| Betreft: | evenement: Time Warp, zaterdag 5 april 2008 om 19:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
afgelopen zaterdag kwam ik trowuens weer iemand tegen daarmee.. wil ik me voorstellen, begon ie een heel verhaal dat ie me al kende en bla bla bla.. had ie het dus over jou
huh?wie was dat dan?en waar? (ben niet nieuwsgierig..
raresh solo is dan toch veel beter
Uitspraak van Arly de Parly op donderdag 11 oktober 2007 om 22:32:huh?wie was dat dan?en waar? (ben niet nieuwsgierig..
weet niet meer, niet echt onthouden, en was buiten in de stad.. in de buurt van de catwalk..
Uitspraak van Arly de Parly op donderdag 11 oktober 2007 om 22:32:ik moet m nog steeds een keer GOED meemaken...
ja, zal idd eens tijd worden hahahaha!
maar 26 dec poema ook al!
Uitspraak van Arly de Parly op donderdag 11 oktober 2007 om 23:01:zal wel bij me ma zitten dan
Iedereen, tot....23/24uur, daarna naar Poema voor een lange Raresh set
Uitspraak van Arly de Parly op donderdag 11 oktober 2007 om 23:01:aresh?poema? beterrrr!
jammer dat t dan kerst is...zal wel bij me ma zitten dan
ja, ik ook, maar ik heb geen kerstdiner tot 6 uur 's ochtends hoor
Stel zeikwijven,
last van PMS? aangezien jullie bijna 4 pagina's vol hebben lopen zeiken over bussen en daar moet het helemaal niet om draaien, het moet gaan om het dansen, de liefde en om de raresh van timewarp
Desnoods moeten we er fietsend heen, ik wil gewoon iedereen weer zo zien genieten zoals vorig jaar, niks meer niet minder!!!
last van PMS? aangezien jullie bijna 4 pagina's vol hebben lopen zeiken over bussen en daar moet het helemaal niet om draaien, het moet gaan om het dansen, de liefde en om de raresh van timewarp
Desnoods moeten we er fietsend heen, ik wil gewoon iedereen weer zo zien genieten zoals vorig jaar, niks meer niet minder!!!
laatste aanpassing
over een euphemisme gesproken'HUISWERK'
whehe, ja dan klinkt het voor mezelf ook niet als iets waar ik als een berg tegenop moet kijken
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 oktober 2007 om 22:33:Desnoods moeten we er fietsend heen
zolang kan ik niet vrijnemen hoor
SPSS
Zo simpel! Niet normaal! Gewoon een beetje gokken! Het meeste wat je vaak moet gebruiken is: 'Cross tables'
Als je SPSS goed weet te gebruiken is het zo chill!!
Je hoeft nooit meer te rekenen of iets!
Hoe gaat het met onze bus? Iedereen is zeker nog gaar/aan het afteren... (ik wacht rustig af)
Uitspraak van Cosmopuppet op donderdag 11 oktober 2007 om 20:50:de line up
ben ook erg benieuwd naar de Nederlandse inbreng...
naast Shinedoe (die het vorig jaar geweldig deed) mag van mij Joris Voorn ook wel komen
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 13:03:Nederlandse inbreng
Live acts:
Secret Cinema
Speedy J
Radial
...Maar dat zal niet.
brother alexandros heeft me overgehaalt om met de vipbus mee te gaan
eens zien of hij me ook enthousiast kan krijgen voor minimal
Ender. I siad once and I`ll say it again...
Minimal is the Future
Step over my brother and you shall see the light
laatste aanpassing
Uitspraak van Alex Moulas op maandag 15 oktober 2007 om 11:38:Step over my brother and you shall see the light
just like hardstyle was the future first right
i have one answer for you my brother and that is : Music is the Future!
Uitspraak van Alex Moulas op maandag 15 oktober 2007 om 13:09:Loco.
loco dice in dat rijtje zetten? die gast maakt niet eens zijn eigen platen...
who's that?
Ritchie is een vande best vriend in de Techno scene. Een Held!!!
loco dice in dat rijtje zetten? die gast maakt niet eens zijn eigen platen
De jonge zal geschidenis shrijven. You can take that to the bank!!!
Uitspraak van Alex Moulas op maandag 15 oktober 2007 om 13:46:Ritchie is een vande best vriend in de Techno scene. Een Held!!!
ken ik niet...
Uitspraak van Alex Moulas op maandag 15 oktober 2007 om 13:52:Then my friend...Find ouot and make your transition
link ff wat info please...