Partyflock

Forumonderwerp · 956203

Waarschuw beheerder
Een hoop mensen om mij heen hoor ik zeggen dat ze wel klaar zijn met Partyflock en ze storten zich massaal op Hyves..

Het is me ook opgevallen dat een hoop mensen zich hebben verwijderd van PF.

Misschien moet Partyflock ook iets uitgebreider worden of juist niet?

Wat vinden jullie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb partyflock en hyves

maar ik zit veeeel vaker op partyflock

dus partyflock is de winnaaaaaaaar!!!

Waarschuw beheerder
Ik zit alleen op hyves als iemand me toevoegd. Verder zit ik alleen maar op partyflock.

Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 3 juli 2007 om 11:18:
heb ik meer aan PF dan aan hyves

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Partyflock natuurlijk (y)Hyves kan me niet echt boeien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Partyflock is veel leuker 8)
Heb ook wel Hyves maar doe er verder niks mee alleen mensen accepteren als vriend :\

Waarschuw beheerder
Vind hyves leuker, ander niveau, andere mensen.

Maar de discussies hier zijn geweldig:D

Je kan meer met hyves, hier alleen feesten toevoegen en praten op forum eigenlijk..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 00:35:
Je kan meer met hyves, hier alleen feesten toevoegen en praten op forum eigenlijk..

:O
Wat kan je met Hyves meer dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van t0mm1e op woensdag 4 juli 2007 om 09:45:
Wat kan je met Hyves meer dan?

Er zitten daar zoveel mensen, dat je oude klasgenoten etc. tegenkomt, heel leuk! Je kan opmerkingen bij foto's geven, 'krabbels' achterlaten naast de prive-berichten, lid worden van hyves.. Dit alles maakt een pagina zoveel persoonlijker.

Ook leuk, dat er daad werkelijk Mensen van politieke partijen lid zijn ook BN'ers, maar deze boeien mij verder niet zo.. Dit zijn maar een aantal dingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 11:01:
Er zitten daar zoveel mensen, dat je oude klasgenoten etc. tegenkomt, heel leuk! Je kan opmerkingen bij foto's geven, 'krabbels' achterlaten naast de prive-berichten, lid worden van hyves.. Dit alles maakt een pagina zoveel persoonlijker.

dit kan ook allemaal op flock :/
op hyves kan je niet echt overzichtelijk discuseren :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 11:23:
Uitspraak van Dnies© op woensdag 4 juli 2007 om 11:01:

dit kan ook allemaal op flock
op hyves kan je niet echt overzichtelijk discuseren

Andere mensen op hyves en dit kan je niet allemaal op PF. Ecdht mensen vinden kan niet. Kijk ook naar de hoeveelheid mensen.

Opmerkingen bij foto's kan alleen bij foto's van feesten.

Ja, discusieren is hier geweldig:D Veel domme topics, maar een aantal toch zeker intressant:)
Waarschuw beheerder
Moet toegeven dat ik ook veel op Hyves zit, vooral het kunnen terugvinden van oude bekenden is leuk (y)

Echter blijft Partyflock the best :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 08:15:
Een hoop mensen om mij heen hoor ik zeggen dat ze wel klaar zijn met Partyflock en ze storten zich massaal op Hyves..
Het is me ook opgevallen dat een hoop mensen zich hebben verwijderd
van PF.
Misschien moet Partyflock ook iets uitgebreider worden of juist niet?
Wat vinden jullie?

PF snoert mensen de mond. het is een kliek van pvda stemmers bij elkaar!
let's hyve!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 11:29:
Andere mensen op hyves en dit kan je niet allemaal op PF. Ecdht mensen vinden kan niet. Kijk ook naar de hoeveelheid mensen.

Opmerkingen bij foto's kan alleen bij foto's van feesten.

Dat kan je dus wel allemaal op flock.

Je hebt een gastenboek, een album, bij foto;'s in je album kunnen opmerkingen geplaatst worden. Je kunt flockjes aanmaken en daar lid van worden.
Misschien moet je toch wat meer verdiepen in wat je met flock kan, want dat is heel wat meer dan jij denkt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van t0mm1e op woensdag 4 juli 2007 om 14:16:
Je hebt een gastenboek, een album, bij foto;'s in je album kunnen opmerkingen geplaatst worden. Je kunt flockjes aanmaken en daar lid van worden.
Misschien moet je toch wat meer verdiepen in wat je met flock kan, want dat is heel wat meer dan jij denkt.

