Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op dinsdag 3 juli 2007 om 20:07:pff geeneens een nieuwe krabbel ofzo, laat maar weer lekker zitten dan
aaachh arme jonge!!! gelukkig heb je pf nog
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op dinsdag 3 juli 2007 om 20:10:pb's of gastenboekkrabbels krijg ik ook al niet
Ik vroeg me al wanhopig af wat ik in godesnaam met mijn leven aan moest.
Zal je zien dat al die gasten nu massaal die site op gaan zodat die er binnen 5 min weer afligt of je 10 min kan wachten om uberhaupt je profiel op te komen.
En hyves is zowiezo al langzaam
lang leven Partyflock
laatste aanpassing
Uitspraak van [L]ady-[$] op dinsdag 3 juli 2007 om 20:14:En hyves is zowiezo al langzaam
Kan je nagaan als al die mensen nu online proberen te gaan. Dat worden Defqon - Ticketonline praktijken.
Uitspraak van [L]ady-[$] op dinsdag 3 juli 2007 om 20:14:En hyves is zowiezo al langzaam
ja echt he?
pffff is voor mensen MET geduld geloof ik
Uitspraak van [L]ady-[$] op dinsdag 3 juli 2007 om 20:49:, kan wat van partyflock leren
Ja echt,
heb me er toen uit pure wanhoop aangemeld
( had me hier verwijderd
Maar die server ligt er om de haverklap uit
Uitspraak van actief op dinsdag 3 juli 2007 om 19:27:Hyves is echt een dikke bullshit site
vind ik ook.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 22:18:Ga je me nog accepteren?
als ik weer op hyves kom wel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 22:20:als ik weer op hyves kom wel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 22:25:Cool, Hyves wordt de nieuwe PF.
Hyves is nie zo leuk hoor
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op dinsdag 3 juli 2007 om 20:07:pff geeneens een nieuwe krabbel ofzo, laat maar weer lekker zitten dan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 22:37:Uitspraak van Sandrietje op dinsdag 3 juli 2007 om 22:35:
Hyves is nie zo leuk hoor
Weet ik. PF wel
idd
Zo ff t hyves topic een beetje supporten
T leven op i-net heeft geen zin meer

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 19:01:Wat nu?
Ga je tog chickies naar je osso lokken op Sugababes.nl JWZ
Hyves is bezig met een mega update met allerlei nieuwe features etc. Hyves is niet meer te vergelijke met de hyves van een jaar of anderhalf geleden. In t begin vond ik t ook drie keer niks maar als je eenmaal in kontakt komt met mensen die je al eeuwen niet meer gesproken hebt dan begint t toch wel weer leuk te worden, vooral als je ziet dat al die gasten die je niet mocht er nu uitzien als ....
. Hyves moeten mensen ook niet proberen te vergelijken met PF...t zijn 2 totaal verschillende dingen.
PF is en blijft gewoon dance community #1 en Hyves vaagt wat mij betreft MySpace van het i-net af (dat is pas echt een rotsite).
PF is en blijft gewoon dance community #1 en Hyves vaagt wat mij betreft MySpace van het i-net af (dat is pas echt een rotsite).

![[L]ady-[$]](/images/user/302195_1344114.jpg)