Partyflock

Forumonderwerp · 957525

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie ervan als moeders en/of vaders drugs gebruiken waar hun kind bij is en dat het op tafel ligt wat het kind dat kan zien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 27 juni 2007 om 17:10:
dr ouders hadden ook t eerste jointje aan dr oudere broer gegeven, die er nu zwaar verslaafd aan is ondanks dat hij steeds meer epileptische aanvallen krijgt

Van je familie moet je het hebbe hè..

Waarschuw beheerder
Tja stomme vraag eigenlijk toch wat iemand daar van vind
mag toch aannemen dat niemand dat wat vind toch??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2007 om 19:38:
Vind het zowiezo onverantwoordelijk om als ouder drugs te gebruiken

helemaal mee eens ben net moeder geworden en als er ook maar iemand in het bijzijn van mijn kind iets gebruikt is daar t gat van de deur!!!!!!!!!!!!ouders die het wel goed keuren kun je geen ouders noemen maar junks!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mellow-D op zondag 23 september 2007 om 01:06:
Nemen geen verantwoordelijkheid als ouder voor hun kinderen. Verdienen het niet om ouder te zijn, plus de kinderen verdienen zulke ouders niet. Vind je het gek dat kinderen ook op die manier aan de shit raken? De kids kopieren op die manier het gedrag van de ouders.....laatste aanpassing 23 september 2007 01:09

helemaal met je eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op zaterdag 15 september 2007 om 19:53:
Die verdiend geen kind. Belachelijk en ver beneden pijl

ook helemaal mee eens kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die dat goed keuren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - ;; Dreams &nd Realities op dinsdag 18 september 2007 om 18:38:
die moette ze zijn kinderen af pakken. ik vind dat kinderen niet op mogen groeien in zo'n omgeving.. geven ze alleen maar het slechte voorbeeld.. mss dat die kinderen dan zoiets hebbe van zo wil ik niet worden maar weinig kans denk ik .. ze worden er toch nieuwsgierig naar..

Inderdaad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 14:15:
Wat vinden jullie ervan als moeders en/of vaders drugs gebruiken waar hun kind bij is en dat het op tafel ligt wat het kind dat kan zien

:o Kan niet!!!

Waarschuw beheerder
Ben zelf moeder. Gebruik soms ook wat, zeg maar met grote feesten ofzo. Maar NOOIT waar mijn zoontje bij is. Vriendin van me wel. Legt gerust 's middags lijntje op aanrecht terwijl haar kind erbij staat :S Hebben beetje ongeschreven wet dat we ons niet bemoeien met elkaars opvoeding, zijn immers allemaal volwassen (25) dus ja... Maar persoonlijk zou ik het nooit doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 19:24:
Legt gerust 's middags lijntje op aanrecht terwijl haar kind erbij staat

Zo dat meen je niet :O

Ik vind als je een kindje hebt dat je dat niet voor zijn neus doen..
dat is toch niet normaal, als je het dan wil doen doe het dan niet waar je kindje bij is,
want je kind hoort zoiets niet te zien...
Waarschuw beheerder
donateur

moet kunnen :)
Waarschuw beheerder
vind ik neit kunnen dan ben je geen goede ouder (N) dan ben je er nog niet aan toe:S
Waarschuw beheerder
Jointje tegen de avond moet kunnen! Beter dan dat ze alcoholverslaafd zijn!
Waarschuw beheerder
je kan het niet maken om voor de ogen van je kindje te gaan gebruiken...
ik vind dat het zowiezo niet kan in het huis waar een kindje is...
zometeen ligt er nog iets op tafel en pakt het kindje dat...
en als er altijd maar drugs in huis ligt gaat het kindje op latere leeftijd ook denken van oh jah bij ons ligt altijd drugs dus tis goed en het mag gewoon zonder dat hij of zij over de gevolgen gaat nadenken..
voor je het weet hij hij of zij zwaar verslaafd.
maar dan beginnen de ouders vaak te jammeren van oh neej schatje doe alsjeblieft je best om weer gezond te worden bla bla bla...
eigen schuld voor die ouders dan...
als ik later ooit kinderen heb en iemand wil gaan gebruiken in het bijzijn van mijn kindje, pak ik bij kop en kont en trap ik het huis uit en hoef ik ook echt ff nie meer te zien.

