Partyflock

Forumonderwerp · 955224
2 volgers · 40132x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste editie sinds de start van Defqon.1 dat ik er niet bij ben :( dankzij de :@ stomme online verkoop waar ik niet doorheen kwam :no: en op het laatste nippertje ook niet geslaagd :[ om een kaart te bemachtigen, helaas...

Ik ben net door een vriendin gebeld om een stukje van de set van Luna te horen en ik baal best wel (hoewel ik straks gratis naar Justin Timberlake ga incl. sky box :lol: ) maar wil toch weten HOE Defqon.1 was...

PS: Niet al te goede verhalen neerkalken om mij jaloers te maken hoor :/

Waarschuw beheerder
Zeker lekker feest, eerste defqon maar zeker niet de laatste. Vond wel dat het publiek wat lafjes was, ging niet echt los behalve vooraan. Zeker toen de eerste regenbui kwam bij showtek was echt ff vetjes voorin.
Maar veel publiek wat alleen op defqon afkomt omdat het defqon is wat dus de sfeer niet en goede komt.

Uitblinker was zeker Zany! Wat een vette set was dat zeg. Technoboy klonk ook veel beter dan op Inqontrol maar die hebben we maar 20min mee kunnen pakken omdat de trein gehaald moest worden.

Baal er wel van dat wel al om 22.15 wegmoesten en door alle vertraging net zo goed pas na het einde hadden kunnen. Heb dus vette set van tby en verlichting van de main moeten missen :s
Waarschuw beheerder
Zo hehe eindelijk thuis! Wat een dag weer. Doordat er bij weesp een botsing was tussen 2 treinen, was fijn het hele trein verkeer ontregeld naar amsterdam.

Vond het gezellig door de vele bekenden, maar voor de rest vond ik de sfeer niet echt om over naar huis te schrijven. Wel moet ik zeggen dat Q-dance het allemaal wel ontzettend goed geregeld heeft!

Heeft iemand trouwens iets over rellen in almere (stad) gehoord? Vriendin van me zat in een partybus maar die mochten niet vertrekken ivm rellen.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 23:37:
Zie ik me zus en gwenda aan komen lopen en ondertussen vlogen mensen in auto's security er achter na.. 2 auto's scheurden weg. 1 gast ging zijn opel astra in en de security trapte zo die hele auto aan gort!!!!!

Pff wat een verhaal! Zal wel inverband staan met wat ik hierboven heb neergezet.

Anyway om een lang verhaal kort te maken. Gezellige dag gehad, maar denk volgend jaar geen defqon meer voor mij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt brute shit! hellfish en akira, pavo, weirdo, promo, kotzaak :kwijl: was voor mij 10 uur genieten

Waarschuw beheerder
Zo, top feest gehad. Gratis naar de plee, geen aparte bonnen voor eten/drinken, gratis poncho, goede muziek, relaxt sfeertje.. (y)
Waarschuw beheerder
defqon blijft defqon. was niet de beste (dat was natuurlijk de eerste, iedereen met me eens???) maar tis nog altijd zo goed! 5 uit 5 nu, het blijft uniek!
Waarschuw beheerder
Dit was toch wel weer het feest van het jaar!!!!

Heb weer heerlijk genoten.
En wie zegt er dat het om 23.00 uur stopt?? Volgens mij gingen ze op de Main-Stage en in Bleu toch een stuk langer door als 23.30!!!!

Heerlijks, 5e keer maar weer goed!! Volgend jaar ben ik er zeker weer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dominoiz op zondag 17 juni 2007 om 02:42:
defqon blijft defqon. was niet de beste (dat was natuurlijk de eerste, iedereen met me eens???) maar tis nog altijd zo goed! 5 uit 5 nu, het blijft uniek!

Jep, eerste was de beste tot nu toe :yes:

Pff, ik ga slapen :gaap:
Waarschuw beheerder
PerfeQt geregeld .....hoe goed en mooi kan je iets neerzetten ,dat zelfs bij takkeweer t feest er niet onder lijdt .......lekkere toegift ook zeg n dik uur ....:respect: iedereen bedankt voor weer n dag om niet snel te vergeten :lief:
Waarschuw beheerder
was weer geweldig :respect: q-dance :respect:"

en idd :respect: voor het langer door gaan gewoon tot 00.00
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jammer dat Black zo druk was. Verder veel in grijs geweest. Tering wat werd er na The Viper lekker gedraait. Echt vaag dat het daar zo rustig was... Echt topffeest. een van de betere edities!!
Waarschuw beheerder

eerste was idd de mooiste ..maar mn mooiste defqon moment is en blijft de afsluiter van da TECHNOBOY(2005) met paint it blacK :P:respect: kippevelmomentje numero uno !!!