Ja dat klopt:) Is ook pas eigenlijk na hyves..

Het zoeken naar leden gaat hier wel en stuk moeilijker en anders soort mensen. Sorry, vind hyves leuker qua mensen en functies. Het forum op PF overtreft wel zwaar en leu kdat je kan zien welke feesten je bezocht hebt en gaat bezoeken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 14:29:
Sorry, vind hyves leuker qua mensen en functies

Qua mensen kan ik in komen, het is maar net wie je zoekt en waar die mensen zitten.
Functies begrijp ik dan nog steeds niet, hier kun je in principe ook alles. Alleen ja, standaard is niet alles 'opengeklapt' op profielen.
Maar dat is mijn schuld ik heb een stervens hekel aan gastenboeken en onzin geblaat in eigen teksten en hoeft dat niet zo te zien, daarom is standaard instelling dat dat niet direct zichtbaar is.
Wat je overigens allemaal ook weer anders kunt instellen in je instellingen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nielsgaastra op woensdag 4 juli 2007 om 14:42:
Zit jij ook op Hyves? Nee op badminton!

hahaha, die is zoooo mooi die reclame:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van t0mm1e op woensdag 4 juli 2007 om 14:43:
Qua mensen kan ik in komen, het is maar net wie je zoekt en waar die mensen zitten.
Functies begrijp ik dan nog steeds niet, hier kun je in principe ook alles. Alleen ja, standaard is niet alles 'opengeklapt' op profielen.
Maar dat is mijn schuld ik heb een stervens hekel aan gastenboeken en onzin geblaat in eigen teksten en hoeft dat niet zo te zien, daarom is standaard instelling dat dat niet direct zichtbaar is.
Wat je overigens allemaal ook weer anders kunt instellen in je instellingen.

Ja die functies weet ik allemaal wel:) Bij hyves is alles 'doorgelinkt'(excuus ben niet zo thuis in de comp termen) Je klikt op iets en je ziet mensen die dit delen, ook kan je de plekken waar je vrienden wonen zien, best geinig.
Bekijk een profiel van PF en een van hyves, toch een duidelijk verschil.

Ik denk dat voor veel mensen die aan het kijken zijn waar ze 'lid'van willen worden, het politieke teveel heerst hier (de NL, duitse termen etc. ) Maar dit ligt weer aan mensen. Namen als Hardcore sletje etc. moedigen ook niet echt aan. Jammer dat je mensen neit bij echte naam kan zien. Zodra iemand zijn naam hier veranderd ben je diegene gelijk een beetje kwijt.

Snap je mijn gedachtegang een beetje:P?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 14:58:
Ja die functies weet ik allemaal wel:) Bij hyves is alles 'doorgelinkt'(excuus ben niet zo thuis in de comp termen) Je klikt op iets en je ziet mensen die dit delen, ook kan je de plekken waar je vrienden wonen zien, best geinig.

Hier vul je ook je stad in en daar kun je zo zien wie daar wonen. Op Hyves kun je ook aangeven welk huis je woont?
Wil je dat echt? Ik niet namelijk en veel mensen denk ik niet. Ik snap niet dat dat een functie is dat Hyves zo mooi maakt.
De functies bij Hyves die jij noemt worden door veel mensen juist niet gewaardeerd of die functies die je noemt zijn ook gewoon aanwezig op flock.
Het klinkt alsof je alle wat Hyves heeft prachtig vindt en erg bevooroordeeld bent wat dat betreft.
Dat ben ik wellicht richting Partyflock hoor, maar dat is logisch, ik heb het zelf gemaakt :)

Bekijk een profiel van PF en een van hyves, toch een duidelijk verschil.

Ja op Hyves allemaal onleesbare profielen met onmogelijk achtergronden, krabbels die ik vaak niet wil zien en onoverzichtelijkheid overal.
Ik denk toch dat dit puur smaak is. En ik denk dat de kampen heel erg verdeeld zijn en over smaak valt (niet) te twisten.

Ik denk dat voor veel mensen die aan het kijken zijn waar ze 'lid'van willen worden, het politieke teveel heerst hier (de NL, duitse termen etc. ) Maar dit ligt weer aan mensen. Namen als Hardcore sletje etc. moedigen ook niet echt aan. Jammer dat je mensen neit bij echte naam kan zien. Zodra iemand zijn naam hier veranderd ben je diegene gelijk een beetje kwijt.

Duitse termen? Politiek? Niet waar ik hier kom. Ik kom hier ook maar heel beperkt in bepaalde fora, en lang niet overal.
Ik denk dat je wel erg met oogkleppen op rondkijkt, gezien het feit dat je allemaal functies hier mist die er wel zijn en dingen leest die lang niet overal gelden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van t0mm1e op woensdag 4 juli 2007 om 15:05:
Uitspraak van Dnies© op woensdag 4 juli 2007 om 14:58:
Ja die functies weet ik allemaal wel Bij hyves is alles 'doorgelinkt'(excuus ben niet zo thuis in de comp termen) Je klikt op iets en je ziet mensen die dit delen, ook kan je de plekken waar je vrienden wonen zien, best geinig.

Hier vul je ook je stad in en daar kun je zo zien wie daar wonen. Op Hyves kun je ook aangeven welk huis je woont?
Wil je dat echt? Ik niet namelijk en veel mensen denk ik niet. Ik snap niet dat dat een functie is dat Hyves zo mooi maakt.
De functies bij Hyves die jij noemt worden door veel mensen juist niet gewaardeerd of die functies die je noemt zijn ook gewoon aanwezig op flock.
Het klinkt alsof je alle wat Hyves heeft prachtig vindt en erg bevooroordeeld bent wat dat betreft.
Dat ben ik wellicht richting Partyflock hoor, maar dat is logisch, ik heb het zelf gemaakt

Allereerst mijn complimenten;)! doe het je echt niet na!
Denk idd dat ik wat bevooroordeelt ben, maar van partyflock ben ik zo'n 4 jaar lid, hyves veel korter.
Moet ook zeggen dat ik mijn halve (of meer) vriendenlijst hier niet ken. Dus dan hoeven mensen neit zoveel te weten nee. Op hyves ken ik iedereen uit mijn vriendenlijst, dus die weten al de info toch al:P

Ja op Hyves allemaal onleesbare profielen met onmogelijk achtergronden, krabbels die ik vaak niet wil zien en onoverzichtelijkheid overal.
Ik denk toch dat dit puur smaak is. En ik denk dat de kampen heel erg verdeeld zijn en over smaak valt (niet) te twisten.

Onoverzichtelijkheid op profielen heb je gelijk in ja. Beetje dom dat mensen dat doen eigenlijk:S..

Duitse termen? Politiek? Niet waar ik hier kom. Ik kom hier ook maar heel beperkt in bepaalde fora, en lang niet overal.
Ik denk dat je wel erg met oogkleppen op rondkijkt, gezien het feit dat je allemaal functies hier mist die er wel zijn en dingen leest die lang niet overal gelden.

[NL] voor namen enzo.. Kom het wel vaak tegen! Ja ik zit de laatste tijd iets teveel op het forum hier, dat zal het wel zijn;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 15:11:
Onoverzichtelijkheid op profielen heb je gelijk in ja. Beetje dom dat mensen dat doen eigenlijk:S..

Ik van dat ten dele ook door het hele ontwerp van de profielen daar. Al doe je nog zo je best, het blijft een beetje een samenraapsel.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 15:11:
[NL] voor namen enzo.. Kom het wel vaak tegen! Ja ik zit de laatste tijd iets teveel op het forum hier, dat zal het wel zijn;)

Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk geen last meer van hem. Het valt me denk ik niet op. Of misschien begeef ik me niet in onderwerpen waar veel van vaderlandslievende medelanders actief zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Hyves heeft geen goed werkend forum, dat is ook de enige reden dat ik verslaafd ben aan PF
Waarschuw beheerder
heeft hyves een feest agenda?
heeft hyves een forum?
heeft hyves collumns?
heeft hyves foto's van feesten?

geen appels met peren vergelijken he :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nielsgaastra op woensdag 4 juli 2007 om 14:42:
Zit jij ook op Hyves? Nee op badminton!

