ik hoorde dat het dus ongeveer wel 100 euro per maand kost een arbeids ongeschiktheids verzekering dan he.
Dat kan ook hoor, maar dan heb je 't eerste jaar geen dekking én is 't vaak alleen bij ongevallen verzekerd (dus als jij, tijdens je werk, van een ladder af pleurt, dán is 't verzekerd).
oke dat is iets meer
Maar toch, het blijft een afweging: wat verdien je nu en wat denk/hoop je te gaan verdienen? Mocht het in het begin wat tegenvallen, heb je dan alsnog even genoeg om van te leven.. Als dat zo is, waarom niet proberen.. Ben altijd wel voor dat soort dingen
nee lijkt me niet nee als je gewoon even blijft leven zoals je nu doet niet dan heb je met zo;n inkomen toch zeker wel wat achter de hand.
Eh ik wel ja, ik kom nét niet aan die 3000 euro per maand netto
ook ongeveer 100 euro per maand toch? en ik heb er 1 in de familie dus daar kan ik wel wat mee regelen hoop ik
Er van uitgaande dat jij een kleine administratie hebt, denk ik dat iemand er niet al te veel tijd aan kwijt is. Maar m'n aangetrouwde neef dacht ook dat ik dat wel ff voor hem ging fixen, gratis..dacht het niet, doe 't al ruim 40 uur per week, ga ik niet voor m'n lol 't nog langer zitten doen. Nu heeft ie een boekhouder die elke week 3 uurtjes voor hem bezig is. Kosten: ongeveer 750 euro per maand.
Ik ga er alleen niet vanuit dat iemand 3 uur per week met jouw boekhouding bezig hoeft te zijn

Factuurtjes maken kan je zelf ook wel, stelt geen hol voor

Ik zou dan gewoon een echte boekhouder nemen, die dus de belastingaangiften regelt, eventueel bankzaken en die een jaarrekening/begroting/kwartaalrapportages opstelt.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 21:07:
me too
niet dat boekhouden dan hoor
Haha dat van mij was 'n grapje

Ik krijg vaak genoeg te horen 'joh, wil jij onze boekhouding niet doen? ik betaal je goed!'. Maar het punt is dat als je boekhouding gaat doen voor kleine opdrachtgevers (zoals ZZP'ers), je er een heleboel moet hebben om je week vol te krijgen. Plus dat je in periodes voor alle klanten heel druk bent en in andere periodes minder (zoals aangegeven de jaarrekeningen, begrotingen en afsluitingen). Dat houdt me tegen.. Maar over dat tarief was ik serieus
dure dame kan ik met jou niks regelen
Voor jou € 59,99 dan