Je beantwoord mijn vraag niet:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 00:47:en waarom kan dit niet, altijd leuk om te weten
Uitspraak van actief op dinsdag 12 juni 2007 om 01:50:Sterker, vaak is het andersom... afgelopen zaterdag nog in Maassilo, daarvoor eerder enkele keren in Outland: mannen worden vriendelijk doch dringend door beveiliging verzocht het shirt aan te trekken waar vrouwen wel rond mogen blijven lopen in top en bikini.Is dat dan eerlijk?
Nee, dat vind ik ook niet eerlijk.. Zal inderdaad wel zo zijn zoals serious zegt: vrouwen hebben dan dus nog iets aan.. Maar wat mij betreft mogen mannen best zonder shirt lopen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 12:04:en waarom kan dit niet, altijd leuk om te weten
Omdat jou lichaam zich daar niet voor leent
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 juni 2007 om 13:49:Uitspraak van Dnies© op dinsdag 12 juni 2007 om 12:04:
en waarom kan dit niet, altijd leuk om te weten
Omdat jou lichaam zich daar niet voor leent
Ik vraag uitleg.. Wat is er mis met mijn lichaam? haha mooi dit..
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 juni 2007 om 14:08:Je zit er wel mee he.
Na 4 minuten gelijk weer iets posten.
Ach man, ik zit er zo mee
Waar blijft mijn antwoord nou.. erg direct ben je ook weer niet..
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 juni 2007 om 13:49:Omdat jou lichaam zich daar niet voor leent
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 juni 2007 om 15:05:Omdat jou lichaam zich daar niet voor leent
WAAROM leent mij lichaam zich er niet voor? Wel moeilijk een vraag beantwoorden he
Nee jou lichaam leent zich ervoor
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 juni 2007 om 15:30:Ik zeg toch niet dat mijn lichaam zich er voor leent, ben er alleen wel van overtuigd dat jij er aardig misselijk makend uit zou zien in een hotpants met mini topje.
en waarom dan wel? Wat is er dan neit goed aan mijn lichaam voor zover je dat kunt zien? (je beantwoord nogsteeds mijn vraag niet
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 juni 2007 om 15:30:Ik zeg toch niet dat mijn lichaam zich er voor leent, ben er alleen wel van overtuigd dat jij er aardig misselijk makend uit zou zien in een hotpants met mini topje.
Ik heb ook nooit gezegd dat mijn lichaam zich hiervoor leent of dat ik dit doe en jij begint er ineens over, what goes around comes around
Uitspraak van actief op dinsdag 12 juni 2007 om 01:50:mannen worden vriendelijk doch dringend door beveiliging verzocht het shirt aan te trekken
Goeie zaak
Uitspraak van Liesjegaatlosze zullen het wel warm hebben. heb ik ook vaak, maar hou mijn kleren toch aanop dinsdag 12 juni 2007 om 01:05:
ja snap ik
hmm ben het wel met topic openster eens
sta er soms ook van te kijken vooral op feesten hoe miniscuul vrouwen zich soms kunnen kleden... en te vaak erg erg erg helaas hoe dikker of hoe jonger hoe meer huid er vertoond moet worden.. aub niet meer doen 
maar kijk als kerel zijnde kan ik van ene kant niet klagen als er een schaarsgeklede mooie meid langs loopt
maar wat ze daarmee uitstraalt vindt ik het dan weer vaak juist minder sexy (of het moeten danseressen zijn da maakt wel leuke sfeer)
Ik zie liever gewoon een leuke meid die leuk gekleed is en niet zo overdreven bloot rondloopt.. heb beetje respect voor jezelf iemand moet je toch leuk vinden om wie je bent niet hoe erg je je lichaam kan showen?
aldus mijn mening
maar kijk als kerel zijnde kan ik van ene kant niet klagen als er een schaarsgeklede mooie meid langs loopt
Ik zie liever gewoon een leuke meid die leuk gekleed is en niet zo overdreven bloot rondloopt.. heb beetje respect voor jezelf iemand moet je toch leuk vinden om wie je bent niet hoe erg je je lichaam kan showen?
aldus mijn mening
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 17:33:Vraag me nu af wat er hier als 'overdreven bloot' gezien wordt..?
