| Betreft: | evenement: Time Warp, zaterdag 5 april 2008 om 19:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 9 oktober 2007 om 14:11:Maar ik heb een bus reservert voor de weekend van Time Warp.
Dat is dus de bus van occie..
we gaan alleen mee als occie hem regelt
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 9 oktober 2007 om 14:25:Geen vetrouwen in mij dan??
nee... Ik niet...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 16:28:busdief!
Hahaha ik wil weten wat heb Occie in dat bus
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 9 oktober 2007 om 16:31:Hahaha ik wil weten wat heb Occie in dat bus Dat iedeeren mee wil!!!
no offense.
Uitspraak van D'lectronique op dinsdag 9 oktober 2007 om 17:05:ik wil ook wel mee in zo'n enorme feestbus met draaitafels, als jullie me in de groep willen hebben
Zekerz!!!
Wil wil ook Dj`s hebben. Het wordt de feest.
Tot de laaste detail zal ik doen voor de rijd na TDK. Het is mij werk dus dat ben ik goed in
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 9 oktober 2007 om 14:25:Geen vetrouwen in mij dan??
nope
occie doet de partybus, ik de iets meer chill bus, en dan rijden we samen op en stoppen op dezlefde plekken.. zo moet het zijn.. dus kan jij wel die bus regelen.. al het entertainment eromheen wat we met deze bussen hadden, alle lol met deze groep, dat heb jij dan toch automatisch niet, ook al heb je die bus, je hebt niet deze groep..
simpel
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 9 oktober 2007 om 16:26:Omdat ik Grieks bent?
dat is natuurlijk echt weer een argument dat als een lul op een drumstel slaat
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 9 oktober 2007 om 16:26:De bus van Occie , De bus van mij. Geloof mij is geen verschil
jawel.. zie bovenstaande
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 17:01:zie net dat ze deze keer mijn tentamens wat beter gepland hebben.. heb nu voor tw tentamens ipv. erna
vorige keer was namelijk niet zo'n succes
whoooooohooooooooooo
RARESHHHHHHHHHHHHHH
laatste aanpassing
occie doet de partybus, ik de iets meer chill bus, en dan rijden we samen op en stoppen op dezlefde plekken.. zo moet het zijn.. dus kan jij wel die bus regelen.. al het entertainment eromheen wat we met deze bussen hadden, alle lol met deze groep, dat heb jij dan toch automatisch niet, ook al heb je die bus, je hebt niet deze groep..
simpel
amen!
als een lol op een drumstel slaat
Ben benieuwd wat ik me daarbij voor moet stellen...
oei....gevaarlijke uitspraken die verkeerd kunnen worden geinterpreteerd....
laatste aanpassing
Duidelijke taal!
gevaarlijke uitspraken die verkeerd kunnen worden geinterpreteerd....
Mwoah...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 18:12:gewoon lekker zelf karren + hotel
Dat vind ik ook helemaal niet eens zo gek klinken...
Ben benieuwd wat ik me daarbij voor moet stellen...
lul op een drumstel
heb het al aangepast..
ja, interpreteren mag iedereen zelf doen.. wat ik wil zeggen is dat de combi zoals ie vorig jaar was voor de mensen die toen daarmee meewaren ultiem was..
doet nix af aan alle andere busreizen.. de nijmegen/doornroosje bus hebben we de hele heenweg mee proberen af te spreken om met z'n 3 te reizen.. en de weiterexpress was ook heel gezellig.. en zo zullen rubber en kitty ook best leuk zijn..
maar voor de twee bussen die vorig jaar opreden was dit gewoon de ultieme combinatie.. punt..
nou dr kan toch ook een andere groep zijn die het ultiem naar hun zin gaat hebben?
ik bedoel in jullie groep is dan duidelijk geen ruimte voor vernieuwing; danwel verandering..
dus als meneer starros ook zo'n reis wil organiseren, dan is dat toch zijn goed recht? er zijn heus nog wel 49 andere gekke party mensen die minstens net zo'n ervaring waardig zijn..
ik bedoel in jullie groep is dan duidelijk geen ruimte voor vernieuwing; danwel verandering..
dus als meneer starros ook zo'n reis wil organiseren, dan is dat toch zijn goed recht? er zijn heus nog wel 49 andere gekke party mensen die minstens net zo'n ervaring waardig zijn..
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 9 oktober 2007 om 16:26:Ik bied live Dj`s ook
Eehm stavros, wat denk jij wat we vorig jaar hebben gedaan? Naar de tft beeldschermen zitten staren en National geographic television hebben gekeken? Dj's genoeg!
Uitspraak van D'lectronique op dinsdag 9 oktober 2007 om 17:05:als jullie me in de groep willen hebben
Je mag best bij de groep komen.. Wij zijn heel simpel hoor!
Uitspraak van D'lectronique op dinsdag 9 oktober 2007 om 18:42:ik bedoel in jullie groep is dan duidelijk geen ruimte voor vernieuwing; danwel verandering..
Daar ga je dus in de fout!
