Partyflock

Forumonderwerp · 952862
Betreft: evenement: Awakenings, zaterdag 30 juni 2007 om 10:30

Waarschuw beheerder
is al bekent wat het drugsbeleid is op awakenings 30 juni
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 10:22:
is al bekent wat het drugsbeleid is op awakenings 30 juni

alles mag behalve free-basen
Waarschuw beheerder
donateur
Appie, op de Awake site staat uitgebreid beschreven wat wel en niet mag :) (f)
Waarschuw beheerder
ben van plan om 300 pillen mee te nemen en nog 300 gram hasj... iemand nog tips?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mooimangz op vrijdag 29 juni 2007 om 16:20:
ben van plan om 300 pillen mee te nemen en nog 300 gram hasj... iemand nog tips?

[img width=350 height=400]http://www.vrag.ru/images/news_pic/big_boobs.jpg[/img]
en/of
[img width=640 height=480]http://marc.merlins.org/perso/bm/2006/Pix/5204_CriticalDicks.jpg[/img]

;-)
Waarschuw beheerder
hahaha hmmm zal dr overnadenken :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recurring Malfunction op donderdag 28 juni 2007 om 23:03:
ja want iedereen die tegenwoordig op een feest vraagt of je pillen hebt voor ze is een agent natuurlijk...

Uitspraak van Big-D op vrijdag 29 juni 2007 om 12:54:
en over die burger agenten daar spat gewoon de nepheid van af die herken je zo. maja we zien morgen wel hoe het verloop he

Kijk.. Big - d snapt het.. kerel als jij daar mensen om 3 uur 's nachts ziet lopen die nog geen druppeltje zweet op hun voor hoofd hebben staan.. zegt genoeg dan dacht ik zo.. (of je moet wel heel kansloos zijn dat je zonder pille je hande niet meer uit je zakke durft te steke..)
Waarschuw beheerder
Wat een raar gebeuren allemaal.. Dat uitlokken, gebeurt dat echt joh? Dat is zo verboden als de neten.. Zo'n aanhouding is dus echt geen drol waard. Vond het wat overdreven dat dat allemaal op die tolerantie-site stond.. Maar het gebeurt dus echt..
Waarschuw beheerder
Nou jongens, dat viel wel mee toch? awake is alweer geweest, het is inmiddels maandag middag en er heeft niemand een naar verhaal in deze thread gezet.

Mooi.
Waarschuw beheerder
mijn maat is gepakt met 5 pillen maar mog wel weer feesten na een stevige controle
Waarschuw beheerder
ik heb ook weinig mensen gepakt zien worden wel veel snuivers op de wc
Waarschuw beheerder
nou ik heb de een na de ander zien opgepakt worden. leek wel of ik mensen aan het verraden was :S. overal waar ik stond of zat zag ik security en die gasten waren volop aan het zoeken. als je je handen maar in je tas of broek had werd je al gelijk staande gehouden.

ik heb er in totaal 5 opgepakt zien worden (zowel dames als heren)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mastruberik op maandag 2 juli 2007 om 22:05:
ik heb ook weinig mensen gepakt zien worden wel veel snuivers op de wc

:lol: dat was zo grappig, telkens als ik naar de wc ging was het een groot snuifconcert aan weerszijden :lol:

Verder echt helemaal geen last gehad van strenge security, noch bij de ingang, noch op het terrein.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op dinsdag 3 juli 2007 om 15:29:
dat was zo grappig, telkens als ik naar de wc ging was het een groot snuifconcert aan weerszijden

Dat was Area 5, de experimentele area. Moet nu wel een week rust houden om mijn neus op te laden.

De beginners die hebben nog een hoge toon in hun neus dus die moesten aan de rechterkant staan en de gevorderde musici waarbij het neusschot allang weg is moesten aan de linkerkant staan...
Maar probeer dat maar eens uit te leggen aan die arrogante, zelfverzekerde musici :vaag: