van Vahid, fucking geniaal

Yesss nog meer genialiteit b)
Waarschuw beheerder
Op Absynth zullen we geen cola schenken, dan houdt hij zich vast een stuk meer in het gareel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op dinsdag 18 september 2007 om 20:04:
Op Absynth zullen we geen cola schenken, dan houdt hij zich vast een stuk meer in het gareel.

Goed idee (Y) Maar strax gaat hij voor de red bullers :| Dan zijn de rapen echt gaar 8)
Waarschuw beheerder
heb mn kompakt plaatjes al klaar staan

:D

Waarschuw beheerder
Probeer zeker ook aanwezig te zijn. De sound bevalt me sowieso zeer prima dudes. Even kijken of het in de planning gaat passen.

Als er maar niet te veel wannabee kleuter publiek op afkomt, zowel, dan ga ik wel a.d. deur staan ofzo en lekker op de achtergrond mee genieten v.d. electro sound.

Uitspraak van Lennart! op vrijdag 24 augustus 2007 om 16:22:
lijkt me maar een kutfeest! allemaal kneuzen in de lineup

Blijf jij maar gewoon ala direct weg, respectloze stakkerd. :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 september 2007 om 00:52:
Blijf jij maar gewoon ala direct weg, respectloze stakkerd

haphaphaphaphap
Waarschuw beheerder
Als er maar niet te veel wannabee kleuter publiek op afkomt, zowel, dan ga ik wel a.d. deur staan ofzo en lekker op de achtergrond mee genieten v.d. electro sound.

dat zal zeker niet het geval zijn.. sowiezo geen hinderlijke pubers enzo, tis geen hardcore feestje heh ;)

gemiddelde leeftijd op PF is 23, en de vader van moer komt ook nog kijken, dus die haalt het gemiddelde ook weer ff flink omhoog :D

Uitspraak van Lennart! op woensdag 19 september 2007 om 09:02:
haphaphaphaphap

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op woensdag 19 september 2007 om 09:37:
gemiddelde leeftijd op PF is 23, en de vader van moer komt ook nog kijken, dus die haalt het gemiddelde ook weer ff flink omhoog

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op woensdag 19 september 2007 om 09:37:
en de vader van moer komt ook nog kijken, dus die haalt het gemiddelde ook weer ff flink omhoog

Hehe probeer me ma ook mee te krijgen. Maar lukt niet :( Hmmm als ik zeg dat Aad komt, is de kans misschien wat groter dat ze komt 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op woensdag 19 september 2007 om 15:35:
Hehe probeer me ma ook mee te krijgen. Maar lukt niet

aaah joh.. bij die lachgasballonnen moesten we ook even doorzetten, maar uiteindelijk deed ze toch mee ;P

mijn ma gaat het sowiezo niet trekken, maar misschien dat ik mijn pa wel over kan halen om even langs te komen.. onze ouders in de frontlinie :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op woensdag 19 september 2007 om 15:43:
aaah joh.. bij die lachgasballonnen moesten we ook even doorzetten, maar uiteindelijk deed ze toch mee

Jah maar niet goed :( Doen we nog een keer over! :D
Uitspraak van Housewerk op woensdag 19 september 2007 om 15:43:
onze ouders in de frontlinie

Hehehe keihard aan de absinth :yes:
Waarschuw beheerder
Als er maar niet te veel wannabee kleuter publiek op afkomt,

Gaan we niet vanuit. Trouwens goede shit in je persoonlijke tekst O:)
Waarschuw beheerder
40 bezoekers alweer, taart.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op woensdag 19 september 2007 om 17:35:
Trouwens goede shit in je persoonlijke tekst

Yeah, 1 v.d. beste en diepzinnigste songtekst die ik ken. :yes:

Uitspraak van Moer op donderdag 20 september 2007 om 18:33:
taart.

