| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 30 juni 2007 om 10:30 |
mijn wiet afgepakt daar op Spaarnwoude
Lees dit eens door.Dit is dan wel voor in de gashouder maar ik neem aan dat het bij het festival hetzelfde is?
waren wel zo aardig om mijn verloren ID-kaart terug te sturen
heb ook minder leuke 'aanvaringen' gehad met het korps
Niks dus...
zijn sowieso de laatste tijd héél véél mensen die precies weten wat Awake is, wat er beter moet enz enz.
En dan pas drie keer in de gas zijn geweest
gewoon wegstoppen dus en je hebt nergens last van
met welk korps heb je wel leuke ervaringen gehad? rotjeknor?
wat kom jij, ik weet er alles van, Roy in de gas
je mag wiet of hasj meenemen
Als je 30 lege bekers verzamelt en die inlevert krijg je een gratis drankmunt!
politie (in burger)
Eeeeehm vreemdgenoeg niet altijd. Ligt maar helemaal aan wie je voor je hebt. Je kunt het maar beter stoppen op de plek waar de zon niet schijnt...
zo loos dit soort forums
nee hoor.
ik heb de beste en makkelijkste manier om drugs mee te nemen. lukt gegarandeerd.
zeg alleen niet wat
gezien je woonplaats schat ik al in hoe...
die snap ik niet.
die haal je er altijd zo uit zo leuk vinden hun t feest niet
Pssssst, ingraven.
1. het is niet forums maar fora
whehe, nee nog veel gemakkelijker en veiliger
"Wat een luie donder ben je ook he!"
mag allebei
Museums schijnt ook te mogen ineens.
En waar sloeg dat dan op in gristusnaam?
De filmm Simon gezien? Die gast zegt elke keer "sfeerverhogend". Moet ik elke keer aan denken.
Hij zei dat omdat ie vond dat ik te lui was om mn eigen joints te draaien. Dat was zijn commentaar om mijn voorgedraaide joints. Deze meneer had iig geen moeite met een beetje wiet op het terrein.
dat wist ik dan weer niet
Na die film heb ik dat ook twee weken geroepen
Enigste waar ik hem voor knijp zijn die honden voor de rest is het niet erg maar die honden als ik die zie even een ommetje maken
tel nou dat 75% van de bezoekers iets van drugs bij zich hebben, dan weten die honden ook niet meer waar ze het moeten zoeken....of zie ik dat verkeerd? Ben namelijk geen politiehonden kenner/liefhebber.
nu niet iedereen zeggen dat ze t in hun boxers doen straks moet je m allemaal uit doen
vette shit dit! Ik zou er zo een pilletje voor achterover willen slaan. ja hoe reageer je
![]()
Wat ik nog irritanter vind is dat ik hier 2 reacties krijg van mensen die nooit naar awakenings gaan (als ik hun agenda mag geloven).
Dus wat weten hun af van het awakeningsbeleid?
Er zijn 'maatregelen' onderweg; wij willen graag de feestgangers informeren over hun rechten en plichten wanneer ze staande of aangehouden worden (Tussen deze twee zitten al hele grote verschillen nl.!) Zodra ik meer weet inform ik jullie!
vorig jaar was echt het toppunt
sta ik in stage 1 waar een agent naast me staat.
ik kijk hem aan en hij mij waarop hij zegt: vette shit dit! Ik zou er zo een pilletje voor achterover willen slaan . ja hoe reageer je
ik natuurlijk me klephouden zelfde geld een aanleiding om mij mee te nemen en dan had hij gelijk de goeie te pakken.
moest ik eff kwijt
Nee SHERRIF, helaas niet
en als je dit aanvecht
Belachelijk!!!!! Er zijn nog nooit echt problemen geweest dus waarom moeten ze nu ineens op de Awakenings feesten zo streng gaan controleren....
Was het vorig jaar niet ook al zero tolerance?! Weinig tot niets van gemerkt bij de ingang hoor! Gewoon relaxte, aardige secruritymensjes enzo...
las in de spits dat er ergens een site moet zijn waarin duidelijkheid gegeven wordt over het ghele drugs gedoe op feesten .. zelfs je rechten en plichten als je aangehouden wordt met drugs ... klachten form alles ...
www.tolerantie.nu
En als was het dat niet loop jij dan gewoon met je drugs in je broekzak naar binnen?
En t is normaal dat je deze fratsen ook al kan gaan uithalen als je een kauwgompje; telefoon; smintje of papiertje uit je zak haalt?
Jammer genoeg praktijkvoorbeelden...
Als jullie pikken slim zijn maak je ook een account aan. kun je ons ertussenuitpikken en pillen uit onze konten vissen...hahaha...das pas zerotolerance!!!
Zou me niet verbazen als er een paar van die wankers hier rondhangen.
kenker junkies
Hé man, heb jij snoepjes voor me
ja want iedereen die tegenwoordig op een feest vraagt of je pillen hebt voor ze is een agent natuurlijk...
en over die burger agenten daar spat gewoon de nepheid van af die herken je zo. maja we zien morgen wel hoe het verloop he
ik heb ook weinig mensen gepakt zien worden wel veel snuivers op de wc
dat was zo grappig, telkens als ik naar de wc ging was het een groot snuifconcert aan weerszijden