Partyflock

Forumonderwerp · 958283
Waarschuw beheerder
donateur
Van den Herik hielp mee aan transfers
Geschreven door Pieter Hanson op zaterdag, 30 juni om 13:47

Voormalig voorzitter Jorien van den Herik herwint mogelijk enige populariteit bij de Feyenoord-aanhang. Vandaag blijkt uit een reconstructie van het Algemeen Dagblad dat de oud-preses een belangrijke rol heeft gespeeld in het realiseren van de transfers van Kevin Hofland, Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst.

Van den Herik zou de invloedrijke zaakwaarnemer Rob Jansen hebben ingeschakeld om Feyenoord er weer boven op te helpen. Vervolgens ging Jansen om de tafel zitten met zijn collega Sigi Lens en technisch directeur Peter Bosz, waarna het balletje begon te rollen en Feyenoord drie toptransfers afrondde.

"Eerlijk gezegd is dat duwtje van Jorien, dat door niemand was opgemerkt, toch wel erg belangrijk geweest", reageert Jansen. Van den Herik bevestigt: "Het is niet in het belang van de club als ik ga reageren, maar vanzelfsprekend volg ik Feyenoord en zal ik mij altijd naar de club, als instituut, positief opstellen."

sta je toch ff raar van te kijken als je hem het hele seizoen hebt uitgescholden en veracht, toch jongens uit 010 en vere omstreken :LOL:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij worden we echt kampioen, heb gelijk een seizoenskaart gekocht!!
Waarschuw beheerder
Ik dacht dat het beleidsplan van Bosz ze over de streep had getrokken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 1 juli 2007 om 16:19:
mdat ze wat uitgerangeerde spelers hebben gekocht die allang hebben laten zien dat ze het echt nivo niet aankunnen op makaay na.

Het feit dat je niet eens weet hoe je het woord 'niveau' spelt, zegt al wel genoeg over jouw kennis over voetbal op niveau.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op maandag 2 juli 2007 om 20:53:

Zaterdag eerste trainig O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op maandag 2 juli 2007 om 20:53:

Dat zijn de echte tenminste :roflol:
Waarschuw beheerder
hahah..nu zijn de veteraantjes van feyenoord opeen­s titelkandidaat...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh...WE WORDEN KAMPIO­EN..EN IK GA GELIJK EEN SEIZOENSKAART KOPEN!!!geef­t al aan hoe de supporters bij feyenoordt zijn..
­we zullen zien...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N!(k op woensdag 4 juli 2007 om 15:11:
hahah..nu zijn de veteraantjes van feyenoord opeen­s titelkandidaat...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh...WE WORDEN KAMPIO­EN..EN IK GA GELIJK EEN SEIZOENSKAART KOPEN!!!geef­t al aan hoe de supporters bij feyenoordt zijn..
­we zullen zien...

:roflol:

Heb je honger kerel?
Waarschuw beheerder
Geloof er niks van :)