Het is ook niet dat wij elkaar vanaf onze geboorte kennen. Oftewel.. iedereen is geintroduceerd in de huidige groep die er nu is. En ook onze vriendengroep blijft groeien... Sommige mensen kiezen voor een leven met vriendin en baan als vrachtwagenvuller (dus er gaan ook weer mensen)
Het is gewoon simpel, occie boekt de bus, Tessa rijdt met haar dope express erachter aan. Alle andere bussen mogen rustig mee! Dan rijden we in een colonne!
Er zijn al gesprekken geweest om de rit nog beter te laten verlopen dan vorig jaar!!
laatste aanpassing
Eehm stavros, wat denk jij wat we vorig jaar hebben gedaan? Naar de tft beeldschermen zitten staren en National geographic television hebben gekeken?
Je mag best bij de groep komen.. Wij zijn heel simpel hoor!
Ik mocht er ook bij vorig jaar, lijkt me genoeg zeggen...
Daar ga je dus in de fout!
Het is ook niet dat wij elkaar vanaf onze geboorte kennen. Oftewel.. iedereen is geintroduceerd in de huidige groep die er nu is. En ook onze vrienden groep blijft groeien... Sommige mensen kiezen voor een leven met vriendin en baan als vrachtwagenvuller..
Had em niet beter kunnen verwoorden/verzinnen Tim!
Het is gewoon simpel, occie boekt de bus... We waren al bezig met een heel beleidsplan om het dit jaar nog succesvoller te organiseren dan vorig jaar.
Ik vind alles prima, als er maar weer een plek is voor mij komend jaar!
lul op een drumstel
ow...nu iek snap
ja, interpreteren mag iedereen zelf doen.. wat ik wil zeggen is dat de combi zoals ie vorig jaar was voor de mensen die toen daarmee meewaren ultiem was..
In het verleden behaalde resultaten...zorgen in dit geval voor een hoop voorpret en een nog hoger verwachtingspatroon
de nijmegen/doornroosje bus hebben we de hele heenweg mee proberen af te spreken om met z'n 3 te reizen
Hoop dat deze jongen daar dit jaar ook in zit... Kwam vorig jaar met de trein terug uit Tilburg van een pokertoernooi en wandelde nietsvermoedend naar huis...Kom ik langs het opstappunt
Kwam vorig jaar met de trein terug uit Tilburg van een pokertoernooi en wandelde nietsvermoedend naar huis...Kom ik langs het opstappunt Poosje staan babbelen en ging toen met de staart tussen de benen maar weer naar huis..."Ga je niet mee?" werd er nog even ingewreven Toen ik daarna met de auto de hoek om kwam moest mijn vriendin het er NOG een keer inwrijven "Martijn doe je ogen maar dicht, want ze staan er vast nog!"
Ai, die is idd zuur!
Uitspraak van TECHNOFREAK 2 op dinsdag 9 oktober 2007 om 18:59:Na zoiets zou ik de hele dag gaan liggen grienen op bed...
Nee hoor...ben naar de IKEA geweest...OP ZATERDAG!!!
laatste aanpassing
Het is gewoon simpel, occie boekt de bus, Tessa rijdt met haar dope express erachter aan. Alle andere bussen mogen rustig mee! Dan rijden we in een colonne!
Er zijn al gesprekken geweest om de rit nog beter te laten verlopen dan vorig jaar!!
dit jaar nl ook met de weiterexpress en de doornroosje bus..
oh, en ik heb geen dope express meer.. ik heb een raresh express
Nee hoor...ben naar de IKEA geweest...OP ZATERDAG!!!![]()
nurt... das echt vragen om irritatie
In het verleden behaalde resultaten...zorgen in dit geval voor een hoop voorpret en een nog hoger verwachtingspatroon
kan toch ook alleen maar beter.. bedoel.. zo vroeg ben ik iig nog nooit met vorbereidingen gekomen
dat heb jij dan toch automatisch niet, ook al heb je die bus, je hebt niet deze groep..
Oh oh Tish. Geloof mij. Nobody does it better dan Almere jongens
Maar goed. Mag niet uit joh. Everyone has his/her own opinion dus voor jouw is jouw group de best!!
Nee joh. Wij leeft met Democratie. Als een griek weet ik beter dan idereen dat woord.
Dus party on met Oci`s bus
En wij zal zeker met onze bus.
Eehm stavros, wat denk jij wat we vorig jaar hebben gedaan? Naar de tft beeldschermen zitten staren en National geographic television hebben gekeken? Dj's genoeg!
Nee gast
Maar goed. Mag ik vragen dan van ervaring hoe veel kost de bus vorige jaar?
Greeetz,
Alex
dit jaar nl ook met de weiterexpress en de doornroosje bus..
YES!! Hoe vet is dat! 200 man vol raven voor de bus!
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 9 oktober 2007 om 21:26:Dus party on met Oci`s bus
En wij zal zeker met onze bus.
Volgens mij begrijp je em niet..
De bus die jij besteld hebt, is de bus van occie!!
