Partyflock

Forumonderwerp · 955224
De eerste editie sinds de start van Defqon.1 dat ik er niet bij ben :( dankzij de :@ stomme online verkoop waar ik niet doorheen kwam :no: en op het laatste nippertje ook niet geslaagd :[ om een kaart te bemachtigen, helaas...

Ik ben net door een vriendin gebeld om een stukje van de set van Luna te horen en ik baal best wel (hoewel ik straks gratis naar Justin Timberlake ga incl. sky box :lol: ) maar wil toch weten HOE Defqon.1 was...

PS: Niet al te goede verhalen neerkalken om mij jaloers te maken hoor :/
Uitspraak van iGwenda op zaterdag 16 juni 2007 om 23:32:
Iets eerder vertrokken en wat ik bij de uitgang, dus laatste stukje terrein voor de auto's heb gezien.. echt niet normaal... ik kan er weinig goeds over zeggen hoe de beveiliging met mannetje of 40 achter een aantal mensen aanrende, auto ramen intrapte en met fors geweldig iemand er uithaalde... had ook wel iets minder gekunt zal vast wel iets ergs vooraf zijn geweest..... maar om zn auto dan met zoveel mannen in elkaar te trappen

Jammer dat je dat nou net weer moet zien..bij weggaan van defqon(N)

Jeeeeeeeeeezus wat was me dat een evaring zeg :O

sta ik bij de taxistandplaats met de auto te wachten op mijn zus en gwenda.. Zie ik opeens de hekken omver vallen en een vette groep mensen op me afkomen :O ik dacht echt van WTF?!?!?! %)

Zie ik me zus en gwenda aan komen lopen en ondertussen vlogen mensen in auto's security er achter na.. 2 auto's scheurden weg. 1 gast ging zijn opel astra in en de security trapte zo die hele auto aan gort!!!!! :O

Ik d8 van ik moet iets.. ben de auto in gegaan.. motor gestart en volop die 155 pk laten brullen :O security keek om richting mij en zag dat de grindstenen tegen de bomen aanvlogen, heb mijn zus en gwenda ingeladen en ben weggereden :X

mijn god vette adrealinekick :D Ik zag dat dus ook zo even gebeuren dat mijn pa zijn auto helemaal gesloopt werd :O

Ben ook echt benieuwd wat er aan de hand was, want ik heb de beveiliging nog nooit zo erg in actie gezien in mijn hele leven!!

Mocht iemand die hier bij betrokken was, en getuige nodig heeft... pb

hier dito :)
Iets eerder vertrokken en wat ik bij de uitgang, dus laatste stukje terrein voor de auto's heb gezien.. echt niet normaal... ik kan er weinig goeds over zeggen hoe de beveiliging met mannetje of 40 achter een aantal mensen aanrende, auto ramen intrapte en met fors geweldig iemand er uithaalde... had ook wel iets minder gekunt zal vast wel iets ergs vooraf zijn geweest..... maar om zn auto dan met zoveel mannen in elkaar te trappen

trieste bedoeling!..

Mocht iemand die hier bij betrokken was, en getuige nodig heeft... pb

Dat is dan weer netjes van je (Y) normaal zijn ze niet zo gul om ff een woordje tedoen tegen de politie of wie dan ook..(Y)
zozo zit er weer op was een heerlijk feestje

Uitspraak van Kelly!. op zaterdag 16 juni 2007 om 23:38:
trieste bedoeling!..

inderdaad!!!!

schandalig gewoon!!

Net terug... typrn gsst nirt xo best meer geloof ik

Topfeest, ondaks de regen

Heb me goed vermaakt. Vorig jaar was het beter. (Y)

Deze editie was goed te doen. Goede muziek, lekker knallen.
Nauwelijks ongeregeldheden gezien. (Y)

Artiest T.O.M.
prima naar mijn zin gehad 8)

Wel weer een lekker feestje! :jaja:

D-Block & S-Te-Fan @ Purple...
Rob & MC Joe @ Grey...

