Partyflock

Forumonderwerp · 956203

Waarschuw beheerder
Een hoop mensen om mij heen hoor ik zeggen dat ze wel klaar zijn met Partyflock en ze storten zich massaal op Hyves..

Het is me ook opgevallen dat een hoop mensen zich hebben verwijderd van PF.

Misschien moet Partyflock ook iets uitgebreider worden of juist niet?

Wat vinden jullie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 09:15:
Of van die vroegere klasgenoten die je toen al niet moest (en zij jou niet) en die je nu opeens van die 'leuke' krabbels gaan sturen

tja je moet wat als je geen echte vrienden hebt

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 23:28:
hyves is kut

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van danielle&navey op woensdag 14 november 2007 om 12:29:
wat is hyves ?

onder welke steen kom jij vandaan?

Waarschuw beheerder
Hyves wat een klote site is dat zeg :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 november 2007 om 18:38:
Hyves wat een klote site is dat zeg

:lol:

Ik vind hyves wel grappig opzich..

Zit er alleen niet heel vaak op.. Moet ik me wel heel erg vervelen.:9

Maar is niet met pf te vergelijken. :no:

Vind party flock de leukste site. :jaja: En zit er ook soms iets te vaak achter..:9

Wat ik btw wel grappig vind is dat iedereen op me school het zo kut vinden dat hyves geblokt is op school. Maar mij kan het niet boeien..want pf hebben ze niet geblokt..:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 08:15:
Het is me ook opgevallen dat een hoop mensen zich hebben verwijderd van PF.

vind je het gek met zo een beleid :lol:

Waarschuw beheerder
je kan ze niet vergelijken het zijn 2 hele verschillende site`s

Waarschuw beheerder
door hyves lijk ik wel ergggg populair ;)
Waarschuw beheerder
Denket nii! Pf is veel uitgebreider en heeft n doel.. Hyves is alleen om 'vrienden' te maken;)
Waarschuw beheerder
Hyves is zo dom. Laatst zei een meisje uit mn klas tegen een vriendin: "kijk ff op je hyves, ik heb je een berichtje gestuurd". Dan denk ik bij mezelf: als je dat tegen dr kan zeggen, zeg dan gewoon wat er in dat berichtje staat. :/

Waarschuw beheerder
Heb zelf ook hyves....maar is idd niet te vergelijken met PF....hier kan je lekker gal spuwen op forums of in de chat.

Waarschuw beheerder
donateur
Hyves = (n)

Partyflock = (Y)

Waarschuw beheerder
Dit vroeg ik me dus ook al af.. stem ff op de pÓll op me profiel,,-

Waarschuw beheerder
hyves is beter dan pf vind ik :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 12:13:
hyves is beter dan pf vind ik

wat doe je hier dan :devil:

Waarschuw beheerder

blijf dan lekker daar op :/

Waarschuw beheerder
whaha d8 al zulke reacties te krijgen.
pf is ook leuk hoor schatjes (K) whaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 13:00:
pf is ook leuk hoor schatjes whaha

oke dat klinkt al beter (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 18:12:
door hyves lijk ik wel ergggg populair

niet alles is wat het lijkt ;)

Uitspraak van _-paul-_ op vrijdag 16 november 2007 om 16:17:
Hyves is zo dom. Laatst zei een meisje uit mn klas tegen een vriendin: "kijk ff op je hyves, ik heb je een berichtje gestuurd". Dan denk ik bij mezelf: als je dat tegen dr kan zeggen, zeg dan gewoon wat er in dat berichtje staat.

ach ja, dat is de verinterneting van de jeugd. laatst ook n groepje meisjes op de fiets: tot strax op msn :rot: ga dan gewoon met zn alle ergens zitten ofzo....

goed argument :gaap:

Uitspraak van ×*.. S ally ..*× op vrijdag 16 november 2007 om 12:08:
Hyves is alleen om 'vrienden' te maken

ach laat al die onzekere mensen dat lekker doen, als zij 200 online vriendjes nodig hebben voor wat zelfvertrouwen, dan moeten ze dat lekker doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GEUX op zaterdag 17 november 2007 om 13:28:
ga dan gewoon met zn alle ergens zitten ofzo....

dan vind ik ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 09:24:
Hyves is zooo traag als dikke stront,