Huh, bedoel je deze ouwuh taart? hehe :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 20:53:
Yeah, 1 v.d. beste en diepzinnigste songtekst die ik ken. :yes:

Zeer zeker, geniaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op maandag 24 september 2007 om 17:52:
http://www.youtube.com/watch?v=8tWyDxiOz70

Nog nooit zo gedronken. Maar eens proberen dan :yes:
Waarschuw beheerder
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op maandag 24 september 2007 om 18:18:
Nog nooit zo gedronken. Maar eens proberen dan

komt trouwens geen vuur aan te pas, dus al die gevaarlijke capriolen in praag met tafels in de fik waren dus voor niets 8)
(maar was wel lachen :lol: )
Waarschuw beheerder
nen er niet bij jongens sorry..gekozen de dag erna te gaan boarden in landgraag en daar wil ik beetje fit voor zijn :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 06:37:
komt trouwens geen vuur aan te pas, dus al die gevaarlijke capriolen in praag met tafels in de fik waren dus voor niets

er zijn 2 manier koersko.. met vuur heet flamberen:

Vanuit Oost-Europa is het zogenaamde Boheemse ritueel komen overwaaien. Daarbij wordt suiker op een lepel met absint geflambeerd en vervolgens met water opgelost. Dat kunt u doen, als u dat leuk vindt, maar hieronder geven wij het traditionele ritueel weer, dat we iedereen kunnen aanraden.

Een hoeveelheid absint wordt in het glas geschonken. Op het glas wordt een absintlepel met een suikerklontje geplaatst. Daarover wordt ijswater gedruppeld met behulp van een karaf of een absintfontein, zodat de suiker uiteenvalt en oplost, terwijl de karakteristieke troebeling verschijnt: de louche. Ten slotte wordt naar smaak aangevuld met ijswater en even geroerd.

Ik heb zo'n lepel meegenomen uit Praag.. binnenkort zeker even keer proberen die tradiotionele manier. Misschien voor Absynth 1 drankie doen op de goede afloop ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 25 september 2007 om 10:13:
nen er niet bij jongens sorry..gekozen de dag erna te gaan boarden in landgraag en daar wil ik beetje fit voor zijn

aaaai dat zuigt.. jammer Loorke

hoelaat ga je boarden volgende dag dan? Ik heb op wintersport zo vaak met een kater op de piste gestaan O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op dinsdag 25 september 2007 om 10:18:
hoelaat ga je boarden volgende dag dan? Ik heb op wintersport zo vaak met een kater op de piste gestaan

ja vroeg, want het is dik 2,5 uur rijden ofzo :)
en heb geen zin om veel geld te dokken en met knikkende knietjes op mn board te staan :)

wil gewoon keihard die slopes rocken...gaan ook weer filmen enz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 06:37:
komt trouwens geen vuur aan te pas, dus al die gevaarlijke capriolen in praag met tafels in de fik waren dus voor niets
(maar was wel lachen )

Volgens Pauls bericht mag je flamberen als je dat leuk vind...en het was leuk :D
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 25 september 2007 om 10:13:
nen er niet bij jongens sorry..gekozen de dag erna te gaan boarden in landgraag en daar wil ik beetje fit voor zijn

Slechte zaak (N) Maar helaas pindakaas.
Waarschuw beheerder
Persbericht Absynth, hopelijk zsm in o.a. plaatselijke kranten:

Absynth | 6 oktober 2007

Als de zomer afloopt, het weer grijs en grauw begint te worden, en de bladeren van de bomen beginnen te vallen, is het tijd voor iets nieuws in Zoetermeer: Absynth. Het kleine, rokerige, donkere podium van het nieuwe Mevrouw Latenstaan zal zaterdag 6 oktober in het teken staan van de eerste editie. Absynth is een nieuw electro georiënteerd concept met als doel underground electronische muziek aan de man te brengen in Zoetermeer en omstreken. Naast vele vormen van electro, zullen invloeden van acid, techno en electronica rijkelijk te horen zijn. Voor deze eerste editie staat een zeer diverse line-up geprogrammeerd. Dr Blowfins, Endfest en Brutuzz zullen allen DJ sets verzorgen van twee uur per stuk. Op deze avond mag uiteraard ook geen live optreden ontbreken, mede organisator PIE zal een uur lang live zijn producties ten gehore brengen.