Dat waren wel de klappers van vandaag! :respect:
super dag gehad. Lekker weetje op en paar regenbuien na. Gezellig mensen 1e keer Defqon maar zeker niet de laatste keer! Alleen jammer dat je denk lekker te kunnen zitten in de trein er oppeens en andere trein tegenaan bots. Mochten we naar het station lopen. Hoop dat er nog wel treinen reden voor de mensen die na mij weggingen.
Uitspraak van Chiiara op zondag 17 juni 2007 om 00:31:
Mochten we naar het station lopen

Altijd chaos met defqon ;)

dat ze daar bij de ns nog niet achter zijn na 5 jaar
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 00:22:
prima naar mijn zin gehad

en hoe kwam dat? O:)

Uitspraak van *CH3-21* op zaterdag 16 juni 2007 om 19:00:
PS: Niet al te goede verhalen neerkalken om mij jaloers te maken hoor

Dat hebben we toch al gedaan door te bellen :P maar hebben je wel gemist hoor :yes:

Was weer een super feestje :yes: van begin tot het einde me vermaakt, alleen blijkt wel weer dat hardstyle niet mijn ding is :NO: en vooral niet met Luna :P:P:P:P

En veel in grijs geweest en daar werd zo heerlijk gedraaid :D

Heb niets meegekregen bij het weggaan van de politie enz. :O maar zal inderdaad wel iets aan vooraf gegaan zijn :yes:

En die regen, poncho aan en doorgaan :D

En nu lekker slapen. Nu is me energie echt op :yes:

Uitspraak van Para J [JWT] op zaterdag 16 juni 2007 om 22:55:
Regen op decibel charlie en theo

:yes: dat was tenminste nog eens een echte hoosbui.

Super gaaf feestje wederom, net thuis, zo nog maar ff stappen om het goed af te sluiten
Uitspraak van actief op zondag 17 juni 2007 om 00:45:
Nu is me energie echt op

hier nog een

maar wel super feestje gehad (y) (y) (y)
't weer zat ook alles mee op paar kleine momenten na

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 23:37:
Jeeeeeeeeeezus wat was me dat een evaring zeg

sta ik bij de taxistandplaats met de auto te wachten op mijn zus en gwenda.. Zie ik opeens de hekken omver vallen en een vette groep mensen op me afkomen ik dacht echt van WTF?!?!?!

Zie ik me zus en gwenda aan komen lopen en ondertussen vlogen mensen in auto's security er achter na.. 2 auto's scheurden weg. 1 gast ging zijn opel astra in en de security trapte zo die hele auto aan gort!!!!!

Ik d8 van ik moet iets.. ben de auto in gegaan.. motor gestart en volop die 155 pk laten brullen security keek om richting mij en zag dat de grindstenen tegen de bomen aanvlogen, heb mijn zus en gwenda ingeladen en ben weggereden

mijn god vette adrealinekick Ik zag dat dus ook zo even gebeuren dat mijn pa zijn auto helemaal gesloopt werd

Ben ook echt benieuwd wat er aan de hand was, want ik heb de beveiliging nog nooit zo erg in actie gezien in mijn hele leven!!

:| Zo dan... das effe fucked zeg :o
Iemand nog gezien hoe dat een gozer achterop zown rode Ford zat en er later vanaf donderde ??
Was wel appart om te zien! :P
laatste aanpassing
Uitspraak van Chiiara op zondag 17 juni 2007 om 00:31:
Alleen jammer dat je denk lekker te kunnen zitten in de trein er oppeens en andere trein tegenaan bots. Mochten we naar het station lopen. Hoop dat er nog wel treinen reden voor de mensen die na mij weggingen.

Nergens last van gehad. Al deed de trein er wel wat langer over dan normaal.
Voor mij was het de eerste keer Defqon, maar ook zeker niet de laatste. Heb me ontzettend goed vermaakt, voornamelijk in red, blue en black!!!
Net thuis, ken niet meer op me poten staan ;P dus dat voor mij een goed teken :yes: Het was echt zó goed, de sfeer, muziek, alles gewoon. Heel veel leuke gekke mensen gesproken, iedereen was supersociaal. Me knieen zijn stuk van het hakken, maar ja hoort erbij.Ga tukkie doen, ben gebroken :nocheer:
Q-Dance bedankt weer voor een gezellig strandfeestje (Y)

Zow was me het daggie wel weer :D
Het weer (Y) We hebben zo onwijs geluk gehad, paar buitjes die waren de moeite niet en voor de rest lekker zon b)

Poncho's waren overal te koop dus (Y)

Ook de wc's geen wachttijden bijna :D Eindelijk eet en drink bonnetjes in 1 :) Hoef je niet lastig te doen :)

Ik vond het persoonlijk de minste Defqon :) Maar dat komt gewoon omdat de anderen voor mij niet meer te overtreffen zijn :D Heb verder niks te klagen over deze Defqon.. Alleen vond ik het wel jammer dat het in de oude HC tent zo laat op gang kwam, terwijl de andere tenten al lekker vol stonden en goed los gegaan werd :) Ze hadden van mij wel eerder die hele oude oldschool mogen afkappen, andere jaren ging het eerder los :)
Verder heb ik alleen maar vrolijke mensen gezien om me heen, gelukkig geen rellen zoals hierboven staat :/

Wel had ik last van die botsing van de treinen, daardoor pas erg laat thuis, maar gelukkig reden ze uiteindelijk gewoon weer (Y)

Topfeest, net zoals vorig jaar (Y)..