Waarschuw beheerder
Vanaf The Viper bedoel ik dan :p
Waarschuw beheerder
Super! Lekker op tijd binnen, wij hadden 't eerste biertje van Defqon, rondje gelopen, overal ff weesten koekeloeren en daarna met VEEEELE bekenden (l) bij de main en jump gestaan... 't was ondanks 'n paar buikes 'n megavet feestje!
Waarschuw beheerder
donateur
Op 2 of 3 regenbuitjes na echt super vet feest. Gelukkig was de regen maar van korte duur. Echt zwaar vermaakt daar. Vond het persoonlijk beter dan vorig jaar
Ideaal dat je van dat strandzand tenminste niet zo'n blubberzooi krijgt!!
Net al een poging gewaagd om te pitten maar werd nog nie echt wat. ff biertje drinken nog en dan maar weer eens een poging wagen, ben onderhand aardig gaar!
Waarschuw beheerder
deze x was de early rave idd de beste tent.
geluid en gezelligheid top! en niet te druk zoals zwart, vooral tijdens die stortbui was zwart zwaar irritant druk
Waarschuw beheerder
lekker lekkerrr! begon bij leep en jones want jones ken ik goed en weet dat die lekker draait, toen beholder zatox, brennan heart, luna, tatanka, zany, tby

nog even lekker staan stampen in de regen met poncho iedereen kei hard wegrennen stelletje suikermensen hahah.. maar was zeer vet voor mijn eerste defqon...

alleen wat ik wel merkte was dat de sfeer in blue hardstyle beter was dan de main deed niet onder dat ik me niet vermaakte maar merkte het op...

dus volgend jaar weer defqon weer vroeg kaartje bestellen anders ga ik niet zoals heeel veel mensen nu ook niet zijn geweest omdat die handelaren ze in hun zak hadden gestoken!
Waarschuw beheerder
veel dingen waren wel beter geregeld dan vorig jaar
Toilet was gratis (y) food ook prima geregeld had binne 5min me vreten :9

vorige editie heb ik alleen maar in de early rave gestaan
dit jaar grotendeels bij de Main
was egt (y) :bounce:
linksvooraan bij de Main had je genoeg plek
en daar hebben we goed gebruik van gemaakt :D :bounce:
vond die regen tog wel heel apart
kreeg een beetje dat danceparade gevoel van 2002
Schijt en gewoon Lossgaann :yes:

Leuke sfeer geen vechtpartijen gezien (Y)

defqon 2007 was een zeer Goed Feesjuhh :D

wel 1 Minpuntje terug weg NS :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mn beste Defqon tot nu toe! :D
Wat was dit geweldig zeg!!!! Verlang nu al naar volgend jaar! Tijd gaat véél te snel om op zo'n feest!

Echt super dat ze langer doorgingen dan 23.00! Om kwart voor 12 was het nog bezig! Verder was alles echt super goed geregeld en het weer was heerlijk! Ook echt een mega pluspunt waren de food+drinkbonnen in 1. Eindelijk!

En nu op naar decibel! :D
Waarschuw beheerder
ben net weer thuis.
was prima feestje heb me goed vermaakt.
ik ben veel in blue geweest werdt zeer vet gedraaid (op een paar foutjes na) maar dat hoort erbij.
volgend jaar weer

Waarschuw beheerder
ik zal wel wat gemist hebben, maar vond er vrij weinig aan. mainstage zag er niet uut
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Ongelooflijk vet!!!!

Armaggeddon project begon supervet!!!
Zatox draaide de sterren van de hemel!!
Manu en producer waren vet!!
en de laatste uurtjes op de main waren ook super!!

Het weer was goed te doen!! af en toe een buitje, maar de regendans was ook nie verkeerd :D

Show was weer overdonderend!! de mainstage was geweldig!!
Alleen de bar bij de main, dat was een drama!!