HEt is traag.
Ik snap er niks van
Slecht opgedeeld.
Geen forum

Kudtsaitee!
Waarschuw beheerder
hyves? Zooitje troep man. schiet niet op met die site
Waarschuw beheerder
heb het allebei, vind het allebei leuk. PF gebruik ik alleen voor forum, feesten & leuke mannen :P en hyves is echt voor vrienden, foto's, heen en weer geouwehoer en het checken van zo'n beetje iedereen die ik ken. Heerlijk. Maar vind wel dat hyves idd errug traag is. Das idd wel kut. Denk niet dat het een kwestie van winnen of verliezen is. Hyves mag wat dat betreft gewoon ook aansluiten in het rijtje

Waarschuw beheerder

kom je hier nog doen dan :O
Waarschuw beheerder
hyves vind ik K*t :D is sloom, en partyflock is veel beter in alles
x

Waarschuw beheerder
Ik heb allebei maar kvind dat ik meer lol heb aan partyflOck.!
Waarschuw beheerder
let op mijn woorden..

cu2 is de toekomst
:|
Waarschuw beheerder
Ach ik heb net mijn Hyves-manie ff achter de rug, nu maar weer ff een poosje op PF rond vervelen 8)
Waarschuw beheerder
PF is tog meer verslavend dan hyves!
Hyves is eigenlijk nutteloos maar doe je uit pure verveling.. daardoor dat ik er ook maar 1 genome heb:P

Waarschuw beheerder
layout van de site ik snap dr geen snars van
weet niet welke broodmongool dat heeft gemaakt
maar dat zal wel aan mij liggen :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _-paul-_ op vrijdag 16 november 2007 om 16:17:
kijk ff op je hyves, ik heb je een berichtje gestuurd". Dan denk ik bij mezelf: als je dat tegen dr kan zeggen, zeg dan gewoon wat er in dat berichtje staat.

haha helemaal mee eens:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat Hyves de laatste tijd wel erg veel vastloopt :@
Waarschuw beheerder
donateur
Hyves is op alle werkgebieden al geblockt en das pf niet 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op donderdag 22 november 2007 om 13:02:
Hyves is op alle werkgebieden al geblockt en das pf niet

hahah zijn ze ook nie echt slim bezig :lol:
Waarschuw beheerder
Ik wil een pf shirt!

Anouk_nobodys_hyves_12inch
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van eddzdead op donderdag 22 november 2007 om 14:44:
Ik wil een pf shirt!

Anouk_nobodys_hyves_12inch

:LOL:

Uitspraak van Patrick Allen B) op donderdag 22 november 2007 om 12:32:
Ik vind dat Hyves de laatste tijd wel erg veel vastloopt

niet vaak genoeg wat mij betreft :X
Waarschuw beheerder
Hyves is ALTIJD langzaam en onoverzichtelijk..PF is toppie(Y)
Plus dat gekrabbel van Hyves kan toch niet op tegen al die gezellige fora hier ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arly de Parly op donderdag 29 november 2007 om 14:57:
Hyves is ALTIJD langzaam en onoverzichtelijk..PF is toppie(Y)
Plus dat gekrabbel van Hyves kan toch niet op tegen al die gezellige fora hier ;)

http://www.kingsofcontent.nl/?p=24

Hyves opgepast, hier is Netlog!

Netlog

Netlog? Ja, netlog (voorheen: Facebox)! Voor velen nog onbekend, maar wel het grootste ‘Social Portal’ van Europa! Met bijna 27 miljoen profielen en 4 miljard (!!) pageviews per maand is dit een partij om rekening mee te houden. Tel daarbij op dat 60% zijn of haar profiel volledig heeft ingevuld en je hebt als online marketeer een fantastische targetdoelgroep om te benaderen.

Daar heeft Netlog meerdere manieren voor:
- ‘traditionele’ bannering met uitgebreide mogelijkheden om de doelgroep te definieren.
- het bieden van een profielskin. Tegen een lage eenmalige fee maakt Netlog een skin die gebruikers kunnen gebruiken als profielopmaak. Daarnaast betaal je alleen als een gebruiker deze skin 2 weken gebruikt. Hoezo meetbaar?
- binnenkort worden speciale merkenpagina’s gelanceerd. Hierover in een later stadium meer…

Netlog heeft inmiddels in het Nederlandstalig gebied (NL & Vlaanderen) ruim 1,8 miljoen profielen en staat in de Alexa top 100 op plaats 72.