Het weer viel reuze mee, maar paar regenbuien, maar dat mag de pret niet drukken!!

Perfect vermaakt :banana:..
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Organisatie was weer perfect. Mainstage.. zag er weer enorm bruut uit. Jammer van het kut geluid in de Silver area.. juist daar had het moeten beuken. :yes:

Al met al een goed feest gehad. Qua gezelligheid alleen toch iets minder dan voorgaande jaren helaas.

Heb weinig voledige sets meegemaakt maar kan wel zeggen da Zany en Technoboy voor mij de toppers van de dag waren :cheer:

Klein incidentje gehad bij de mainstage. Stonden een paar dappere opgeblazen sukkels dapper te doen onder een boom. 20 tegen 6 vonden ze zeer stoer :X

Was wwer super voor de rest :respect: paar regenbuien gehad maar geen last van gehad :D

Uitspraak van DJ Sequence op zondag 17 juni 2007 om 01:41:
Jammer van het kut geluid in de Silver area.. juist daar had het moeten beuken.

er waren boksen uitgevallen :( Vond het ook echt kut.. Zo kwam het niet lekker over, maar toch nog ff flink staan knallen op Bryan Fury :kwijl:
Vorig jaar was beter. Desalniettemin kostelijk vermaakt.
Wel leuk feest maar vond hem zker minder dan de voorgaande edities

wederom een voortreffelijk feestje :) Strak georganiseerd, vette muziek en leuke party people

Alleen balen dat het al weer voorbij is. Ook ging het onverwacht een uur langer door :)

:woop: Heb me super vermaakt, was heerlijk en het weer viel ook reuze mee! :D
Uitspraak van le freak01. op zondag 17 juni 2007 om 01:46:
Vorig jaar was beter. Desalniettemin kostelijk vermaakt.

Ben ik het helemaal mee eens..
Die paar plensbuien konden de pret niet drukken :p
Artiest Ezteq
oh oh oh oh ... GENIAALL

dak erafffffffff!!!!!!!!!!!!
Artiest 2LS
Sterker nog! het weer was chill, geen stof happen, geen 30 graden en zonder wat te doen zweten, een lekker briesje...af en toe een bui'tje...wat het stof beneden hield, helemaal geweldig, sfeer was top!

PRIMA VERMAAKT!
Technoboy begon te draaien.. ging iets niet helemaal goed,, de boel bleef ff hangen ofzo.
hij werd gewoon boos.. totdat er iemand aankwam die ff een knoppie omzette en toen deed ie et weer ofzo

was wel lollig om te zien :P
Lekker!

Nog anderhalf uur door beuken in de Black!

Vraag me toch wel af wie er afsloot, die kerel kan me draaien!

Verder was het weer(Y)
Het was echt fokking gruwlijk vet :-P en supergezellig :-) en Technoboy was mijn man van de avond!! :respect: Bass D en King M draaiden ook heerlijk in de early :-D
Verder goed geregeld alles, behalve dat ik wat lang moest wachten op een leeg kluisje... :[ Het weer viel me 100% mee :-p
Volgend jaar weer!! (y)

jaa het was wel leuk.. alleen jammer van het weer met die regenbuien.. en mijn oren klapte dicht in de jumptent.. die doen nu nog pijn.. maar voor de rest was wel wel vet..
Zwaar vermaakt!
Super sets van Isaac, Outblast en Luna!
Luna draaide een nummer dat ik nog nooit gehoord had, wat een nummer!!!!! Hardstyle zoals ik dat wil horen, een breakdown met een soort van lucht alarm dat overging in een kippenvel melodielijn, dat was het moment dat ik dacht yes ik ben op DEFQON!
2 woorden GRUWELIJK VEEEEEEEEEET
diegene die het geluid bij Technoboy ff goed zette was isaac
op naar defqon 2008
Een feest die altijd in mijn geheugen zal staan, echt waar zo super! Zoveel pluspunten. Geweldige muziek en geluid, alles tot in de puntjes geregeld, met heerlijke mensen op stap, super sfeer, en leuke mensen. Echt waar als ik zou moeten typen wat ik nu denk ben ik morgen nog niet klaar.

Dit feestje was voor de volle 100% geslaagd en elke cent waard! Volgend jaar weer, Q-Dance en de partygangers bedankt!
Bass D en King M draaiden ook heerlijk in de early

Die happyzooi ben ik echt klaar mee twas dat het regende anders was ik veel eerder weg geweest

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 01:45:
er waren boksen uitgevallen :(

Dus dat was het... ik stond een beetje verbaasd daar te luisteren en ben maar weer weggelopen!

