Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 14:58:
Ja die functies weet ik allemaal wel
Bij hyves is alles 'doorgelinkt'(excuus ben niet zo thuis in de comp termen) Je klikt op iets en je ziet mensen die dit delen, ook kan je de plekken waar je vrienden wonen zien, best geinig.
Hier vul je ook je stad in en daar kun je zo zien wie daar wonen. Op Hyves kun je ook aangeven welk huis je woont?
Wil je dat echt? Ik niet namelijk en veel mensen denk ik niet. Ik snap niet dat dat een functie is dat Hyves zo mooi maakt.
De functies bij Hyves die jij noemt worden door veel mensen juist niet gewaardeerd of die functies die je noemt zijn ook gewoon aanwezig op flock.
Het klinkt alsof je alle wat Hyves heeft prachtig vindt en erg bevooroordeeld bent wat dat betreft.
Dat ben ik wellicht richting Partyflock hoor, maar dat is logisch, ik heb het zelf gemaakt
Bekijk een profiel van PF en een van hyves, toch een duidelijk verschil.
Ja op Hyves allemaal onleesbare profielen met onmogelijk achtergronden, krabbels die ik vaak niet wil zien en onoverzichtelijkheid overal.
Ik denk toch dat dit puur smaak is. En ik denk dat de kampen heel erg verdeeld zijn en over smaak valt (niet) te twisten.
Ik denk dat voor veel mensen die aan het kijken zijn waar ze 'lid'van willen worden, het politieke teveel heerst hier (de NL, duitse termen etc. ) Maar dit ligt weer aan mensen. Namen als Hardcore sletje etc. moedigen ook niet echt aan. Jammer dat je mensen neit bij echte naam kan zien. Zodra iemand zijn naam hier veranderd ben je diegene gelijk een beetje kwijt.
Duitse termen? Politiek? Niet waar ik hier kom. Ik kom hier ook maar heel beperkt in bepaalde fora, en lang niet overal.
Ik denk dat je wel erg met oogkleppen op rondkijkt, gezien het feit dat je allemaal functies hier mist die er wel zijn en dingen leest die lang niet overal gelden.