Partyflock
 
Forumonderwerp · 957618
Betreft: evenement: Jumpin time, zondag 22 juli 2007 om 22:00
 
:woepwoep:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
. . .jump jump . . . tempo!
go get bussy on this tempo
 
Hoever is het van de kermis af?
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 16:14:
Hoever is het van de kermis af?


te ver
Midden op de kermis !
 
Uitspraak van halvar op zondag 22 juli 2007 om 17:18:
te ver


Dat dacht ik al ja..

Uitspraak van Denzity op zondag 22 juli 2007 om 21:07:
Midden op de kermis !


We zijn hem inderdaad tegen gekomen!
Livestets ?? Liefste van de hele avond want was gewoon geweldig goed !