Verder super Defqon gehad! Vierde keer en ik denk dat deze boven aan me lijstje komt staan!

Het weer was juist PERFECT! Niet te warm niet te koud en die buien och, koelde iedereen wat af :D

Ik heb verder absoluut geen ellende meegemaakt, dus voor mij was het perfect! :D
Artiest Faniac
echt zo gruwelijk niet normaal jonge,
Black duidelijk mijn favoriet van de dag, geluid stond kei en keihard en E-noid, Vince & Day-Mar zetten allen een geweldig setje neer!

verder nog veel in de Blue, Silver en mainstage gehakt... erg vet allemaal...
Prophet ook nog 35 min langer door met lekkere klappers zoals Prednision Attack...
lekker veel Duitsers, Italianen ook :)
Echt een super geweldig feest. Was me eerste defqon maar zeker weten niet de laatste. Veel in de mainstage gestaan, ff set van bass-d, king matthew meegepikt en de hele set van technoboy :kwijl: Alles was top geregeld op de kluisjes na, na een paar uur hadden we eindelijk een kluis (Y)

Was lagge weer ik vond het ook iets minder dan voorgaande jaren. Maarja die zijn dan ook moeilijk te overtreffen.

Toch was het een superfeestje weer (Y)
Wat een feest! Dit is denk ik echt mijn beste Defqon ooit. :respect: Kwam rond een uur of 2 binnen, ging allemaal heel snel. Jammer dat ik geen ketting kreeg die uitgedeeld werden. Wordt geloof ik elk jaar overgeslagen. :[ ;p Daarna vriendinnetje gezocht en richting grey gelopen. Binnen een half uur al een kippevel moment doordat een van mijn favo nummers gedraaid werd. :lief: Even het laatste half uurtje van Pinas geluisterd. Ging aardig los in de tent. Erg leuk om te zien. Daarna weer terug naar grey waar Pavo aan het draaien was. Kweet niet wat hij aan het doen was maar het kon mij persoonlijk niet echt boeien. :X Toen wat te eten gehaald. Helaas bleef het niet droog dus we hebben gescholen in blue waar Dana tot mijn verbazing goed aan het draaien was. Vond haar op Hard Bass echt een bout set neerzetten. Toen was het tijd voor Luna, daarna snel terug naar paars voor D-Block en S-Te-Fan. Wil hun al heel lang horen maar tot op heden was dat nog niet gelukt. En wat was dat gaaf zeg. :kwijl: Heerlijk publiek wat vooral op losging, flink aan het meeklappen was. Het was de bedoeling om daarna even naar Rob te gaan luisteren maar we besloten toch maar om nog even wat te gaan eten. Helaas was het daarna alweer tijd voor The Prophet (damn, wat ging de tijd snel :| ). Zijn set kon me niet echt boeien maar ik zat er aardig doorheen en irriteerde me ook mateloos aan de drukte. Je kon echt geen stap verzetten, laat staan losgaan. :[ Uiteindelijk een rustiger plekje op gaan zoeken en om kwart voor werd tot mijn grote verbazing en vreugde een early hardcore plaat opgegooid. Toen werd stilstaan wel erg lastig. :bounce: Mooi dat hij gewoon doorging tot half 12. Toen ik terugliep richting uitgang merkte ik dat een hoop tenten nog gewoon doorgingen. Wist niet hoelaat de laatste trein ging en durfde de gok niet te nemen dus met heel tegenzin liep ik het terrein af. :cry: Vond het echt (Y) geregeld.

Alleen de NS moet weer de boel verpesten. Sta je eindelijk op het station, hoor je een NS mannetje zeggen dat er geen treinen richting Adam rijden omdat er twee treinen tegen elkaar gebotst zijn, je moest de trein naar Utrecht nemen en daar overstappen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan want een beveiligingsman vertelde dat het ongeluk allang opgelost was en de treinen wel gewoon reden. :vaag: Beetje lullig voor alle mensen die inmiddels al richting Utrecht waren.

Ik ben nu echt :dood: maar ik heb echt een geweldige dag gehad. :respect:

Uitspraak van actief op zondag 17 juni 2007 om 00:45:
alleen blijkt wel weer dat hardstyle niet mijn ding is en vooral niet met Luna

Lief dat je toch meegegaan bent. :lief: Jammer dat ik Rob gemist heb, eten liep een beetje uit. :X Hopelijk tot snel lieverd. :hug:

leuk feestje alleen het vervoer op de terugweg was fokking klote