Partyflock

Forumonderwerp · 952301
3 volgers · 1516x bekeken

Waarschuw beheerder
Een van de beste en confronterende docu's die ik tot heden gezien heb (y)

3 en een half uur wijsheid over ons leven.

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=-8545585184878490822&q=Michael+Tsarion&hl=nl}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 12:28:
3 en een half uur wijsheid over ons leven.

3 uur bullshit.. want dood gaan we toch wel (y).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zondag 3 juni 2007 om 12:31:
3 uur bullshit.. want dood gaan we toch wel (y).

vertel dat maar later tegen je kinderen als je die ooit nog mag hebben als we niet wakker worden.
Waarschuw beheerder
'Archetypal Stellar Taroscopic© Astrological system of Hermetic Divination' van hem is erg interessant.

Lezing nog niet gezien

Waarschuw beheerder
donateur
:o Maar ik ben niet zo goed in engels en daarnaast vind ik 3 uur wel erg lang idd...

Waarschuw beheerder
wat is 3 uur nou in een mensenleven? :lol: ach man, ga Jerry Springer kijken!

Waarschuw beheerder
donateur
Jerry, jerry, jerry :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
*zoekt naar 2012_The_Future_of_Mankind.srt*
:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind dat 2012 gedoe echt op een sekte beginnen lijken..(n)
dat verspreid wordt over een boek ofso.later doen ze nog een oproep van:
"iedereen die het boek gelezen heeft en erin gelooft verzamelen voor een massale zelfmoord op Oud&Nieuw 2011 :p"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WhiteHorse op zondag 3 juni 2007 om 13:46:

hahaha :lol: het is het tijdperk van onthulling van de waarheid :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 13:49:
het is het tijdperk van onthulling van de waarheid :yes:

welke waarheid?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op zondag 3 juni 2007 om 13:49:
21-12-2012

idd.. ben benieuwd maar denk dat het weer een teleurstelling wordt ala 1/1/2000
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WhiteHorse op zondag 3 juni 2007 om 13:50:
welke waarheid?

Elk tijdperk heeft zijn eigen waarheid

It's a brave new world out there
Waarschuw beheerder
donateur
toen gingen er alleen wat computertjes op tilt :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WhiteHorse op zondag 3 juni 2007 om 13:50:
welke waarheid?

van ons bestaan ;) alle leugens die ons voor zijn gehouden onder het mom van een kerk, oorlog en alles wat van duale aard is...

alles word in die docu verteld ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op zondag 3 juni 2007 om 13:53:
toen gingen er alleen wat computertjes op tilt

miss krijgen we dat niet eens over 5 half jaar

Waarschuw beheerder
donateur
iedereen die het boek gelezen heeft en erin gelooft verzamelen voor een massale zelfmoord op Oud&Nieuw 2011

:lol: gezellig B)
Waarschuw beheerder
donateur
ruimt wel op iig :o

Waarschuw beheerder
"iedereen die het boek gelezen heeft en erin gelooft verzamelen voor een massale zelfmoord op Oud&Nieuw 2011 :p"

juist niet! :lol: het is juist een streven :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ook interessant, ook 3 uur ( idem dito misschien :bloos: klik* )

ik vind dat gedoe echt op een sekte beginnen lijken

dat heb ik nou met de gevestigde religies :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Regering/ Government

komt van oude woorden he
Gubermare (grieks voor controle)
Mente (Latijn voor gedachten)
Government

Betenent dus..controle over gedachten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 14:13:
Gubermare (grieks voor controle)

Gubermare en gover zijn toch niet dezelfde woorden?

Vind dat soort dingen altijd wat ver geozhct hoor. Zo kun je voor alles wel wat leuks verzinnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 14:45:
Vind dat soort dingen altijd wat ver geozhct hoor. Zo kun je voor alles wel wat leuks verzinnen.

