Vind het zowiezo onverantwoordelijk om als ouder drugs te gebruiken
Nemen geen verantwoordelijkheid als ouder voor hun kinderen. Verdienen het niet om ouder te zijn, plus de kinderen verdienen zulke ouders niet. Vind je het gek dat kinderen ook op die manier aan de shit raken? De kids kopieren op die manier het gedrag van de ouders.....laatste aanpassing 23 september 2007 01:09
die moette ze zijn kinderen af pakken. ik vind dat kinderen niet op mogen groeien in zo'n omgeving.. geven ze alleen maar het slechte voorbeeld.. mss dat die kinderen dan zoiets hebbe van zo wil ik niet worden maar weinig kans denk ik .. ze worden er toch nieuwsgierig naar..
Legt gerust 's middags lijntje op aanrecht terwijl haar kind erbij staat
ik vind dat niet kunnen
drugs gebruik je niet waar je kind bij is en al helemaal niet bij kan!!
als ouder heb je een voorbeeldfunctie
Ik snuif altijd waar mijn dochtertje bij is.
ze is pas 3 dus ze zal er nog wel niets van begrijpen, over een jaar of 2 hou ik wel op...
Wat vinden jullie ervan als moeders en/of vaders drugs gebruiken waar hun kind bij is en dat het op tafel ligt wat het kind dat kan zien
drugs is toch verboden?
Ken een vriend van me die zijn vriendin is zwanger, maar gebruikt nu het kind in de buik zit nog steeds zwaar veel drugs
ik denk dat het wel zo is.. als je ouders iets gebruiken.. ga je het zelf ook eerdre gebruiken
met drugs zo, met alcohol, met roken
Dan zou je dus ook niet mogen roken waar je kind bij is.