Na jarenlang vanaf de zijlijn toe te hebben gekeken naar het weinig diverse nachtleven in Zoetermeer, nemen de drie initiatiefnemers op deze manier het heft in eigen handen. De slaapstad Zoetermeer zal genadeloos worden ontgroend door een flinke dosis Absynth. Een ieder die het illustere gifgroene drankje wel eens heeft gedronken weet wat voor effect het heeft. Absynth streeft na hetzelfde effect te generen door de beste electronische muziek te laten horen en een unieke sfeer te creëren.

Voor het nachtelijke uur zal mede organisator Dr Blowfins zijn platen komen draaien. Tijdens zijn set kun je veel gebroken beats, diepe melodieën en obscure electronische klanken verwachten.

Endfest is inmiddels een bekende en gerespecteerde naam in de Nederlandse electroscene. Hij is oprichter van de Arctic Boogie Crew, waarmee hij regelmatig electrofeesten organiseert in de Achterhoek en Twente. Ook is Endfest al geruime tijd actief als DJ, onder andere voor CBS radio. Op Absynth zal hij een twee uur durende DJ set draaien waarin van alles kan worden verwacht; zowel techno, acid, en electro.

PIE zal de enige liveset van de avond spelen. Deze hardware freak is geobsedeerd door rauwe, zware, duistere electro. Uiteraard zijn deze elementen terug te horen in de muziek die hij produceert, en op deze avond zal spelen. Tijdens zijn live optreden met drumcomputers en synthesizers zal hij het publiek pure electro voorschotelen.

Als afsluiter staat de Amsterdamse DJ Brutuzz op het programma. Hij is een vaste kracht op de, door hem georganiseerde, Sonic Boom avonden. Hij heeft het podium gedeeld met meerdere grootheden uit de electrowereld, zoals Drexciyan DJ Stingray, Bitstream en Boris Divider. Om de avond van een grof einde te voorzien zal Brutuzz de laatste twee uur van Absynth veelal de vuige kant van electronische muziek belichten. Hij zal een mix brengen van pure techno, vieze electronica, dubstep en electrobass.

Hou de Myspace en Hyve van Absynth in de gaten voor nieuws en multimedia: www.myspace.com/absolutesynthesized
www.absolutesynthesized.hyves.nl

Praktische informatie:

Lokatie: Mevrouw Latenstaan
Adres: Karel Doormanlaan 2a, Zoetermeer
Datum: Zaterdag 6 oktober
Muziek: Electro, Techno, Electronica

Timetable:
22:00-00:00 Dr Blowfins (Absynth) www.myspace.com/drblowfins313
00:00-02:00 Endfest (Arctic Boogie) www.myspace.com/endfest
02:00-03:00 PIE (Absynth) www.myspace.com/pwitte
03:00-05:00 Brutuzz (Sonic Boom) www.myspace.com/brutuzz
Waarschuw beheerder
ik kom ook wel ff een kijkje nemen, kijken of het kwa genialiteit enigzins kan tippen aan amphion
Waarschuw beheerder
hmm,ik heb het na dit weekend best rustig de komende tijd moet ik zeggen...
Zit een possibiliteit in dat ik even mijn ex-klasgenoten kom opzoeken...
waarschijnlijk vind ik muziek niet echt hardpalend...maar dan gooi ik me gewoon voor 24 euro (1.10 x 20bier) bier helemaal vol en dan vind ik het denk ik wel leuk!

Kan je trouwens ook absynth bestellen aan de bar?
Waarschuw beheerder
Niet aan de bar, dat mag niet zonder vergunning of iets, het is 70 %. Maar er is zeker absinth aanwezig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spenker op donderdag 27 september 2007 om 17:32:
maar dan gooi ik me gewoon voor 24 euro (1.10 x 20bier)

uhmm spenk 1,10 X 20 is nog altijd 22 euro :D
maar gezellig dat je langskomt :bier:
Uitspraak van Moer op donderdag 27 september 2007 om 17:39:
Maar er is zeker absinth aanwezig

Backstage samen met alle groupies (L)
laatste aanpassing