:roflol:

Uitspraak van Italo Ferrero op woensdag 4 juli 2007 om 21:44:
heeft hyves een feest agenda?
heeft hyves een forum?
heeft hyves collumns?
heeft hyves foto's van feesten?

ik zou t niet weten ik kom er nooit :P
Waarschuw beheerder
Hyves is een hele andere site..
Wat je wel zou kunnen doen is op PF ook makkelijke 4e-graads-vriendjes enz. kunnen laten zien (bvb. je komt een profiel van iemand tegen, en je ziet een vriendjesketting waardoor je het van 'hey, die kent die ook' effect krijgt). Dat is het enige wat ik leuk vindt aan hyves ook :P

Op PF kom ik om
-Dingen over feesten te weten te komen (party agenda, topics gelinkt aan party's)
-(min of meeR) Serieus te forummen in flocks
-(meestal) Onzin te forummen op t forum

Hyves kom ik eigenlijk alleen als iemand me heeft toegevoegd oid en ik daar een notification mail van krijg :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op donderdag 5 juli 2007 om 17:42:
Dat is het enige wat ik leuk vindt aan hyves ook :P

Hier nog 1 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van t0mm1e op woensdag 4 juli 2007 om 20:50:
Uitspraak van Dnies© op woensdag 4 juli 2007 om 15:11:
Onoverzichtelijkheid op profielen heb je gelijk in ja. Beetje dom dat mensen dat doen eigenlijk..

Ik van dat ten dele ook door het hele ontwerp van de profielen daar. Al doe je nog zo je best, het blijft een beetje een samenraapsel.

Uitspraak van Dnies© op woensdag 4 juli 2007 om 15:11:
[NL] voor namen enzo.. Kom het wel vaak tegen! Ja ik zit de laatste tijd iets teveel op het forum hier, dat zal het wel zijn

Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk geen last meer van hem. Het valt me denk ik niet op. Of misschien begeef ik me niet in onderwerpen waar veel van vaderlandslievende medelanders actief zijn.

Haha ja het blijft een samenraapsel I know;) Denk dat ik het gewoon leuker vind, meer mijn mensen etc.

Hyves is een hele andere site..

:jaja: Ze verschillen veel van elkaar, allebei ook voor heel andere doeleinden.

Maar of hyves heeft gewonnen van PF? Ik denk als we het financieel bekijken wel ja;) Verder boeit het niet toch? Zolang de mensen het maar leuk vinden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 18:58:
Ik denk als we het financieel bekijken wel ja

winst is niet te koop.

ik blijf t grappig vinden dat hyves n feestje vierde in de monza voor n paar 100 man, terwijl pf het gelredome vol kreeg 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 19:48:
en kijk eens hoelang beide bestaan..

wat wil je daar mee zeggen? ik had jaaaaren geleden al hyves, toen ware er net n paar 1000 leden (en was het dus nog saaier dan nu)

Waarschuw beheerder
Hyves bestaat sinds eind 2004 en Partyflock sinds eind 2001..
- Half juni 2007 telt Partyflock 313.165 gebruikers
- Hyves heeft meer dan 3 miljoen gebruikers

Ook andere doelgroepen:
-hyves voornamelijk studenten
-partyflock feestend volk
Maar dat is eigenlijk terzijde
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 20:27:
- Hyves heeft meer dan 3 miljoen gebruikers

Mwah, ik denk wel dat je dat met een flink korreltje zout mag nemen.
Ik denk niet dat die 3 miljoen mensen daar nou echt heel actief zijn.

En voornamelijk studenten op Hyves?
Heeft Nederland 3 miljoen studenten? :o

Raymond heeft gewoon zn marketing goed gedaan en de media heeft het allemaal als zoeke koek geslikt.
Maar om nou te zeggen dat Hyves vernieuwend is, dat het goed ontworpen is.. nee.

En de winst die Hyves draait is ook nog niet om over naar huis te schrijven hoor, met 30 werknemers in dienst (ze willen naar de 50) en veel te veel servers voor de hoeveelheid pagina's die ze tonen (ik heb nu 1 kast en een handje vol in een 2e kast, Hyves heeft onderhand een heel datacenter nodig en dan krijgen ze het nog niet soepel draaiend)
Waarschuw beheerder
donateur
Half juni 2007 telt Partyflock 313.165 gebruikers

volgens mij is t aantal actieve leden ongeveer de helft

Hyves heeft meer dan 3 miljoen gebruikers

:/ ik las laatst ergens over kindjes die meerdere profielen hebben, er was n klas van 26 kids die hadden samen meer dan 200 profielen :S zo kom je wel erg makkelijk aan 3 miljoen ja

