Partyflock

Forumonderwerp · 953742
Waarschuw beheerder
Sinds vandaag vraag ik mij serieus af hoeveel tijd wij met zijn allen nog krijgen van hogerhand. We hebben de wereld naar de klote geholpen. Honderden dieren en planten zijn uitgestorven door ons. Nog eens honderden worden met uitsterven bedreigd, wederom door ons. Het tij keren wil ons maar niet lukken, hooguit kunnen we het wat rekken. De noordpool zal op korte termijn verdwijnen. Volgen wij snel daarna? Trekken onze hogere goden de stekker uit de mens? Geef nu je mening hier!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FC Lacoste op zondag 10 juni 2007 om 19:11:
Trekken onze hogere goden de stekker uit de mens

ik geloof niet in God, dus ook niet in een meerfout daarvan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 21:31:
ik geloof niet in God, dus ook niet in een meerfout daarvan

ketter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 11 juni 2007 om 19:43:
Want het is slechts een geld kwestie waarom de wereld nog niet al tenminste voor 1/2 op groene energie draait en we ons zo een heleboel ellende besparen en in ieder geval doen waar we voor gemaakt zijn: overleven, zo lang mogelijk...

Natuurlijk is het een geld kwestie. Zeg dat maar tegen de mensen die in vinger in de pap hebben daar hogerop. Zij zijn toch degenen die de stekker eruit moeten trekken en moeten zeggen Nu is het genoeg! Als iedereen z'n tv van de Stand by stand afhaalt gaat de olie industrie gewoon door, dan blijven de file's staan en blijft het ijs nog steeds smelten.
Waarschuw beheerder
Je kan er toch niks aan doen iedereen heeft de aarde verkloot als de
wereld vergaat zien we dan ook wel weer dan is toch iedereen dood ik ga me er niet druk om maken zie het dan wel weer.En nu moet er iets aan gebeuren het is toch al te laat.
Waarschuw beheerder
donateur
God heeft de hoop toch al verloren in me :no:
mag de kerk al niet meer in :looser: en in de moskee schieten ze me af :looser:
en als ik een tempel in ga wordt ik vervloekt :( dus ja.

Ze hebben toch al een planeet gevonden dat exact op de aarde lijkt.
Over 20 jaar vliegen we 10x sneller dan het licht dus we zijn er zo ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op zondag 10 juni 2007 om 19:11:
Volgen wij snel daarna?

[img width=872 height=210]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ea/Sun_Life.png[/img]

So, no worries :lol:

Uitspraak van Jaapieee op maandag 18 juni 2007 om 08:56:
Ze hebben toch al een planeet gevonden dat exact op de aarde lijkt.

Not exactly.
Dat ding is 5.5x groter dan de aarde, maar de zon van dat zonnestelsel is een factor 10 groter, dus ondanks de gelijke afstand is het daar waarschijnlijk een stukkie warmer.
Dus de zonnebrandolie niet vergeten B)
Trouwens 20 lichtjaren hier vandaan, tja..

Uitspraak van Jaapieee op maandag 18 juni 2007 om 08:56:
Over 20 jaar vliegen we 10x sneller dan het licht dus we zijn er zo

Doe de ESA en NASA dan een plezier en zet die 'revolutionaire' engine schematics dan ff op PF, want de ion en electric propulsion systems voor deep space voor de komende 50 jaar hebben die hoeveelheid punch als het goed is niet!
Trouwens is het lastig navigeren als je sneller dan het licht gaat.
Zie je die kometen zo lastig en dat dekt de no-claim natuurlijk weer niet :cry: