3 volgers · 133230x bekeken
ghehe murphy's uitgetrapt zeker
Ik was an het dansen.. Met iedereen.. En toen knalde ik een toren bierglazen (ong. 100) omver.. Toen zei de uitsmijter dat ik beter buiten kon gaan spelen.. Vervolgens hebben we nog heel lang gediscussieerd over wie er als winnaar uit een grond gevecht zou komen gezien mijn jiu jitsu achtergrond
En toen knalde ik een toren bierglazen (ong. 100) omver..
ghehe ook een keer in benidorm meegemaakt lekker laveloos over de bar kruipen en niet doorhebben dat de barmeids inmiddels naar de grond gedoken zijn omdat de stapels met bierglazen om hun oren vliegen
Daarna ging de persoon in kwestie nog een discussie met ze aan omdat ze het zelf gedaan zouden hebben
laatste aanpassing
Hee rikkie suenman frituurtje stond al om 12:15 pruttelend een mooi bruin korstje om mn frikje te toveren..
poeee klinkt niet verkeerd
daarna 500 gr. loempia's, smikkel smikkel snurk snurk..
heerlijk!
met die 3 kruisjes op zn lul
Michael owen dale Maarssen, is een maat van me, hij kan ook meestelijk rappen.. woonde boven de kroeg, en dan rappen over hoe er s'nachts geschoten werd op de hoek van de straat
ketsjieeeeeeee
Ketjoetkatjakakakaka
Michael owen dale Maarssen, is een maat van me, hij kan ook meestelijk rappen.. woonde boven de kroeg, en dan rappen over hoe er s'nachts geschoten werd op de hoek van de straat
die jongen heeft het allemaal meegemaakt.
zonde dat er geen uitgever geinteresseerd was in zijn boek
whats up my bitch
beetje hier aan het adem happe tussen de kots dampen.. jij dan?
hij is toch de ex boii van dat geile Russische ding?
hij is toch de ex boii van dat geile Russische ding?
ja die gaat nu met een andere prominent
die jongen heeft het allemaal meegemaakt.
zonde dat er geen uitgever geinteresseerd was in zijn boek
Hij is echt wel lachen hoor, draaft wat door tikje extravert, vind m wel ok..