wie kan mij vertellen hoe dit allemaal te werk gaat? en hoeveel je moet nemen voor het eerst? dit zal vast dubbel zijn maar kon het nergens vinden..en na hoe lang begin je iets te voelen?
beter doe je dat met iemand die het al eens gedaan heeft of iemand erbij die nuchter blijft. En in de shop kunnen ze je vertellen hoe veel je moet nemen. (is volgens mij per soort ook wel verschillend hoe sterk ze zijn)
je moet minsten 4 paddestoelen opeten, het duurt ongeveer 4 uur voordat het werkt, als het eerder werkt moet je 2 extra paddestoelen opeten voor het contraeffect
Uitspraak van P P op dinsdag 26 juni 2007 om 20:18:
je moet minsten 4 paddestoelen opeten, het duurt ongeveer 4 uur voordat het werkt, als het eerder werkt moet je 2 extra paddestoelen opeten voor het contraeffect
ik weet niet wat voor paddo's jij neemt maar volgends mij werkt het eerder en moet je daarna niet mee nemen als contraeffect.
o.t. ik zou ze fijn malen en in cup a soup gooien want die dingen zijn echt nie te vreten...
o.t. ik zou ze fijn malen en in cup a soup gooien want die dingen zijn echt nie te vreten...
(ook leuk is een kleurige, vrolijke film op zetten! iets in de trend van finding Nemo ofzo)
zou geen tv aanzetten persoonlijk, zonder tv heb je ook al genoeg te zien
iedereen zegt dat het verstandig is dat er een nuchter iemand bij moet zijn of iemand die het al eens gedaan heeft maar we doen het met z'n 2en ik en een vriedin en hebben het allebei nog nooit op! zij nog nooit drugs (ja blowen) en ik al van alles behalve paddo's dus is het dan wel verstandig??
helpt er iets tegen als je in paniek raakt of erin blijft hangen ofzo?? zoetigheid eten ofzo
of als je echt wil trippen neem je een tripje
dat is ook leuk voor een bepaalde tijd
Ik vind persoonlijk dat paddos geen goede drug is om mee te beginnen (psychedelica). Ik zou persoonlijk zelfs eerder lsd proberen dan paddos laatste aanpassing 1 juli 2007 21:40
is ook leuk op grote housepartys als je er tegen kan
zou geen tv aanzetten persoonlijk, zonder tv heb je ook al genoeg te zien
ik zou helemaal gestoord worden van al die mensen, kzou hard wegrennen
valt wel mee je moet wel mexicaanse halen geen thaise dan wordt je gek van die mensen maar voor de rest valt het mee
wie kan mij vertellen hoe dit allemaal te werk gaat? en hoeveel je moet nemen voor het eerst? dit zal vast dubbel zijn maar kon het nergens vinden..en na hoe lang begin je iets te voelen?
zorg dat je muziek heb en een vriend/vriendin die het ook voor de eerste keer doet
als je je goed voelt bij een hele portie gewoon doen
heb je daar twijfels over neem je een halve portie
heb t een keer gedaan, mar NOOIT meer!
wat een drama zeg
Ik ook 1 x en nooit meer
ik werd er heel erg angstig van, alles kwam op me af..
en ik kwam in de trip, maar ik kon er niet uit komen wanneer ik wou..
dat vond ik zo eng...
mijn gedachten waren echt zo vaag..
niet leuk gewoon
Je kan beter beginnen met lsd. Veel luchtiger en prettigere psychedelica.
Je kan beter beginnen met lsd
is inderdaad wel een goed idee jah zo'n film maar ja dalijk blijf ik er in hangennog meer tips??
Na dat gevisualiseer werden we beiden heel filosofisch en kwamen we echt achter dingen waar we normaal nooit over na zouden denken op die manier.
das het mooiste van de hele trip, die after-glow.. lekker chill, lekker filosoferen maar toch weer terug op de wereld..
hele portie hawaiaans![]()
![[img width=652 height=471]https://album.partyflock.nl/14426889.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/14426889.jpg)
Na dat gevisualiseer werden we beiden heel filosofisch en kwamen we echt achter dingen waar we normaal nooit over na zouden denken op die manier
Vanavond wilden we 't weer doen, alleen de paddenstoelenverkoopman zei dat het dan weggegooid geld zou zijn. Je moet er 'n week ofzo mee wachten anders voel je niks.
Ik heb geen hallucinaties gehad, alleen wel een vlek op het plafond, die steeds groter en kleurrijker werd. Dat was het enige wat ik heb gezien wat anders was... We hebben geen trip of iets gehad, we hebben ons alleen maar melig en aangeschoten gevoeld.
Misschien had je geen lege maag of zo of gewoon toch te weinig gegeten of niet goed gekouwd?
ik zal het niet snel nog een keertje doen omdat ik de volgende dag erg ziek was
Hmmm, das geen normale gang van zaken hoor. Gewoon toeval denk ik.Volgende keer zul je niet ziek zijn de volgende dag. Juist eerder dat je je heerlijk voelt de volgende dag.
de week drna had ik met een vriendin allebei een hele bak equadoriaanse opgegeten...nou we hebben t gemerkt echt heftige brainfuck...damn maar wel leuk
Equadoriaanse
Ik heb verschillende soorten op, maar persoonlijk vond ik de Equadoriaanse ook de lekkerste ja