Uitspraak van t0mm1e op donderdag 5 juli 2007 om 20:39:
Hyves heeft onderhand een heel datacenter nodig en dan krijgen ze het nog niet soepel draaiend)

idd t is te groot om goed te draaien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GEUX op donderdag 5 juli 2007 om 20:43:
idd t is te groot om goed te draaien

Nee juist niet. Ze zijn niet goed genoeg om het voor elkaar te krijgen, dat is heel wat anders :)

Wat je wel zou kunnen doen is op PF ook makkelijke 4e-graads-vriendjes enz. kunnen laten zien (bvb. je komt een profiel van iemand tegen, en je ziet een vriendjesketting waardoor je het van 'hey, die kent die ook' effect krijgt). Dat is het enige wat ik leuk vindt aan hyves ook :P

Hoe moet dat werken?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van t0mm1e op donderdag 5 juli 2007 om 20:53:
'hey, die kent die ook'

als je irl met je vrienden praat weet je dat tog ook????

kansloze internet vriendschappen :loser:

Ze zijn niet goed genoeg om het voor elkaar te krijgen, dat is heel wat anders

ja zo ken je t ook zien :LOL:

Waarschuw beheerder
Mwah, ik denk wel dat je dat met een flink korreltje zout mag nemen.
Ik denk niet dat die 3 miljoen mensen daar nou echt heel actief zijn.

En voornamelijk studenten op Hyves?
Heeft Nederland 3 miljoen studenten?

Maar het blijven wel veel mensen!
Nee, ongeveer de helft komt uit nederland.

Uitspraak van GEUX op donderdag 5 juli 2007 om 20:43:
Uitspraak van Dnies© op donderdag 5 juli 2007 om 20:27:
Hyves heeft meer dan 3 miljoen gebruikers
ik las laatst ergens over kindjes die meerdere profielen hebben, er was n klas van 26 kids die hadden samen meer dan 200 profielen zo kom je wel erg makkelijk aan 3 miljoen ja

echt! wat doelloos:S Maar komop, het blijft een aanzienlijk verschil.
Raymond heeft gewoon zn marketing goed gedaan en de media heeft het allemaal als zoeke koek geslikt.
Maar om nou te zeggen dat Hyves vernieuwend is, dat het goed ontworpen is.. nee.

Ja klopt, ik studeer dan ook marketing, dus daar ben ik het meest thuis in.
En de winst die Hyves draait is ook nog niet om over naar huis te schrijven hoor, met 30 werknemers in dienst (ze willen naar de 50) en veel te veel servers voor de hoeveelheid pagina's die ze tonen (ik heb nu 1 kast en een handje vol in een 2e kast, Hyves heeft onderhand een heel datacenter nodig en dan krijgen ze het nog niet soepel draaiend)

Kijk, daar ben ik dus helemaal neit thuis in de technische dingen:$

Het enige wat ik mis bij PF (Ben erachter dat ik hyves en PF neit met elkaar kan vergelijken:)) Is een uitgebreidere zoekfunctie, die makkelijk te bedienen is. Hier kan je bv niet echt zoeken naar mensen van vroeger etc.
Waarschuw beheerder
Hoe moet dat werken?

werkt hetzelfde als hier met de hartjes.....
alleen moet je hier doorklikken om te zien of je vrienden weer gemeenschappelijke vrienden hebben....
op hyves zie je dat direct op iemand zijn hyve....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 21:04:
echt! wat doelloos Maar komop, het blijft een aanzienlijk verschil.

klopt, hyves heeft 10 keer zo veel leden.

maar mijn 11 vriendjes (ja ik ben zo populair :lol: ) zijn ook nooit meer op hyves. ze hebbe wel n profiel maar als je er nix mee doet...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 21:04:
Hier kan je bv niet echt zoeken naar mensen van vroeger etc.

je kan zoeken op naam, leeftijd, gelscht, woonplaatst.
alleen als mensen die info niet openbaar op hun profiel zette kan je dat niet zien, maar verder wel

Uitspraak van bren*nmgn is mama!!!! op donderdag 5 juli 2007 om 21:07:
op hyves zie je dat direct op iemand zijn hyve

zie je dan al zn vrienden? das fijn zeg...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GEUX op donderdag 5 juli 2007 om 21:19:
Uitspraak van Dnies© op donderdag 5 juli 2007 om 21:04:
echt! wat doelloos Maar komop, het blijft een aanzienlijk verschil.
klopt, hyves heeft 10 keer zo veel leden.

