Wat een feest! Dit is denk ik echt mijn beste Defqon ooit.

Kwam rond een uur of 2 binnen, ging allemaal heel snel. Jammer dat ik geen ketting kreeg die uitgedeeld werden. Wordt geloof ik elk jaar overgeslagen.

Daarna vriendinnetje gezocht en richting grey gelopen. Binnen een half uur al een kippevel moment doordat een van mijn favo nummers gedraaid werd.

Even het laatste half uurtje van Pinas geluisterd. Ging aardig los in de tent. Erg leuk om te zien. Daarna weer terug naar grey waar Pavo aan het draaien was. Kweet niet wat hij aan het doen was maar het kon mij persoonlijk niet echt boeien.

Toen wat te eten gehaald. Helaas bleef het niet droog dus we hebben gescholen in blue waar Dana tot mijn verbazing goed aan het draaien was. Vond haar op Hard Bass echt een bout set neerzetten. Toen was het tijd voor Luna, daarna snel terug naar paars voor D-Block en S-Te-Fan. Wil hun al heel lang horen maar tot op heden was dat nog niet gelukt. En wat was dat gaaf zeg.

Heerlijk publiek wat vooral op losging, flink aan het meeklappen was. Het was de bedoeling om daarna even naar Rob te gaan luisteren maar we besloten toch maar om nog even wat te gaan eten. Helaas was het daarna alweer tijd voor The Prophet (damn, wat ging de tijd snel

). Zijn set kon me niet echt boeien maar ik zat er aardig doorheen en irriteerde me ook mateloos aan de drukte. Je kon echt geen stap verzetten, laat staan losgaan.

Uiteindelijk een rustiger plekje op gaan zoeken en om kwart voor werd tot mijn grote verbazing en vreugde een early hardcore plaat opgegooid. Toen werd stilstaan wel erg lastig.

Mooi dat hij gewoon doorging tot half 12. Toen ik terugliep richting uitgang merkte ik dat een hoop tenten nog gewoon doorgingen. Wist niet hoelaat de laatste trein ging en durfde de gok niet te nemen dus met heel tegenzin liep ik het terrein af.

Vond het echt

geregeld.
Alleen de NS moet weer de boel verpesten. Sta je eindelijk op het station, hoor je een NS mannetje zeggen dat er geen treinen richting Adam rijden omdat er twee treinen tegen elkaar gebotst zijn, je moest de trein naar Utrecht nemen en daar overstappen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan want een beveiligingsman vertelde dat het ongeluk allang opgelost was en de treinen wel gewoon reden.

Beetje lullig voor alle mensen die inmiddels al richting Utrecht waren.
Ik ben nu echt

maar ik heb echt een geweldige dag gehad.
Uitspraak van actief op zondag 17 juni 2007 om 00:45:
alleen blijkt wel weer dat hardstyle niet mijn ding is en vooral niet met Luna
Lief dat je toch meegegaan bent.

Jammer dat ik Rob gemist heb, eten liep een beetje uit.

Hopelijk tot snel lieverd.