Netlog is snel…heel snel! En dat vinden gebruikers erg prettig. Bovendien is het heel eenvoudig om te bladeren in de profielen van de gebruikers. Een heldere gebruikersinterface en uitgebreide opties rondom toegang tot je profiel maken Netlog tot een geduchte concurrent van Hyves, ondanks onze sentimentele gevoelens romdom ons Nederlands troetelkind. Die Belgen zijn zo gek nog niet! Niet voor niets hebben de oprichters van Skype Niklas Zennström en Janus Friis (vanuit Atomica) hun centjes in Netlog geinvesteerd.

Meer weten? Kijk maar eens op mijn profiel of maak zelf een profiel aan…

zit er ook al meer als een jaar, en is echt gaaf ern gezellig , hyves zuigt met zijj kinderachtige opmaak. :dood: maar dat wisten we hier al
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op donderdag 29 november 2007 om 14:57:
Plus dat gekrabbel van Hyves kan toch niet op tegen al die gezellige fora hier

:cheer:
Waarschuw beheerder
Partyflock is gewoon vet leuke onderwerpen op t forum en een een makkelijke feest agenda voor mij Partyflock.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mjr1990 op vrijdag 7 december 2007 om 11:26:
Partyflock is gewoon vet leuke onderwerpen op t forum en een een makkelijke feest agenda voor mij Partyflock.

:yes:
echt niet... op partyflock heb ik al mijn bekenden en mijn feesten..
en past meer bij mij als hyves..
en netlog is fucked up.. al die klote reacties en verkeerde benaderingen van de verkeerde personen..

:nee: geef mij maar gewoon partyflock
Waarschuw beheerder
http://limburg-hardcore.hyves.nl/

Waarschuw beheerder
fuck hyves en iedereen die het leuk vind

Waarschuw beheerder
Hyves :rot:

Het klinkt als een of andere nieuwe geslachtsziekte die door de opkomende groepsverkrachtingen en breezersex zijn intrede heeft gemaakt in de maatschappij.

Je kan nog geen kroeg in een studentenstad binnenlopen of je hoort in het loop van de avond wel ergens vallen "heb jij al hyves?" met zo'n ballerig stemmetje.

Als ik de volgende dag na het stappen mijn computer aanzet en mijn mail wil gaan checken wordt ik overspoeld met mailtjes van hyves, geen idee waar ik ze aan verdiend heb, maar bij nader onderzoek blijken het oude klasgenoten te zijn.
Hebben mijn oude klasgenoten niet door dat als ik ze niet meer bel, sms, mail of ze op msn eruit gegooid heb, dat er voor mij ook geen behoefte meer is aan contact?

Afijn de hyves verdwijnt in de prullenbak en ik computer nog wat verder waar ik dus weer op tig fora topics zoals deze tegenkom, hyves, hyves, hyves! Verschrikkelijk.

Zelfs de minister-president heeft een hyves, onze eigen JP, nog een goede reden om het juist NIET te nemen, maar door de hysterie wordt het alleen maar hipper tot heel nederland zich aanmeld en iedereen online op hyves zit tot je heel nederland als vriend hebt en dan ben je gelukkig, dan heb je je doel bereikt! Maar je bent nog steeds dezelfde die achter zijn computertje maar wat zit te klikken op nutteloze profielen van nog nuttelozere mensen uit een grijs verleden die niets boeiends te melden hebben.

Maar goed als iedereen het zo "leuk" vindt en er gelukkig mee is moeten ze dat vooral doen, voor mij hoeft het niet, ik ga liever voor iets wat niet als een besmetting door het land waart als een soort van epidemie, ik hecht geen waarde aan vriendenlijsten, ik hecht hooguit geen waarde aan een profiel op internet.

Waarom ik dan partyflock heb?

Omdat dat niet zo ranzig klinkt als hyves.

Vraag me af of er nog medicijnen voor komen, dat iedereen ineens aan de anti-depressivihyves zit omdat hun vriendenlijst gewist is of omdat ze niet genoeg krabbels hebben.

Sterf met je kuthyves en zoek mensen die je uit het oog verloren bent gewoon op, dat waarderen ze iets meer dan ze een lullig berichtje te sturen over of ze ook al hyves hebben.....
Waarschuw beheerder
hyves is saaij:O pf is leuker:bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 08:15:
Misschien moet Partyflock ook iets uitgebreider worden of juist niet?

misschien iets minder stomme regeltjes :\