Volgend jaar zijn we weer van de partij!!
Waarschuw beheerder
top feest, weinig gemerkt van de regen, stond merendeel in blue of grey. Bij Purple maakte de laatste artiest ( d8 ik ) een domme kut fout( geluid kraakte aan 1 kant en deed t half niet ), en ja een entree van 20 min ofzo :/ verder was Purple ook lekker, d'block s-te-fan _O_

Uitspraak van Dominoiz op zondag 17 juni 2007 om 03:03:
niet te druk zoals zwart, vooral tijdens die stortbui was zwart zwaar irritant druk

black was idd zwaar druk, jammer dat het moeilijk was om naar de andere kant te kunne lopen, mja
dat hou je met grote feesten. Alleen wel klote dat we anderhalf uur moeste wachte in de bus voordat we weg konde :[

tot volgend jaar!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit was me toch een feest!! Super gewoon.
Beste wat ik ooit meegemaakt heb!
Hoor de bass nu nog in me oren, heerlijk :)
Vond alles super geregeld!
Alleen belachelijk dat wij geen defqon ketting meer kregen om 2 uur!
Ben nu super gaar. Truste
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was weer een topfeest! Heb maar weinig minpunten opgemerkt :) Was af en toe te druk bij drinken halen en stond je ff in de rij.. en de wc's waren gratis en daarom wel mega druk;)

Maar toch vond ik persoonlijk vorige edities beter!

Lees net van die rellen bij de uitgang :rot: Wij zaten in een bus en hebben 1.5 tot 2 uur stilgestaan omdat de politie de weg had afgesloten en het station ofzoiets :rot:

Van het weer niks aangetrokken btw, want het kan veel erger ;)
Waarschuw beheerder
Defqon was zo f*cking dik!!! :respect:
Geluid was in alle zalen zo goed :D:D:D ...en dikke sets gehod van bijna iedereen!
Heb me ckerzz vermaakt ennuh de busreis was ook wel lachuh :P :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben gewoon NU pas thuis, thnx eventtravel! (Y)

edit: (en nee ik heb de bus niet gemist, hij deed er gewoon 4,5 uur over ipv 3 kwartier :S)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een topfeest!

Alleen jammer dat ze geen rekening hebben gehouden met het weer, de kluisjes waren rond half 3 allemaal vol!
Tevens is het eten weer een ramp!

Maar voor de rest was het echt weer super! Vooral de main (l)
Waarschuw beheerder
donateur
heerlijk feestje gehad..
Pendelbussen baalde ik even van, maar dit was gewoon keurig geregeld.
Geluid was overal goed.
Regen heeft eigenlijk altijd wel iets positiefs.. :D Dat buitje tijdens showtek.. ineens was er megaveel ruimte. :D

Met heel veel mensen staan lullen (je moet wat als je je vrienden 3 uur kwijt bent omdat het telefoonverkeer lam ligt)

Vond het tijdens de set van The Prophet té druk.. er was bijna geen ruimte.

Verder weinig ellende gezien gelukkig.. wat me opvalt is de controle als je dit vergelijkt met bijv een InQontrol.. ?

toiletten netjes geregeld! (Y) (volgens de toiletheer was het overigens geen drinkwater wat er uit de kraan kwam.. :S )

sommige platen iets te vaak gehoord.. anderen te weinig.. :9

alles bij elkaar een goed feest, voor mijzelf helaas wel minder dan vorig jaar. Wellicht waren de verwachtingen wat té hoog..

lekker samenhangend verhaal geworden dit.. welterusten..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lekker feestje zoals altijd. wel iets minder dan vorige keren maar dat is o.a. door het matige weer.

dj vd dag was bobby v (y)
Waarschuw beheerder
donateur
even btw, er was een vrolijke Duitser die foto's maakte voor een site met de naam Noise heeft iemand daar misschien de url van? Als ik op google zoek (noise.de & noise party pictures & noise defqon.1) krijg ik van alles en nog wat maar niet de site die ik moet hebben.

Alvast bedankt :)

En filmpjes zijn in aantocht :D
Waarschuw beheerder
Het was weer geweldig !!!! :cheer:

Het weer zat ook redelijk mee!!!! :)

Jammer dat DJ..... in de black tent de boksen flink over de jank hielp en op een echt foute manier niet om aan te horen..:(

Jammer hoor....