Waarschuw beheerder
Hm, nee!!! :O
Beter voorkomen dan dat later je kind het van je overneemt dacht ik zo.

Waarschuw beheerder

Goede zaak! Zal ik ook doen als ik kinderen heb. Lijkt me wel vet als m'n kinderen aan de zooi gaan :d

Waarschuw beheerder
rijp voor het gesticht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Queen** op woensdag 27 juni 2007 om 14:34:
ik vind dat niet kunnen

drugs gebruik je niet waar je kind bij is en al helemaal niet bij kan!!

als ouder heb je een voorbeeldfunctie

helemaal mee eens ben zelf ook moeder
maar zal het nooit doen waar hij bij is
wat als er wat gebeurt en je bent de kluts kwijt

maar ja iedereen moet zelf weten hoe die zijn kind op voed
maar ik personelijk niet

komt van zelf een dag dat ie naar feesten gaat en gaat uitproberen
dan geef ik het hem wel
weet ik in ieder geval dat het goed is

Waarschuw beheerder
ik wil die moeders nog wel eens horen als ze op de eerste hulp staan met een kind die een gram speed in heeft geslikt...
die zijn meteen hun kind kwijt...
te erg voor woorden gewoon!!!

Waarschuw beheerder
"kijk elsje. dit is nou een smartie. neem hem maar in met water en dan heb je net zoveel liefde en lol als barbapapa en ovide en zijn vriendjes!"

Waarschuw beheerder
vind het absoluut niet kunnen :no:

maar toch heb ik ergens op een heel klein plekkie in mijn hoofd een andere mening (nou ja meer een feit:P) kijk eens om je heen, welke ouder drinkt nooit een borrel waar zijn/haar kind bij is??? en dat word wel gewoon als normaal gezien? terwijl alcohol ook zeker wel drugs is!

mja ik zou zoiets igg... nooit doen of laten gebeuren :no: (ik zou zelfs helemaal nooit meer wat aanraken als ik paps zou worden) mja een borrel zal ik toch echt wel blijven drinken:S (snap het zelf niet eens haha :vaag: )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 22:39:
Ik zeg altijd Ik tel tot tien wie niet weg is, is gezien... !

En dan neem ik vlug een steutelpunt terwijl mijn kind achter de bank zich heeft verstopt

:lol:

Waarschuw beheerder
Dat vind ik absoluut niet kunnen! Ouders horen een voorbeeld te zijn voor hun kinderen op een positieve manier!! Waarom begin je aan kinderen terwijl je er niet aan toe bent. Feesten/drugs gaan niet samen met de opvoeding van je kind..................DIEP TRIEST!!

Waarschuw beheerder
Ik snuif altijd waar mijn dochtertje bij is.

ze is pas 3 dus ze zal er nog wel niets van begrijpen, over een jaar of 2 hou ik wel op...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2007 om 09:22:

ze is pas 3 dus ze zal er nog wel niets van begrijpen, over een jaar of 2 hou ik wel op...

ga zo door (Y)

Waarschuw beheerder
:loser:

Waarschuw beheerder
Kinderren die drugs gebruiken waar moeders bijzit kan ook nog :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2007 om 09:22:

kinderen snappen meer dan je denkt
en als ze het nu nog niet snapt zal ze over een paar jaar egt wel denken o ja dat deed mama vroeger ook

:loser:

Waarschuw beheerder
oplsluiten die lui

kinderen moeten helemaal niet in contact komen met drugs
blowtje ken wel maar snuiven en pillen enzo dat is schandalig

je weet van te voren dat je een kind krijgt die zijn er niet op 2 weken wat doe je dan tijdens je zwangerschap of terwijl je vrouw/vriending zwanger is? gewoon doorsnuiven? mensen met kinderen moeten wat meer aan hun kinderen denken en wat minder aan zichzelf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 23:22:
blowtje ken wel maar snuiven en pillen enzo dat is schandalig