maar mijn 11 vriendjes (ja ik ben zo populair ) zijn ook nooit meer op hyves. ze hebbe wel n profiel maar als je er nix mee doet...

haha, gaat niet om de hoeveelheid he:P

Uitspraak van Dnies© op donderdag 5 juli 2007 om 21:04:
Hier kan je bv niet echt zoeken naar mensen van vroeger etc.
je kan zoeken op naam, leeftijd, gelscht, woonplaatst.
alleen als mensen die info niet openbaar op hun profiel zette kan je dat niet zien, maar verder wel

Ook op voor en/of achternaam? Tijd geleden dat ik iemand gezocht heb geloof ik:$

Uitspraak van bren74 op donderdag 5 juli 2007 om 21:07:
op hyves zie je dat direct op iemand zijn hyve
zie je dan al zn vrienden? das fijn zeg...

Ik begrijp wel wat ze bedoelt, heb ik leuk om te zien want als je bent zoals ik (vergeetachtig) dan kom je je oude klasgenoten vaak op deze manier tegen!
Ik ben ook neit echt van de internetvriendjes:S.. maar meot zeggen dat ik bijna 2x zoveel vriendjes op hyves heb en bijna allemaal persoonlijk ken en mijn vriendjes hier, ken ik iets meer dan de helft in RL denk ik.. (vraag mij niet waarom we dan 'vriendjes' zijn:S)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 21:25:
haha, gaat niet om de hoeveelheid he

oh
waar blinkt hyves dan in uit tov pf?

Ook op voor en/of achternaam? Tijd geleden dat ik iemand gezocht heb geloof ik

ja kan bij geavanceerd zoeken ;)

maar meot zeggen dat ik bijna 2x zoveel vriendjes op hyves heb

2 x zoveel als op pf of irl

dan kom je je oude klasgenoten vaak op deze manier tegen!

dan zijn dinge die me niet zo veel boeie, als ik geen contact heb met ouwe klasgenoten heb dat n rede (ze zijn saai)
Waarschuw beheerder
donateur
Ook op voor en/of achternaam? Tijd geleden dat ik iemand gezocht heb geloof ik:$

Als ze dat bij hun naam hebben ingevuld.

Je kunt hier alleen zoeken op wat mensen willens en wetens invullen en toonbaar maken aan iedereen.
Dat lang niet iedereen zijn echte naam invult is ook logisch. Ik vind het dan ook frappant dat zoveel mensen met naam en toenaam zichzelf op een profielensite aanmelden!

Uitspraak van bren*nmgn is mama!!!! op donderdag 5 juli 2007 om 21:07:
werkt hetzelfde als hier met de hartjes.....
alleen moet je hier doorklikken om te zien of je vrienden weer gemeenschappelijke vrienden hebben....
op hyves zie je dat direct op iemand zijn hyve....

Doorklikken hoeft hier ook niet, je kunt in je instellingen aanvinken dat je standaard de vriendjes 'uitgeklapt' wilt zien op alle profielen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van t0mm1e op donderdag 5 juli 2007 om 21:50:
Doorklikken hoeft hier ook niet, je kunt in je instellingen aanvinken dat je standaard de vriendjes 'uitgeklapt' wilt zien op alle profielen

n kenner (Y)

Uitspraak van t0mm1e op donderdag 5 juli 2007 om 21:50:
Ik vind het dan ook frappant dat zoveel mensen met naam en toenaam zichzelf op een profielensite aanmelden!

boeit me egt geen zak, ik kijk nie zo vaak op profielen van onbekenden. zelf heb ik nix te verbergen, je mag alles van me weten behalve me pincode ;)

Waarschuw beheerder
vind allebei wel oke :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GEUX op donderdag 5 juli 2007 om 21:32:
Uitspraak van Dnies© op donderdag 5 juli 2007 om 21:25:
haha, gaat niet om de hoeveelheid he
oh
waar blinkt hyves dan in uit tov pf?

Vriendjes die je hebt! Wel opletten he;) Of je nou 11 rl vriendjes hebt of 400 internet vriendjes:S.. heb ik toch liever de 11..