Wat ik daarmee bedoel zijn doorzichtige catsuits, of mensen met alleen van die tepelstickers', of e.a. niemandsdalletje
Uitspraak van actief op dinsdag 12 juni 2007 om 17:29:meer dan 50% van de vrouwen maken er een probleem van uit jaloezie!
Ik in ieder geval niet
Hoewel bij danseressen vind ik het wel stoer, die zijn aan het werk..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 17:36:Wat ik daarmee bedoel zijn doorzichtige catsuits, of mensen met alleen van die tepelstickers', of e.a. niemandsdalletje
Mja, dat gaat mij ook te ver inderdaad.. Ik had zaterdag weliswaar ook een bikinitopje aan, maar dan wel met een spijkerbroek.. Beetje compenseren, anders word het zo ordinair
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 17:43:Mja, dat gaat mij ook te ver inderdaad.. Ik had zaterdag weliswaar ook een bikinitopje aan, maar dan wel met een spijkerbroek.. Beetje compenseren, anders word het zo ordinair
ja dat vind ik ook prima! Vorig jaar op Bloemendaal, lag ik eerst lekker op het strand in bikini, daarna een spijkerbroek aan een party
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 17:43:anders word het zo ordinair
precies
Heel mooie foto's heb je trouwens!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 17:58:ja dat vind ik ook prima! Vorig jaar op Bloemendaal, lag ik eerst lekker op het strand in bikini, daarna een spijkerbroek aan een party! O maar volgends WIG kan ik dat niet met mijn lichaam
Enne thanks
Oooooh, nou, morgenavond als ik tijd heb lees ik het wel ff.
Zeer interessant, werd er alleen wel een beetje verdrietig van als man zijnde.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 13:54:Omdat jou lichaam zich daar niet voor leent
Ik vraag uitleg.. Wat is er mis met mijn lichaam? haha mooi dit..
Dat je hier op ingaat joh.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 juni 2007 om 15:30:ben er alleen wel van overtuigd dat dnies er lekker uit zou zien in een hotpants met mini topje.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 22:31:Uitspraak van WIG op dinsdag 12 juni 2007 om 15:30:
ben er alleen wel van overtuigd dat dnies er lekker uit zou zien in een hotpants met mini topje.
ah lief hoor
Vinden jullie het ook bloot als je uhm.. je navel ziet, en een redelijk lage hals, maar niet zo dat je je halve tieten ziet misschien een ietsie pietsie iets beetje tiet gewoon klein decolleté ofzo
Decolleté is sexy (niet dat alles er uitvalt he!)
Navel, niets mis mee!maar niet mijn ding
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 23:01:Decolleté is sexy
Ligt er wel een beetje aan welke kant. Achterkant is niet altijd even charmant...
Maar een decolleteen weer wel!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 08:18:maar wil serieus de denkwijze van deze mensen wel weten
Kledingpsychologie.
Uitspraak van Audionysos op woensdag 13 juni 2007 om 11:35:Kledingpsychologie
hahaha zo zou je het kunnen bekijken
maar toch vind ik wel interesant onderwerp
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juni 2007 om 23:27:Ben benieuwd waarom vooral vrouwen dit doen
waarom niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 01:01:Daarover zeuren en zelf met zo'n foto op je profiel staan:
Jezus, wat heerlijk kinderachtig dat je het persoonlijk gaat maken. Ze vraagt meningen en niet of jij een foto van haar, in haar eigen topic gaat plaatsen. Oftwel stick to the subject of sterf.
Uitspraak van Audionysos op woensdag 13 juni 2007 om 11:35:Maar een decolleteen weer wel!
decolleteen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 08:18:Dat warm hebben vind ik geen optie, je gaat mij niet vertellen dat zo'n doorschijnende catsuit lekker koel is..
ja.. als het warm is blijf je het in elke kleding wel warm hebben
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 11:38:maar toch vind ik wel interesant onderwerpwant persoonlijk vindt ik dat kleding wel veel over je zegt! en dan bedoel ik niet dat merkkleren moet betekene da je veel geld hebt of vica versa... Maar gewoon hoe je je kleed als persoon en naar je figuur en daarbij je houding vindt ik altijd veel over een persoon zeggen..
ja.. daar ben ik het ook mee eens. het getuigt van smaak, stijl, of je er moeite voor doet en het belangrijk vind, of je netjes en verzorgd bent, etc
Die meiden die halfnaakt rondhuppelen doen het uiteraard voor de aandacht. Ze trekken die kleding echt niet aan alleen omdat ze het zelf zo mooi vinden. Maar goed, bijna iedereen trekt bepaalde kleding aan om zich bij een groep te laten horen en stralen zo een bepaald imago uit. Of dit nou 'hoer' of 'kakker' is.
