1022x bekeken
Ik gebruik dan altijd mijn speciale intergalaktische wormgat openende afstandbediening om zo`n walgelijke aardling voor eeuwig en altijd naar de meest zieke terroriserende dimensie aller tijden te sturen;
een dimensie met maar 1 kamer en een...
eland! 
Mwuhahahahaha, mijn kwaadaardigheid is feilloos, vrees mij, menselijke slaven
een dimensie met maar 1 kamer en een...
Mwuhahahahaha, mijn kwaadaardigheid is feilloos, vrees mij, menselijke slaven
laatste aanpassing
Scheld je diegene uit? of zeg je er gewoon wat van, of loop je gewoon door?
Ik zeg goedemiddag
Als het betreffende persoon aggresief gedrag vertoont ransel ik hem af ..
Alleen als het echt uit de hand loopt he ..
Vechten is zinloos, maar als mensen er om vragen met plezier
haha heb het laatst gehad op een braderie,midden op straat stond ze en ging maar niet aan de kant,ben ik er maar tegen aan gelopen 
begon ze te duwen hahah
en daarna

en dus meteen weer ruzie midden in het dorp
begon ze te duwen hahah
en daarna
de persoon weer tegemoet lopen en dan een keiharde body-check geven.
en dus meteen weer ruzie midden in het dorp
Ligt eraan op wat voor manier het gebeurd...kan altijd gebeuren dat je tegen elkaar opbotst...meesten zeggen ook wel sorry...
Als ze het niet doen dan schud ik mijn hoofd en mompel ik "aso" en loop gewoon door...
Bij deze groep duw ik dus flink terug (op zo'n manier dat ze weer naar buiten worden geduwd en weer achteraan mogen sluiten) als ik naar buiten moet...en dan mompel ik niet aso maar dan zeg ik het gewoon recht in hun gezicht met een afkeurende blik...
Als ik zelf naar binnen moet dan ga ik lekker voor hun neus staan en duw ik ze naar achteren om de mensen normaal uit te laten stappen...
Heerlijk...dat soort mensen pesten...
Iedereen die het toch probeerd om zich naar binnen te wurmen als nog niet iedereen is uitgestapt die wordt alsnog aso genoemd door mij...
Als ze het niet doen dan schud ik mijn hoofd en mompel ik "aso" en loop gewoon door...
Wel als er van die mongolen bij de metro voor de deur blijven staan en snel naar binnen willen als iedereen er nog uit moetdat haat ik.
Bij deze groep duw ik dus flink terug (op zo'n manier dat ze weer naar buiten worden geduwd en weer achteraan mogen sluiten) als ik naar buiten moet...en dan mompel ik niet aso maar dan zeg ik het gewoon recht in hun gezicht met een afkeurende blik...
Als ik zelf naar binnen moet dan ga ik lekker voor hun neus staan en duw ik ze naar achteren om de mensen normaal uit te laten stappen...
Heerlijk...dat soort mensen pesten...
Iedereen die het toch probeerd om zich naar binnen te wurmen als nog niet iedereen is uitgestapt die wordt alsnog aso genoemd door mij...
Stapje achteruit, en er weer tegen aanlopen!
Scheld je diegene uit? of zeg je er gewoon wat van, of loop je gewoon door?
hangt ervan af
als iemand zich verontschuldigt dan never mind
als iemand doorloopt zonder wat te zeggen dan roep ik iets inde trant van moeilijk he lopen of anders loop je eff over me heen ofzo achterlijke bosmongool
geef die gene dan perongeluk een kopstoot