Partyflock

Forumonderwerp · 957303
1237x bekeken
Waarschuw beheerder
Heb jij vooroordeels? iedereen heb ze wel, over ons kampers zijn er ook veel meeste kloppen allemaal niet weetje.

Heb jij veel vooroordeels over mensen?

Ltr Bertus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sizsietsie op zaterdag 30 juni 2007 om 15:15:
Ow mijn god Cash, lees jij wel na wat jijzelf neerzet?

Ik geoof dat ik zelden iemand 'ontmoet' heb die, idd, zo kortzichtig is.

Jij bent een Yugoe, dus vind ik jou eng, weet ik zeker dat jij id prostitutiehandel zit en leef je van een uitkering. Want, sja, vooroordelen zijn er, dus bevooroordeel ik jou op basis van de dingen die ik van bepaalde bevolkingsgroepen weet , lees : wat dus de feiten zijn over die bepaalde bevolkingsgroep.

Zwervers bijvoorbeeld, zijn ook mensen die gewoon geen reet uitvoeren en ervoor gekozen hebben om op de straat te leven en hun handje uit te steken...zit natuurlijk totaal geen verhaal achter!

Meisjes die achter de ramen zitten, doen dat ALLEMAAL uit vrije wil, want, ja, ze zijn zo dom en het vak is natuurlijk verrrrukkuluk!

Als een tukker zn mond opentrekt weet ik gelijk en direct 100% zeker dat ie achterlijk is, kan ook niet anders met zon accent.

Kortom, mensen die dit soort gedachtes hebben, en niet open staan voor andere gedachtes, en alleen maar blijven voortborduren op wat ze in hun eigen hoofdje hebben gezet, zijn gewoon dom, kortzichtig, achterlijk, onder niveau en t niet waard om in nl te leven.

Vind ik persoonlijk,,dat is mijn mening!

:respect:

Waarschuw beheerder

Jij bent een Yugoe, dus vind ik jou eng, weet ik zeker dat jij id prostitutiehandel zit en leef je van een uitkering. Want, sja, vooroordelen zijn er, dus bevooroordeel ik jou op basis van de dingen die ik van bepaalde bevolkingsgroepen weet , lees : wat dus de feiten zijn over die bepaalde bevolkingsgroep.

Zwervers bijvoorbeeld, zijn ook mensen die gewoon geen reet uitvoeren en ervoor gekozen hebben om op de straat te leven en hun handje uit te steken...zit natuurlijk totaal geen verhaal achter!

Meisjes die achter de ramen zitten, doen dat ALLEMAAL uit vrije wil, want, ja, ze zijn zo dom en het vak is natuurlijk verrrrukkuluk!

Als een tukker zn mond opentrekt weet ik gelijk en direct 100% zeker dat ie achterlijk is, kan ook niet anders met zon accent.

Geloof me, het leeft veel makkelijker.

Kortom, mensen die dit soort gedachtes hebben, en niet open staan voor andere gedachtes, en alleen maar blijven voortborduren op wat ze in hun eigen hoofdje hebben gezet, zijn gewoon dom, kortzichtig, achterlijk, onder niveau en t niet waard om in nl te leven.

Vind ik persoonlijk,,dat is mijn mening!

Jij bent een vrouw, jij hebt geen mening at all.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hihihihihihihi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juni 2007 om 15:24:
Jij bent een vrouw, jij hebt geen mening at all.laatste aanpassing 30 juni 2007 15:28

juist wel :lol:

Waarschuw beheerder
Jij bent een vrouw, jij hebt geen mening at all

tssssss :loser:
Waarschuw beheerder
jwt (y)
Waarschuw beheerder

Geloof me, het leeft veel makkelijker.

Jij bent een vrouw, jij hebt geen mening at all

zulke kortzichtige mensen as jij, zouden geen mening mogen hebben :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bertus godfather of da UPC op dinsdag 26 juni 2007 om 14:33:
Heb jij veel vooroordeels over mensen?

vooroordelen heb je meestal uit ervaring, en zelden heeft de ander er last van

stel ik heb een negatief vooroordeel over een kamper die ik ontmoet. ik zou zelf niet voor problemen gaan zorgen en geen verkeerde opmerkingen maken. Wanneer hij/zij zich vervolgens prettig gedraagt, valt dat veel sneller op dan bij een ander, bij wie ik prettig gedrag als vanzelfsprekend zie... zo kun je profiteren van vooroordelen!

Slechts werkgevers, politie, onderwijzers etc moeten oppassen met vooroordelen.

Waarschuw beheerder
vooroordeels, shit.. altijd mensen met onzinnige topics die geen nederlands kunnen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 14:06:
vooroordelen heb je meestal uit ervaring

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 14:59:
vooroordelen heb je meestal uit ervaring

Vaak zijn ze ook gewoon overgenomen zonder dat ze zich er ook maar in verdiept hebben. :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vooroordelen heeft iedereen! Niemand uitgesloten, iedereen die op straat loopt heeft een beeld van iedereen die hij of zij tegenkomt..

Is ook niet erg, als die persoon er maar voor open staat om de tijd te nemen om de ander echt te leren kennen, om zo achter zijn of haar ware aard te komen.

Jammer genoeg zijn er genoeg mensen die hun vooroordelen behouden en er hun definitieve oordeel van maken!

Waarschuw beheerder
A Caravan fur mi mum!!

ehhehe wanna fight little fucker??

[img width=278 height=186 cacheid=000e2c8500287aafb28c177a1a01f1d0b8]http://emol.org/film/images/snatch.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bertus godfather of da UPC op donderdag 5 juli 2007 om 17:28:
mensen met vooroordeels over kampers motte is hier bij de kamp kome kenne ze lache

En jij hebt geen vooroordelen?

Dat je je druk gaat mensen om mensen op pf die vooroordelen hebben over kampers zeg.:O
Wat zou jij een druk leven hebben!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bertus godfather of da UPC op dinsdag 26 juni 2007 om 14:33:
Heb jij vooroordeels?

heb jij VOOROORDELEN :Rot:

tering gast..ga eerst maar eens op nederlandse les..daarna mag je pas weer terug komen :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 10:59:
Dat je je druk gaat mensen om mensen op pf die vooroordelen hebben over kampers zeg.
Wat zou jij een druk leven hebben!

Zo druk is jouw leven anders ook niet, anders zou je er niet op reageren :lol:
Waarschuw beheerder
Iedereen oordeelt iemand op het eerste indruk. Het gaat erom of je moeite wil doen om iemand te leren kennen en alle vooroordelen over brug wil gooien. Niet alle vooroordelen zijn op waarheid gebasseerd.