Ik vind die Jenner echt de meest overschatte voetballer van Nederland. Met die paar bewegingen van hem (steeds dezelfde) komt hij geen man voorbij. Bovendien denkt die gast wonders hoe goed hij is. Ik weet niet of iemand deze week die foto in VI heeft zien staan. Die gast denkt ook nog dat hij fotomodel kan worden ook. Pffff ik zeg uit Jong Oranje ermee en sowieso nooit in Oranje. Schande voor ons land. Wat ze bij AZ met hem doen, moeten ze lekker zelf weten.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 08:13:Ik vind die Jenner echt de meest overschatte voetballer van Nederland. Met die paar bewegingen van hem (steeds dezelfde) komt hij geen man voorbij. Bovendien denkt die gast wonders hoe goed hij is. Ik weet niet of iemand deze week die foto in VI heeft zien staan. Die gast denkt ook nog dat hij fotomodel kan worden ook. Pffff ik zeg uit Jong Oranje ermee en sowieso nooit in Oranje. Schande voor ons land. Wat ze bij AZ met hem doen, moeten ze lekker zelf weten
eens
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 10:42:hij heeft ook lomschool gedaan zegt ie in VI
hahaha
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 19 juni 2007 om 16:25:idd ik heb ook lomschool gedaan
wat is dat?
Uitspraak van Johan says: op dinsdag 19 juni 2007 om 18:30:wat is dat?
lagere school voor minder bedeelde
Uitspraak van Johan says: op dinsdag 19 juni 2007 om 18:30:wat is dat?
weet je wel; ik ben een lomkind lomkind
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 08:13:Ik vind die Jenner echt de meest overschatte voetballer van Nederland. Met die paar bewegingen van hem (steeds dezelfde) komt hij geen man voorbij. Bovendien denkt die gast wonders hoe goed hij is. Ik weet niet of iemand deze week die foto in VI heeft zien staan. Die gast denkt ook nog dat hij fotomodel kan worden ook. Pffff ik zeg uit Jong Oranje ermee en sowieso nooit in Oranje. Schande voor ons land. Wat ze bij AZ met hem doen, moeten ze lekker zelf weten.
helemaal mee eens, die vent denkt dat ie de schijnbeweging uitgevonden heeft met zijn 10 dubbele schaar. beperkte voetballer en een beperkte vent. heeft niks met jaloezie te maken, gewoon de waarheid.
Uitspraak van Ramirez Blanco op woensdag 20 juni 2007 om 08:00:weet je wel; ik ben een lomkind lomkind
k wil niet spelen met een oliedom kind
whahaha kinderen voor kinderen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 08:13:k vind die Jenner echt de meest overschatte voetballer van Nederland
Irritant kutkind is het
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 16:57:Ghehehe heeft ie je vriendin een keer geneukt Couto?
Was t maar waar, dan had k n reden om m voor zn domme irritante kutkop te slaan ..... maar hij is n homo, toch?
Uitspraak van Frits Pattipalohy op zaterdag 4 augustus 2007 om 20:30:heeft iemand die foto
Nee heb die VI gelijk weggegooid. Maar hij probeert wel net zo te kijken als The Undertaker. Al denk ik dat onze Jenner nu in zn strakke leren broekje over de grachten in Amsterdam vaart.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 augustus 2007 om 20:32:Al denk ik dat onze Jenner nu in zn strakke leren broekje over de grachten in Amsterdam vaart.
standaard
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 augustus 2007 om 22:59:Die zijn geld waard.
dat dacht ik ook, maar volgens mij doen er heel veel dat....en sommigen al 30 jaar langer ofzo, k mis alleen een paar maanden rond wk 98....
heel soms lees ik de oude vi's wel eens terug, echt kicke hoor, oude vi's waren beter, meer reportages over buitenlandse clubs enzo, nu is t meer nieuws en NL voetbal
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 08:13:Ik vind die Jenner echt de meest overschatte voetballer van Nederland. Met die paar bewegingen van hem (steeds dezelfde) komt hij geen man voorbij. Bovendien denkt die gast wonders hoe goed hij is. Ik weet niet of iemand deze week die foto in VI heeft zien staan. Die gast denkt ook nog dat hij fotomodel kan worden ook. Pffff ik zeg uit Jong Oranje ermee en sowieso nooit in Oranje. Schande voor ons land. Wat ze bij AZ met hem doen, moeten ze lekker zelf weten.
mooi gesproken bro.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 augustus 2007 om 23:02:oude vi's waren beter, meer reportages over buitenlandse clubs enzo, nu is t meer nieuws en NL voetbal
Ben ik helemaal met je eens ja. Maar dat vind Derksen zelf overigens ook. Mocht toevallig vorig jaar zomer een kijkje nemen op de burelen van VI en kreeg een rondleiding van Bert Nederlof. De dochter van Johan Derksen werkt er ook en die mag er overigens best wezen hoor.