Ook op voor en/of achternaam? Tijd geleden dat ik iemand gezocht heb geloof ik
ja kan bij geavanceerd zoeken

Dank je, weer wat geleerd:P
maar meot zeggen dat ik bijna 2x zoveel vriendjes op hyves heb
2 x zoveel als op pf of irl

Als op PF zoals ik al heb gezegd
dan kom je je oude klasgenoten vaak op deze manier tegen!
dan zijn dinge die me niet zo veel boeie, als ik geen contact heb met ouwe klasgenoten heb dat n rede (ze zijn saai)

haha, je hoeft ze niet allemaal toe te voegen maar leuk om te weten wat ze doen etc. maarja, de mensen verschillen ook een beetje (doelgroep van de sites)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar roepen dat Hyves 'beter' is omdat er meer mensen zitten die jij kent, is wel erg mager, daar kan ik niet zoveel aan doen.
Dat is hetzelfde als roepen dat de telefoongids beter is dan Partyflock, want poehee, daar staan veel 'profielen' in :D
En door deze discussie probeer ik ook voornamelijk te achterhalen waar Partyflock te verbeteren valt.
Puur naar het onderwerp gekeken is de opmerking dat er meer mensen een profiel hebben op Hyves natuurlijk valide. De rest van je argumenten zijn inmiddels ontkracht. Dus als je nog meer punten hebt hoor ik ze graag, dan kan ik proberen ze te ontkrachten of er wat van te leren en Partyflock wellicht te verbeteren ;)

Waarschuw beheerder
Ja het probleem ligt den kik bij de mensen, met de vreemde namen, zodat je niemand kan 'zoeken'.

Misschien iets meer aandacht aan de Flock's?:$ Die kunnen zeker meer aan het licht gebracht worden:)

Waarschuw beheerder
Laat maar, zie dat ze voor heel andere doeleinden gebruikt worden:)

Verder geen tips en wat dan ook, ik ben ook neit technisch dus op dat vlak heb je niets aan mij:)

(Y) vind het knap wat je gemaakt hebt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 22:08:
Vriendjes die je hebt! Wel opletten he Of je nou 11 rl vriendjes hebt of 400 internet vriendjes.. heb ik toch liever de 11..

als je liever egte vrienden heb dan onlinevriendjes, waar heb je dan hyves voor?

Uitspraak van t0mm1e op donderdag 5 juli 2007 om 22:15:
Dat is hetzelfde als roepen dat de telefoongids beter is dan Partyflock, want poehee, daar staan veel 'profielen' in

:LOL: 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van t0mm1e op donderdag 5 juli 2007 om 22:15:
Partyflock wellicht te verbeteren

enige wat ik kan bedenken is dat het leuk zou zijn als je je profiel wat meer zou kunnen verpersoonlijken....
en dan de 'six degrees of separation' waar we het al eerder over gehad hebben....

maareh...........
heb je zelf dan geen hyve tom? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bren*nmgn is mama!!!! op vrijdag 6 juli 2007 om 11:59:
heb je zelf dan geen hyve tom? :9

Ik heb een profiel op Hyves ja, zoals heel Nederland, maar ik maak er geen actief gebruik van. Gewoon beetje checken hoe ze het daar doen :)

Uitspraak van bren*nmgn is mama!!!! op vrijdag 6 juli 2007 om 11:59:
enige wat ik kan bedenken is dat het leuk zou zijn als je je profiel wat meer zou kunnen verpersoonlijken....
en dan de 'six degrees of separation' waar we het al eerder over gehad hebben....

Het probleem is dat veel mensen dat juist niet willen, en ook dat je daarmee het overzichtelijk wel meteen overboord gooit. Iedereen zijn eigen achtergrondje en alles uitgeklapt.
Ik hoef niet zoveel te zien standaard en als ik het wil zien klik ik er wel op :)

En dat met die vriendjes heb ik al gevraagd hoe dat dan werkt, maar ik kan het op Hyves niet vinden.
En het kan allemaal wel hoor, ik kan zo aantonen via welke vriendjes je bij mij kunt komen, maar hoe spannend is dat nou werkelijk? 2x leuk om te checken lijkt me!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van t0mm1e op vrijdag 6 juli 2007 om 12:13:
Iedereen zijn eigen achtergrondje

nee dat vind ik idd ook f**king irritant op hyves...
de helft is meteen onleesbaar....:9
maar ik kan het op Hyves niet vinden.

dat zie je ook alleen maar als je zelf al een aardige vriendenkring hebt opgebouwd....
2x leuk om te checken lijkt me!

kan ik UREN mee zoet zijn......
da's pas lekker flocken! :yes: