Partyflock

Forumonderwerp · 955224
2 volgers · 40224x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste editie sinds de start van Defqon.1 dat ik er niet bij ben :( dankzij de :@ stomme online verkoop waar ik niet doorheen kwam :no: en op het laatste nippertje ook niet geslaagd :[ om een kaart te bemachtigen, helaas...

Ik ben net door een vriendin gebeld om een stukje van de set van Luna te horen en ik baal best wel (hoewel ik straks gratis naar Justin Timberlake ga incl. sky box :lol: ) maar wil toch weten HOE Defqon.1 was...

PS: Niet al te goede verhalen neerkalken om mij jaloers te maken hoor :/
Waarschuw beheerder
wat was het feest gruwelijk vet, maar de terug reis zo FUCKED up.

Waarschuw beheerder
mega lekker feestje... heb me weer prima vermaakt en veel bekenden tegen gekomen. op naar ground zero:P
Waarschuw beheerder
zeer vet feest, mijn benen waren zo goed als dood op het eind :P

heb me zker goed vermaakt zatox, d-block & s-te-fan, zany (L)

prophet begon beetje soft vond ik maar maakte het op het eind helemaal goed :woop: en daarna nog een paar nummers meegepikt van tby :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op zondag 17 juni 2007 om 11:09:
daar hoorde ik vrienden van mij ook al over..

Meenje...
Ik had nog babbeltje gemaakt, maar ik ben verdomme die naam vergeten.
Waarschuw beheerder
Schitterend feest. Natuurlijk mag je voor zo'n prijs ook wel iets verwachten van Q, maar dit hebben ze mijn inziens dik en dubbel gedaan, echt goed georganiseerd feest! En weer of geen weer, er moet gefeest worden!! Heb ook weinig van het weer meegekregen moet ik eerlijkheidshalve zeggen, omdat ik de hele dag in Blue door heb gebracht met uitzondering van Dutch Master, A-lusion & D-block & S-te-Fan. Erg goede sfeer in blue, en het ging echt goed los in de tent had ik het idee. Jammer dat de bar niet aan de zijkant was, is toch wat makkelijker om bier te halen als deger die rit naar achter (stonden dus, as usual vooraan in het midden). Helden uit Blue waren Zatox, wat een schitterende DJ, Activator vs. Bruno Power, ik heb die wel niet gezien (Bruno Power) maar Acti gaf er gas op! Heerlijke platen voorbij komen, verder was natuurlijk Zany goed bezig, samen met de host van Blue: Dv8 :respect:. En het einde...Sja, geen woorden voor, Technoboy heeft het meesterlijk afgemaakt, wat een set, en wat een suprise dat hij nog zolang doorging, de echte afsluiter:D!

Verder dus in purple geweest, waar Dutch Master de show steelde, goeiendag eej, daar was het gezellig! Er werd heerlijk gedraaid, mafkezen vooraan maakten er een feest van :D! Everbody get up!

Ook in white geweest naar één van mijn favorieten, A-lusion! Pff, wat een geluidje in zo'n tentje (ofja, open air met een dakje erboven;)). Ging goed los daar, en wederom heel gezellig:D!

Al met al dus een supermooie dag, op naar het volgende jaar :D!
Waarschuw beheerder
had er echt 10keer meer van verw8:(
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn filmpjes zijn bijna allemaal geupload en google zet ze langzaam maar zeker online.

Je kunt ze hier vinden:
http://video.google.nl/videosearch?q=DefQon+Aletta+Seij

Kijk afentoe even, want zoals ik al zei er komen er steeds meer bij en zeker deel 1 & 2 van de afsluiting zijn de moeite waard (bij elkaar zijn deze plus minus een half uur)
Waarschuw beheerder
Wat een lekker feestje zeg!!
Ik heb me zeer goed vermaakt..
Zeker in black en red was ook toppie op het begin..de regen was iets minder maarja dat mocht de pret niet drukken..
Angerfist :respect: Noize supressor in het begin iets minder door de boxen maar daarna (L)
Day-Mar was ook toppie
En natuurlijk promo op het laatst..
In silver werd ook gruwelijk gedraait..Het was gewoon echt een super feestje..volgend jaar zeker weer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Here's Johny!! op zondag 17 juni 2007 om 11:24:
Natuurlijk mag je voor zo'n prijs ook wel iets verwachten van Q

Uitspraak van Here's Johny!! op zondag 17 juni 2007 om 11:24:
Natuurlijk mag je voor zo'n prijs ook wel iets verwachten van Q

Het feest is maar een paar euro duurder dan andere feesten op dat formaat en bij DefQon krijg je zoveel leuke extra's dat in verhouding dit feest goedkoper is dan de rest (denk alleen al aan de goodies die elk jaar weggegeven worden en de gratis WC's)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van iGwenda op zaterdag 16 juni 2007 om 23:32:
BLACK
Geweldig geluid, heerlijke sets van Day-Mar en Noize Suppressor zonde dat het de eerste aantal minuten niet goed met de draaitafel van Dek. Maar ze hebben het opgelost en de set daarna was echt Noize Suppressor heerlijk

\Ga ik helemaal in mee!!!

Prophet die laatse half uur van zn set overging naar de early hardcore helemaal super!!!!

Al met al een vet feessie weer jongens!!!!!!
En nog ff wat Noize Suppressor was voor zekers te weten de man van het feest wat heeft die kerel staan rammen weer!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 11:09:
weet iemand waar de foto's komen die gemaakt zijn op defqon?

ik heb een kaartje van een duitse site:
www.sonic-warrior.de

Waarschuw beheerder
Paar filmpies

Showtek:
http://www.youtube.com/watch?v=-1iSZnZ7Tks
http://www.youtube.com/watch?v=G6V7TctfbrE

Beholder:
http://www.youtube.com/watch?v=keAMGX4Zga8

Luna:
http://www.youtube.com/watch?v=QWOc7MjwvAo

Sunset:
http://www.youtube.com/watch?v=-_kBjxLyk-Q
Waarschuw beheerder
Was weer een SUPER mooi feest (Y)
Volgende jaar weer!! :jaja:
Waarschuw beheerder
Heerlijk feest!

Heerlijk geluid in de techo area! hardcell, surgeon, speedy j, gayle san en eric sneo:respect:

beetje jammer van het geluid in de silver area!:/
Toch N-Vitral weereen dikke act!:jaja:

En r_AW mensen, t was gezellig(Y)

Waarschuw beheerder
Persbericht Schiphol:

Gistermiddag tot laat in de avond hebben alle vliegtuigen van en naar schiphol last gehad van hevige turbulentie. De gezagvoerders hebben tot zover nog niet kunnen ontdekken wat de oorzaak hiervan was.
:P

Waarschuw beheerder
Was echt supervet:jaja: partij spierpijn en kramp in me kuiten..but it was worth it ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 11:36:
Persbericht Schiphol:

Gistermiddag tot laat in de avond hebben alle vliegtuigen van en naar schiphol last gehad van hevige turbulentie. De gezagvoerders hebben tot zover nog niet kunnen ontdekken wat de oorzaak hiervan was.

Haha :)

Waarschuw beheerder
Was weer een knalfeestje:cheer: heb het super gehad.

Veel Red.Grey,Bleu en ff Black.

Veel bekenden tegen gekomen.

Defqon 2008 aanwezig:bounce:
Waarschuw beheerder
hoppa, s-u-p-e-r feesie weer! echt top

Waarschuw beheerder
wat een geweldige dag gehad gisteren.. ook nog even lekker nena van de gouden kooi lopen kutte haha wat was dat mooi..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 11:48:
ook nog even lekker nena van de gouden kooi lopen kutte

was dat toevallig één van die ijsverkoopsters? Want daar hoorde ik dus vrienden van mij over. :D

Waarschuw beheerder
shadowphaxx was goed ,

en.. thats it eigleijk voor de rest slechste defqon
Waarschuw beheerder
Schandalig gewoon :D :honger: HAK HAK :honger:
wat een gruwelijk feestje :D
op naar volgend jaar :D
Waarschuw beheerder
Supervet :cheer: K heb me ect retegoed vermaakt..volgend jaar zeker weer van de party
Waarschuw beheerder
donateur
Michje, waarom heb ik jou toch niet gezien?
Waarschuw beheerder
Wederom weer vet feestje dus..had ook niet anders verwacht:nee: :D
Volgend jaar maar weer heen...zal wel weer gedoe worden aangezien de meesten al zeker weten dat ze volgend jaar weer van de partij zijn:)
Waarschuw beheerder
vet feesie, gelukkig viel het weer reuze mee (y) wat had ik nou gehoord? heeft unexist de boxen opgeblazen?
Waarschuw beheerder
de gratis wc's en de drink/foodbonnen waren top! :respect: dat mogen ze vaker doen!
muziek = (y)

jammer dat veel mensen niet konden bellen o.a. ikke, heb daardoor 2 uur naar mn vrienden kunnen zoeken omdat ik ze kwijt was :nocheer: :'(
ik dacht trouwens ook dat de mainpodium vorige jaren groter was?? :S

de vorige edities waren leuker!! maar toch een leuke defqon gehad!
Waarschuw beheerder
donateur
was idd weer goed te doen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alet op zondag 17 juni 2007 om 11:56:
Michje, waarom heb ik jou toch niet gezien?

joah dat vroeg ik me ook al af !
kheb nog wel een poging gedaan jullie nog ff optesporen aangezien ik frank wel paar keer tegen ben gekomen maar die was jullie dan ook net kwijt :(

Waarschuw beheerder
Alles was goed geregeld, Werdt ook wel lekker gedraaid bij de main. Verder alleen dana ff gehoord bij Blue tijdens de regen. Die draaide ook niet eens zo slecht voor haar doen :)

Vooraan bij de main was het geluid echt hard! Bass die moest je voelen daar! jammer dat je er weinig ruimte had om los te gaan.
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik livesets van black kan downloaden..?
Waarschuw beheerder
Was mijn 1e x defqon.. en super vet!! lekker overzichtelijk alles! wc's idd goed geregeld.. wel kut dat op een gegeven moment 1 wc lokatie dicht moest..

Jammer van het heel even regen, gewoon mooi weer aan begin en einde van de dag, beter dan dat de voorspellingen aangaven..

Ik zelf had geen probleem met mijn telefoon maar vrienden van mij wel dus was minder..

Voor de rest leipe shit ouweeeee.... volgend jaar er weer bij!!:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van o:) Koopa Troopa o:) op zondag 17 juni 2007 om 12:04:
joah dat vroeg ik me ook al af !
kheb nog wel een poging gedaan jullie nog ff optesporen aangezien ik frank wel paar keer tegen ben gekomen maar die was jullie dan ook net kwijt

Ja wij hebben ook echt op zitten letten of we geen bekenden zagen, en we hebben eigenlijk iedereen wel gezien behalve jou.
Ach volgende keer beter :)
Waarschuw beheerder
ja, was zeker toppie!! vond de set van A-lusion en de afsluiter van The Prophet vooral goed
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
Was echt gaaf:jaja:
Speedy J, Hellfish, Technoboy, Zany en Gizmo: dikke vette :respect:

Mooiste van het hele verhaal is dat ik de anthem niet 1(!) keer voorbij heb horen komen:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ryfle op zondag 17 juni 2007 om 12:11:
Mooiste van het hele verhaal is dat ik de anthem niet 1(!) keer voorbij heb horen komen

Die van vorig jaar geloof ik wel...
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
q-dance echt dikke :respect: elk jaar wordt het toch weer beter qua organisatie! weer was goed te doen dus was echt weeer top :D
Waarschuw beheerder
Was een super feestje :D

Zany en Tantanka :respect:
In de hardstyle tent was het trouwens ok lekker knallen met technoboy op het eind, ging tot half 12 door :bounce:
Waarschuw beheerder
heb me weer super vermaakt :jaja: op naar volgend jaar (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op zondag 17 juni 2007 om 11:51:
was dat toevallig één van die ijsverkoopsters? Want daar hoorde ik dus vrienden van mij over.

nee ze stond bij de stand van drankjes van die nep redbulll

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alet op zondag 17 juni 2007 om 12:12:
Mooiste van het hele verhaal is dat ik de anthem niet 1(!) keer voorbij heb horen komen

Die van vorig jaar geloof ik wel...

Jup showtek draaide colours of the harder styles maar anthem van dit jaar niet volledig gehoord alleen af en toe in opening gemixed.

Hoorde Brennan heart ook nog openen met een nummer met q-dancetune, klonk ook wel grappig

Waarschuw beheerder
Geweldig feestje!!!! DEFQON did it again!!! En Technoboy super!!! :)
Waarschuw beheerder
weinig regen :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 12:15:
nee ze stond bij de stand van drankjes van die nep redbulll

klopt! hadden ze ook nog aangewezen. :D het zei mij verder dan ook niets want ik kijk dat programma zelden.. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op zondag 17 juni 2007 om 12:21:
klopt! hadden ze ook nog aangewezen. het zei mij verder dan ook niets want ik kijk dat programma zelden..

heheh was wel grappig maatje van mij zegt moet je dat lekker wijffie eens zie.. ik kijken was het nena.. ik meteen roepen NENA en toen ging ze toch maar even snel weg..:D

Waarschuw beheerder
het was in een woord geweldig!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, net uit m'n coma ontwaakt, wauw, wat was het weer GE-WEL-DIG!!!
Om te beginnen de organisatie, elke weer ben ik verbaasd hoe goed het allemaal geregeld is. Om 12:10 de trein in A'dam, om 13:10 met een biertje in de hand richting the grey :-D Overal makkelijk doorlopen, snelle en schone wc's, drank halen ging ook snel, echt super!

Eigenlijk de hele dag bij de grey gebivakkeerd, nog twee pogingen gewaagd om elders te gaan kijken, maar weer snel naar de ongevenaarde sfeer van de grey :lief:. Heb echt de benen uit m'n lijf gehakt daaro, en heerlijk om te zien hoe enthousiast iedereen daar uit z'n plaat ging [img width=29 height=15 cacheid=00138e6c0005140f88cfd0871a01ec5d20]http://www.cwi.nl/~carolyn/smilegabber.gif[/img]. Ja, het zijn wel veel ouwe klappers die je daar hoort, en sommige nummers ook een stuk of 3 keer voorbij horen komen, maar dat mocht het feest der herkenning niet drukken (slaves to the raves, dream your dream, jiiiehaaa, bonzai channel one :lief: ). Die ouwe hardcore en oldskool, het blijven toch m'n grote liefdes :lief: Alleen stom dat Marc Acardipane niet op kwam dagen, maar ook dat mocht de pret niet drukken! Ik moet zeggen dat ik het wel vrij rustig vond in de grey, maar daardoor was er wel relaxed veel ruimte, zelfs tijdens een regenbui :-D

Over het weer gesproken, echt stukke beter dan voorgaande jaren, geen stof, geen zinderende hitte, geen modder, heel goed te doen zo!

Alleen de terugreis, tja, in de trein, lekker tjoeketjoeke, totdat opeens, iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeee..... boing. Onze trein tegen een andere (het waren dus 2 treinen in de richting van a'dam, en niet uit a'dam zoals overal wordt gemeld). Moesten we over het spoor naar station Weesp lopen, en daar kwam gelukkig na een tijdje nog een trein die ons naar a'dam bracht. Al met al een uurtje vertraging, dus niets aan de hand, en een leuk verhaal erbij :-D

Nu maar ff verder nagenieten, alle lieve mensjes in de grey, thnx voor het prachtige feest!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tering, wat een feest....
feest zoals een feest hoort te zijn.
Hier doe je t voor...., hier kijk je het hele jaar naar uit.

:respect: Q-Dance :respect:

(ps. De set van Dana.... helemaal geweldig, kippevelmoment)