gheheh nou zeg dan maar ff heel snel dat die bmw vet cool is!!
nee ga ik niet zeggen want dat vind ik niet namelijk
ieder zijn ding ja tog hou zelf niet van plastic in de zin van spoilers wel te verstaan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 12:45:nee ga ik niet zeggen want dat vind ik niet namelijk
ieder zijn ding ja tog hou zelf niet van plastic in de zin van spoilers wel te verstaan
waarom was dat bericht van me weg gehaald is niks ergs aan toch?
vaag.. een bericht van mij is ook weggehaald
Ik heb nog een oude opel vectra staan uit 1995. 1.8 zwart. zit wel een deuk in het rechter portier, er zit APK op tot november dit jaar.
Er moeten zowieso nieuwe banden onder en je moet hem stofzuigen
Verder brand er een lampje op het dahsbord dat er electronische storing zou zijn, echter rijdt ie al ruim 6 maanden prima met dat lampje aan.
November zijn de volgende dingen vervangen:
- Nieuwe remblokken en schijven voor
- Nieuwe waterpomp
- Distributieriem vervangen
- Uitlaat is er eind 2005 geheel nieuw onder gezet
- grote beurt algemeen
Verder heeft ie:
- electrische ramen voor
- LM sportvelgen
- sportuitlaat
- trekhaak
- open schuifdakje
Oftewel het is een oudere auto. Ik steek er geen geld en tijd meer in maar je mag hem voor weinig ophalen
(500 euro krijg ik er nog wel voor)
Groetjes Merilyn
Er moeten zowieso nieuwe banden onder en je moet hem stofzuigen
Verder brand er een lampje op het dahsbord dat er electronische storing zou zijn, echter rijdt ie al ruim 6 maanden prima met dat lampje aan.
November zijn de volgende dingen vervangen:
- Nieuwe remblokken en schijven voor
- Nieuwe waterpomp
- Distributieriem vervangen
- Uitlaat is er eind 2005 geheel nieuw onder gezet
- grote beurt algemeen
Verder heeft ie:
- electrische ramen voor
- LM sportvelgen
- sportuitlaat
- trekhaak
- open schuifdakje
Oftewel het is een oudere auto. Ik steek er geen geld en tijd meer in maar je mag hem voor weinig ophalen
Groetjes Merilyn
laatste aanpassing
ja maar NAAST je werk pfen toch?!?! doe je voor werk dan?
wat ik doe voor werk euhh ben koffie brander en scheur wat op een heftruck rond en bestuur een robot die het uit eindelijke produkt keurig op chep pallets stapelt heb net ook weer 7 uurtjes er op zitten pfffff
is druk
Uitspraak van DJ Miss Merilyn op zaterdag 14 juli 2007 om 11:00:Oftewel het is een oudere auto. Ik steek er geen geld en tijd meer in maar je mag hem voor weinig ophalen (500 euro krijg ik er nog wel voor
hej tnx voor je reactie maar ik heb er al eentje
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juli 2007 om 12:52:wat ik doe voor werk euhh ben koffie brander en scheur wat op een heftruck rond en bestuur een robot die het uit eindelijke produkt keurig op chep pallets stapelt heb net ook weer 7 uurtjes er op zitten pfffff
is druk D.E heeft zijn prijzen verhoogd. daar door loopt het bij ons met 80 ton aan koffie omhoog
hahah koffie brander joh noooit van gehoord maar leuk joh