Maar goed, bijna iedereen trekt bepaalde kleding aan om zich bij een groep te laten horen
uh, dat heb je mis hoor. er zijn genoeg mensen die dat níet doen. ik ook niet.. ik trek aan wat ik aan wil hebben en wat ik mooi vind, niet om bij de rest te horen. soms hebben je vrienden gewoon dezelfde smaak, maar dat is anders. af en toe kun jook wel met de mode mee gaan, maar das puur omdat het mode is, en ind e winkels hangt. en ik doe dat ook alleen wanneer ik het mooi vind. dus ja, als ik de mode op het moment leuk vind lijkt het waarschijnlijk net of ik erbij wil horen maar dat is niet de voornaamste reden dus, maar gewoon omdat het me aanspreekt.
Ze trekken die kleding echt niet aan alleen omdat ze het zelf zo mooi vinden.
er zijn er ook genoeg die het dus wél mooi vinden
laatste aanpassing
Uitspraak van Audionysos op woensdag 13 juni 2007 om 11:35:Kledingpsychologie.
Wordt nog een wat joh
Uitspraak van Audionysos op woensdag 13 juni 2007 om 11:35:Ligt er wel een beetje aan welke kant. Achterkant is niet altijd even charmant...
Maar een decolleteen weer wel!
Die meiden die halfnaakt rondhuppelen doen het uiteraard voor de aandacht. Ze trekken die kleding echt niet aan alleen omdat ze het zelf zo mooi vinden. Maar goed, bijna iedereen trekt bepaalde kleding aan om zich bij een groep te laten horen en stralen zo een bepaald imago uit. Of dit nou 'hoer' of 'kakker' is.
Inderdaad, er valt trouwens weinig mooi te vinden aan 'tepelstickers'
Onbewust trek je iets aan omdat je je in ene bepaalde kring begeeft. Kunnen mensen hier tegen in gaan, maar dat is onzin, je trekt iets aan en denk er enigzins ook bij na hoe andere mensen jou zien.. Mensen plaatsen zo makkelijk in hokjes..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 18:36:je trekt iets aan en denk er enigzins ook bij na hoe andere mensen jou zien..
dat is misschien wel maar.
maar ik ga echt niet als hoer erbij lopen omdat genoeg andere meiden dat ook doen
Dat mensen je in hokjes plaatsen is vaak wel waar, jammer genoeg.
waarom je dat aantrekt? Omdat ik het leuk vind staan, waarom anders?
En ik doe het niet om de aandacht, want anders had ik er ook wel mee door de stad gelopen en die aandacht wil ik juist niet(al je begrijpt wat ik bedoel?).. Gewoon een beetje speciaal gekleed naar een feestje, en daar kan best wel een keer een hotpants bij
Maar tepelstickers enzo gaat mij ook te ver, t moet wel leuk blijven voor mezelf en ik vind dat niet leuk staan
En ik doe het niet om de aandacht, want anders had ik er ook wel mee door de stad gelopen en die aandacht wil ik juist niet(al je begrijpt wat ik bedoel?).. Gewoon een beetje speciaal gekleed naar een feestje, en daar kan best wel een keer een hotpants bij
Maar tepelstickers enzo gaat mij ook te ver, t moet wel leuk blijven voor mezelf en ik vind dat niet leuk staan
maar ik ga echt niet als hoer erbij lopen omdat genoeg andere meiden dat ook doen of als kak, omdat de mensen waar ik mee omgaan dat ook hebben. dat is krom lullen Maar vaak is het gewoon zo dat je je op een bepaalde manier kleed, en dan toetrekt tot de mensen die zich ook zo kleden, denk ik. En ja, iedereen past zich misschien wel iets aan, maar dat kan ook zijn omdat het je ook wel aantrekt, en niet om er bij te horen. hoewel er ook wel mensen zijn die dat doen dnek ik. maar ik iig niet .
Dat mensen je in hokjes plaatsen is vaak wel waar, jammer genoeg.
Nee maar dat doe ik ook niet