Verder superrrrrrrrrrrrrrrrr
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eerste keer defqon voor mij.zeker wel een vet feessie,deed me btje denken aan decibel vorig jaar,
vond de sfeer zeer cker ook wel goed,en ik was zelf met een aantal gezelige mensen die ook wel van los gaan houden,dus dat was weer ff lekker knalluuh.
enigste minpuntje is dat t geluid in de silver smiddags echt zacht stond.maar daar tegenover was t laatste halfuurtje van akira en hellfish echt @!$#@%$^lijp.
kben eigelijk nog klaar wakker nu,zou zo een verslag kennen schrijven.

volgend jaar cker wel weer defqon voor mij
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HoofdletterP op zondag 17 juni 2007 om 03:50:
Ben gewoon NU pas thuis, thnx eventtravel! (Y)

edit: (en nee ik heb de bus niet gemist, hij deed er gewoon 4,5 uur over ipv 3 kwartier :S)

Voor mij was het ook 3 kwartier :/.....maar heb verder wel een leuke dag gehad.

Weer viel achteraf best mee, leuke sfeer, mooie vrouwen en hardcore....topdag (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Super feest en wat een geluid in Black :O :D
1e en zeker niet de laatste defqon :jaja:
Waarschuw beheerder
heb niks gemist ik hoor et al wel weer strax lekker HAKUUH op groundero en lekker s nachts gaat hele maal goud worduh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
wat een geweldig feesej:D
alleen die bussen aan het eind:S dat duurde eeuwig
verder TOP
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr macabre op zondag 17 juni 2007 om 04:17:
heb niks gemist ik hoor et al wel

je hebt zeeer cker wel wat gemist :yes: was geweldig! en bij het weer kunnen ze ook beter weggaan want die 2 buien die we gehad hebben stelde niks voor :s

beetje jammer dat we op het laatst 1.5 uur in de bus moesten wachten omdat de weg was afgesloten maar altijd nog beter als met die klote trein !

truste mensen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dr macabre op zondag 17 juni 2007 om 04:17:
strax lekker HAKUUH op groundero en lekker s nachts gaat hele maal goud worduh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niet dezelfde dag toch? Had gister toch niks beters te doen :P , jij wel? :9
Waarschuw beheerder
donateur
DJ DEFQON.1 -> spam die onzin is niet hier... zoek een leven..

ontopic: ook defqon was wederom dit jaar ook weer een erg vermakelijk feessie... nu maar eens naar bed :gaap:

Waarschuw beheerder
anders laat je ff met je zatte kop een tongpiercing zetten 8)
verders :respect: blacktent, vet geluid en ook veel mooie dames B)
industrian was echt zonde van t geluid daar :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op zaterdag 16 juni 2007 om 19:10:
Buitje meer of minder..daar word echte defqonganger niet anders van

Hahaha zodra er wat druppels vielen sprintte iedereen naar binnen, althans in de black! Ik stond op zn heuveltje en zag zo iedereen gaan. Stelletje watjes bij elkaar hoor! Die buien in de middag vond ik ook te zwaar!! (toch maar schuilen he:P)

Het was iig super gezellig, met veel leuke mensen gepraat, oude en nieuwe bekenden/vrienden! Grey was GE-WEL-DIG!! Black ook en de silver was ook goed te doen, alleen stond het geluid idd erg zacht maar op het laatst vond ik dat ook wel ff lekker...

Sfeer was ook heel goed, meeste mensen hadden toch veel lol:D alleen na de eerste flinke regenbui had ik het gevoel dat de sfeer er toch wel een btje uitlag bij wat mensen:P maar later helemaal goed gekomen!

Beter dat het zo lang doorging al reden we toch ongeveer half 12 weg... Ik vond het iig een top feest en ik heb nu al rete zin in volgend jaar!

Trouwens was dat witte doek wat boven de chill out hing, boven al die banken nou half ingestort? Geen gewonden verder?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zooooo, en weer thuis.

Super vet feestje gehad in de early area :yes: :bounce:
Alleen nogsteeds een dikke piep in me oren.
Waarschuw beheerder
Verrassende dingen gehoord en heb mij vermaakt bij Green, Purple en Silver. (y)

Vond de rest niet echt fantastisch...terwijl ik daar normaal wel voor te porren ben...

En bolognesesaus is met gehakt, meneer Heinz.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was gezellig :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Oh ja, ik ben allergisch voor die ketting, heel mijn nek zit onder het exceem :/
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een superrrrrrr feestje...
dj rob en mc joe :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
super feest !!!
zeker genoten :d
Waarschuw beheerder
Het was weer een prima excuus om drugs te gebruiken :D

Toch haalt niks het meer bij de set van Djax in 2003, maar ja, prima vermaakt B)