Hallo er moet weer een foto gemaakt worden met alle zwarte met de Nederlandse vlag! Deze keer zonder jordi (hij is vrachtwagens aan het vullen)
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 9 oktober 2007 om 21:26:Maar goed. Mag ik vragen dan van ervaring hoe veel kost de bus vorige jaar?
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 9 oktober 2007 om 14:11:With the € 3000.— I already gave you.
Coffee and tea are free on the bus, other food and baverich on our catering list, turntables are also included.
The costs for a hotel for our driver are not included.
Koffie was niet gratis. Thee was niet gratis. Vraag het maar aan Miep!
Koffie was niet gratis. Thee was niet gratis.
koffie..? thee..?
we hadden wel wat beters te doen (en te drinken)
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 9 oktober 2007 om 21:26:Oh oh Tish. Geloof mij. Nobody does it better dan Almere jongens
nee, sorry, dat geloof ik écht niet
nee gast, zonder dollen, precies wat ik net al zei, ik zeg niet dat het ene beter, leuker, gezelliger, etc is dan de ander (hoewel, eigenlijk wel, maar das natuurlijk ook maar subjectief), ik zeg dat onze bus-combo-parkeerplatzrave-weiter-weiter-weiter vorig jaar voor ONS gewoon ultiem.. zeg niet dat jij geen lol gaat hebben, zeg dat die bus gewoon een tikkie gevoelig ligt bij de meesten van ons
olgens mij begrijp je em niet..
Volgens mij begrijp je em niet..
Spacer
we hadden wel wat beters te doen (en te drinken)
Leuk
shit heeft ie die bus echt al besteld?! gewoon allemaal boycotten, todat ie er vanaf moet zien!
Ik werd gek hier
Ik denk niet dat ik heb Oc`cie`s bus bestelt.
Maar zo als ik heb gezegt...maakt niet uit met welke bus. Elke bus zal zijn eigen team hebben dus...
zeg dat die bus gewoon een tikkie gevoelig ligt bij de meesten van ons
een tikkie K??
laatste aanpassing
Uitspraak van D'lectronique op woensdag 10 oktober 2007 om 08:51:TIMEWARP en BUSSEN voor iedereen!
Jaaa toch
hahahha
Hallo er moet weer een foto gemaakt worden met alle zwarte met de Nederlandse vlag! Deze keer zonder jordi (hij is vrachtwagens aan het vullen
dat was de ECHTE nederlanders-foto
En behalve vrachtwagens vullen, heeft Jordi ook al een vrouw/man?
Uitspraak van D'lectronique op woensdag 10 oktober 2007 om 08:51:een lange colonne
hoe meer zielen hoe meer teringzooi, jippie!
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 10 oktober 2007 om 11:06:heeft Jordi ook al een vrouw
Jordi heeft een vrouw. En hij is de bitch...! hmmm misschien wel een lesbisch koppel!! Nee, ik hou er over op. Jordi is niet langer meer onder ons... Het is uit tussen ons... Geen Gay-koppel meer..
Uitspraak van Alex Moulas op woensdag 10 oktober 2007 om 00:00:Maar zo als ik heb gezegt...maakt niet uit met welke bus.
Als het jou niet uitmaakt welke bus... neem jij dan een stadsbus naar Manheim... Dan neemt occie gewoon die hij vorig jaar had.
Problem solved.
(K0
Uitspraak van actief op woensdag 10 oktober 2007 om 11:26:De pickwick-express
hehehe doe met je mee!moet er wel groene thee en honing aanwezig zijn (voor de zere keeltjes op de terugweg)
Als het jou niet uitmaakt welke bus... neem jij dan een stadsbus naar Manheim... Dan neemt occie gewoon die hij vorig jaar had
Je bent erg grappig!! Een Nederlandse Will Smith versie als ik goed zie.
Nou pik, Google en je zal meer bussen zo als vorige jaar vinden.
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 10 oktober 2007 om 11:21:nou zeg timmie, doe es lief zoals ik je ken!
Schatje, weet je hoe irritant ik was op awake... Ik ben gewoon een rotkind!
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 10 oktober 2007 om 11:29:groene thee
paddothee!!!
Uitspraak van Alex Moulas op woensdag 10 oktober 2007 om 11:37:Een Nederlandse Will Smith versie als ik goed zie
Ik voel me zeer vereerd! Aangezien ik de NL will smith ben heb ik op basis van mijn status een VIP-bus nodig. Occie is mijn personal assistant. Hij regelt die bus..
Uitspraak van TECHNOFREAK 2 op woensdag 10 oktober 2007 om 16:39:Ik ken jullie niet heel goed, maar ik kan begrijpen dat dit moet aanvoelen als een steek in de rug...
Dat is nog zacht uitgedrukt.
Uitspraak van Minimaliseren69 op woensdag 10 oktober 2007 om 17:58:Net als afgelopen jaar. vrijdag heen, relax hotel in de stad, maandag terug.
zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllliigggg
Als je jouw posts hier volgt, heb je dit jaar volgens mij meer nachten in Duitse hotels/op Duitse campings doorgebracht dan in je eigen bed