Partyflock

Forumonderwerp · 955416
Zal er weer net als vorig jaar een gratis Defqon DVD zitten als je je Q-base kaartje via ticketonline besteld??
Anyway ga hem toch wel halen... als ik die van 2006 terug kijk krijg ik meteen weer kippenvel :D
laatste aanpassing
vette dvd! menu is n beetje gaar,maarja boeit toch niet als je m in 1x kijkt...wist niet meer zoveel van defqon dus leuk om alles eens terug te zien :P...en the Prophet op t eind :respect:
laatste aanpassing
torrent:

http://torrents.thepiratebay.org/3802127/DefQon_1_Festival_2007.3802127.TPB.torrent

Ben nu bezig met downloaden speed: 160kb/s beetje laag, maar klimt langzaam omhoog :P

succes ermee!!!

Bij mij zorgt die film echt weer voor KK dik KIPPEVEL!!

Wat een heerlijk feest is het toch...Defqon1 2008 komt steeds dichterbij!!

Hij is telkens uitverkocht bij de FRS zeggen ze
zal niet iemand mij de cover willen sturen?
die kutjoekel heeft hem kapot geknauwt
Weet iemand toevallig dat nummer na Stampuhh van the Prophet? Dat nummer dat lijkt op Zany - Pure (German Edit), maar dan deze versie dus :)

Dvd is echt topppppp!

deze dvd is stukkn beter als die van 2006

ik zoek het nr bij het stuk van dj dana waar de limbizkit vocals in zitten als iemand dat weet pm me me aub of zegt hier alvast bedankt

Heb m al een tijdje...maar nog altijd niet gekeken.
Artiest {SHOWLIST artist 78798, 42805}
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2008 om 09:43:
ik zoek het nr bij het stuk van dj dana waar de limbizkit vocals in zitten als iemand dat weet pm me me aub of zegt hier alvast bedankt

da revolutionists - postal

en k zoek t nummer ongeveer bij de 22.45
tis een jumpnummer met van klassieke vocals erdoorheen
t lijkt volgens mij btje op lobotomy inc maar weet t nie cker

Uitspraak van AniThing op maandag 21 januari 2008 om 18:15:
Uitspraak van [MUIS] op vrijdag 4 januari 2008 om 09:43:

da revolutionists - postal

beetje er laate reactie ( van mij ) haha maar bedankt
Hoe heet dat nummer bij als dat vuurwerk begint, beetje langzaam nummer :9 En heeft niks met hardstyle te maken :9

Hijo de la luna bedoel je denk ik.