Zo, net uit m'n coma ontwaakt, wauw, wat was het weer GE-WEL-DIG!!!
Om te beginnen de organisatie, elke weer ben ik verbaasd hoe goed het allemaal geregeld is. Om 12:10 de trein in A'dam, om 13:10 met een biertje in de hand richting the grey

Overal makkelijk doorlopen, snelle en schone wc's, drank halen ging ook snel, echt super!
Eigenlijk de hele dag bij de grey gebivakkeerd, nog twee pogingen gewaagd om elders te gaan kijken, maar weer snel naar de ongevenaarde sfeer van de grey

. Heb echt de benen uit m'n lijf gehakt daaro, en heerlijk om te zien hoe enthousiast iedereen daar uit z'n plaat ging
![Bron: http://www.cwi.nl/~carolyn/smilegabber.gif [img width=29 height=15 cacheid=00138e6c0005140f88cfd0871a01ec5d20]http://www.cwi.nl/~carolyn/smilegabber.gif[/img]](/images/cache/00138e6c0005140f88cfd0871a01ec5d20)
. Ja, het zijn wel veel ouwe klappers die je daar hoort, en sommige nummers ook een stuk of 3 keer voorbij horen komen, maar dat mocht het feest der herkenning niet drukken (slaves to the raves, dream your dream, jiiiehaaa, bonzai channel one

). Die ouwe hardcore en oldskool, het blijven toch m'n grote liefdes

Alleen stom dat Marc Acardipane niet op kwam dagen, maar ook dat mocht de pret niet drukken! Ik moet zeggen dat ik het wel vrij rustig vond in de grey, maar daardoor was er wel relaxed veel ruimte, zelfs tijdens een regenbui
Over het weer gesproken, echt stukke beter dan voorgaande jaren, geen stof, geen zinderende hitte, geen modder, heel goed te doen zo!
Alleen de terugreis, tja, in de trein, lekker tjoeketjoeke, totdat opeens, iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeee..... boing. Onze trein tegen een andere (het waren dus 2 treinen in de richting van a'dam, en niet uit a'dam zoals overal wordt gemeld). Moesten we over het spoor naar station Weesp lopen, en daar kwam gelukkig na een tijdje nog een trein die ons naar a'dam bracht. Al met al een uurtje vertraging, dus niets aan de hand, en een leuk verhaal erbij
Nu maar ff verder nagenieten, alle lieve mensjes in de grey, thnx voor het prachtige feest!