Partyflock

Forumonderwerp · 954081
434x bekeken

Waarschuw beheerder
Moest ik vandaag om 9 uur beginnen zoals elke andere door de weekse dag, schrik ik om 12 uur wakker :S :S
leg dat maar uit :lol:

magoed .. best lekker :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 12 juni 2007 om 14:35:
... verslaap mij niet vaak ...

Ik ook niet, hooguit 2 keer per jaar en dan nog word ik rond half 9 wakker (wekker vergeten te zetten) en ben er vaak voordat er al gebeld wordt.

Heb collega's die tegen 12 uur bellen dat ze zich verslapen hebben, dat snap ik dus totaal niet. Je wordt toch wel een keer wakker vantevoren?? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 12 juni 2007 om 22:39:
12 uur bellen dat ze zich verslapen hebben, dat snap ik dus totaal niet. Je wordt toch wel een keer wakker vantevoren?? :S

Dit is voor mij de eerste keer!
ik werd vandaag ook pas om 12 uur wakker .. en ik heb niet eens gek gedaan van het weekend :/

Normaal vind ik het heel erg .. maar dit was zó erg dat ik zelf zoiets had van :rot:

maar het vet rustig op m'n werk dus al met al was het een lekker daggie en word het een leuke week voor mij 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 23:39:
Dit is voor mij de eerste keer!
ik werd vandaag ook pas om 12 uur wakker .. en ik heb niet eens gek gedaan van het weekend

Ik begrijp dat niet, dan ben je toch wel een slaapkop zeg :lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 23:39:
Normaal vind ik het heel erg .. maar dit was zó erg dat ik zelf zoiets had van

Ja snap ik :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 15:51:
niet half zo gek als jij ..

denk dat jij ff je galbakkensmoel moet gaat houden :/ .. voordat de pleuris echt uitbreekt :/

Uitspraak van Mystic_Dumm¥ op dinsdag 12 juni 2007 om 16:00:
vagejetje...ik zou m slaan

kielhalen :/

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 12 juni 2007 om 22:39:
Heb collega's die tegen 12 uur bellen dat ze zich verslapen hebben, dat snap ik dus totaal niet. Je wordt toch wel een keer wakker vantevoren??

om 12uur wel idd ... lijkt mij :/ .. tenzij je de hele nacht hebt doorgehaald :yes: ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 13 juni 2007 om 08:16:
Ik begrijp dat niet, dan ben je toch wel een slaapkop zeg

ja en in het weekend kan ik niet zo laat door slapen :S :S :lol:

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
gisteren bijna verslapen...terwijl ik deze week dus nachtdienst heb :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 13:09:
Moest ik vandaag om 9 uur beginnen zoals elke andere door de weekse dag, schrik ik om 12 uur wakker :S :S
leg dat maar uit :lol:

heb ik ook 1x gehad...en toen kwam ik mijn baas tegen 'kan gebeuren' zei hij :D hijs erg chill voor een hoogleraar/afdelingshoofd