Ehm, sorry

Maar als ik bij mijn dochter een lijntje neem, merkt ze daar niets van

Als ik lekker zit te roken zit mijn dochtertje straks ook weg te spacen op de bank, nerd

Waarschuw beheerder
klopt maar schade van blowen is nihil op kinderen (stond in de krant)

en kinderen hebben meer door dan jij denkt... kind kan het ook perongeluk zelf binnenkrijgen zonder dat jij daar iets aan kan doen of je doet zelf iets als je space bent wat nadeelig kan zijn voor je kinderen

Waarschuw beheerder
kansloos
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als moeders en/of vaders drugs gebruiken waar hun kind bij is

moet je ze waarschuwen voor de gevaren van drugs en de politie bellen zodat die weer andere proffesionele hulp kan inschakelen. Mits praten met de mensen niet helpt natuurlijk

Waarschuw beheerder

ik ken dat soort figuren wel, spuughekel aan :S

Dat kleine meisje groeit tussen de pep en de wietplanten op, erg fout :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
slechte zaak!! heb zelf ook een kleine en gebruik af en toe op feesten ook is wat maar zekers niet waar me kleine bij is.
ouders die dat wel doen sporen gewoon niet....

Waarschuw beheerder
donateur
Ken een vriend van me die zijn vriendin is zwanger, maar gebruikt nu het kind in de buik zit nog steeds zwaar veel drugs :S

totaal geen respect meer voor ze!

Waarschuw beheerder
net zo slecht als alcol drinken waar de kleine by is (Y)

ook met mate drinken / net zo erg ...

drugs / en of gebruik met mate / ook net zo erg

:[ wat klein is mot je beschermen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -> IvO <- op maandag 17 september 2007 om 20:10:
t zou verboden moeten worden!!

drugs is toch verboden? [img width=15 height=15]http://crew.scooter-freaks.nl/tim/emo.gif[/img]
dus wat heeft het voor zin om drugs te verbieden?

maar toch slechte zaak om te doen in het bijzijn van een klein kind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan zou je dus ook niet mogen roken waar je kind bij is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennessy™ op zaterdag 20 oktober 2007 om 15:41:

ik denk dat het wel zo is.. als je ouders iets gebruiken.. ga je het zelf ook eerdre gebruiken
met drugs zo, met alcohol, met roken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 oktober 2007 om 12:14:
Ken een vriend van me die zijn vriendin is zwanger, maar gebruikt nu het kind in de buik zit nog steeds zwaar veel drugs

wacht maar tot het kind geboren word en dan direct afkickt das erg zielig niet leuk om te zien
heb dat bij een kind van mijn nicht gezien die zat ook aan de drugs toen zij zwanger was

Uitspraak van noraly, op zaterdag 20 oktober 2007 om 17:24:
ik denk dat het wel zo is.. als je ouders iets gebruiken.. ga je het zelf ook eerdre gebruiken
met drugs zo, met alcohol, met roken

of niet omdat je ziet wat het kan aanrichten
Waarschuw beheerder
z w a a r t r i e s t
Waarschuw beheerder
Mijn vader lag altijd met een spuit in zijn arm op de bank.
Mijn kleine geef ik altijd shotjes als ie ligt te slapen, dan krijgt ie zo'n vrolijk gezicht in zijn slaap...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennessy™ op zaterdag 20 oktober 2007 om 15:41:

ik rook ook niet waar mijn kind bij is
die van mij heeft astma
dus wordt er alleen maar buiten gerookt

bovendien vind ik dat een kind niet moet worden bloodgesteld aan rook
een kind kiest er niet voor
als ouder moet je een voor beeld geven

Waarschuw beheerder
vind dat echt niet kunnen, dat als iemand iets wilt gebruiken op un feestje of wat dan ook moeten ze lekker zelf weten.. maar niet bij de kids!!
Waarschuw beheerder
ja goed zeker doen niks aan de hand