Onderschat niet de essentie van betekenissen die in onze taal- en woordgebruik voorkomen. Dat gaat echt ziekelijk diep.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar het is maar de vraag of het ook echt allemaal waar is :P

Waarschuw beheerder
Dat is een kwestie van logica en onderzoek. Ik geloof er iig heilig in ;)
Waarschuw beheerder
dat verspreid wordt over een boek ofso.later doen ze nog een oproep van:
"iedereen die het boek gelezen heeft en erin gelooft verzamelen voor een massale zelfmoord op Oud&Nieuw 2011

Michael Tsarion hoort absoluut niet in die categorie van mensen die zich met 2012 bezig houden thuis... :p
Hij ziet 2012 niet bepaald als het einde van de wereld...eerder als een mogelijkheid tot een nieuw begin...

Hij is ook 1 van de weinigen...zo niet de enige...die het psychologische aspect van de mens erbij haalt om dingen te verklaren...
Iets wat bij de anderen ontbreekt vaak...waardoor je toch iets mist betreft het waarom van alles...
Plus hij is 1 van de weinigen die tenminste tegen de mens durft te zeggen dat ze vooral naar zichzelf moeten kijken betreft hun gedrag en hoe dat in connectie staat met hoe verrot deze wereld regelmatig is...
Wat naar zijn mening pure "zelfhaat" is...masochisme...oftewel sadisme tegen jezelf...
Geen gebrabbel over positief denken en hoe dat alles beter maakt...
Hij erkent de duistere kant van de mens volledig...wil je dat het beter gaat dan MOET je die kant van je onder ogen zien...
Erken het dat we in staat zijn om zelfdestructief en dergelijke te zijn...kijk om je heen...
Alleen dan zou je er een oplossing voor kunnen vinden...onderdrukken helpt niet...je kop ervan wegdraaien helpt niet...werkt alleen averecht... :no:

Waarschuw beheerder
klopt, we zijn getraumatiseerde wezens die in oorlog zijn met zichzelf.

Michael Tsarion :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 21:46:
Michael Tsarion :respect:

Yeps, geen hocuspocus bij deze man!
Zijn visie berust tenminste op psychologische/historische/filosofische fundamenten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het nu ook aan het kijken. Maar ik zit een ander filmpje te kijken van 1 uur en 50 minuten. Maar wel met dezelfde spreker iig ;)

Erg interessant. Ik moet alleen wel erg m'n best doen om het te verstaan. Maar 't lukt redelijk... al mis ik volgens mij door m'n gebrekkige engels wel een beetje de psychologische kern die wordt vertelt.

Waarschuw beheerder
Wat is dat toch dat 2012 gedoe?:P

Waarschuw beheerder
donateur
Dan zal er een krolse katten invasie uitbreken.. :P

Waarschuw beheerder
Spannend! :lol:

Waarschuw beheerder
“Sarah, if the American people had ever known the truth about what we Bushes have done to this nation, we would be chased down in the streets and lynched.” — George H. W. Bush (Interview with Sarah McClendon, December 1992)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 3 juni 2007 om 16:24:
Hij ziet 2012 niet bepaald als het einde van de wereld

wie nou wel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op zondag 3 juni 2007 om 13:51:
idd.. ben benieuwd maar denk dat het weer een teleurstelling wordt ala 1/1/2000

Om precies te zijn zal het gebeuren op 20 december 2012.

Waarschuw beheerder
We leven in de apocalypse (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 17:17:
We leven in de apocalypse

volgens wie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!jean!! op maandag 4 juni 2007 om 17:21:
volgens wie?

alle geschriften ,omdat hun doorhadden dat gebeurtenissen zich herhalen.
apocalyse is grieks voor onthulling/ontsluiering...ofterwijl...de waarheid van het leven komt naar boven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!jean!! op maandag 4 juni 2007 om 16:52:
wie nou wel?

Anderen...sektes die misschien massaal zelfmoord gaan plegen ofzo...uit het 2012 wereldje? :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De meesten van jullie vatten de essentie van 2012 totaal verkeerd op. Probeer er eens minder op te focussen en haal eens dat 'speciale' ervan af.

Oude beschavingen hadden over deze overgang omdat we nu simpelweg er klaar voor zijn om collectief een stapje hoger te zetten. Waarheid onthuld zich onder de mom van de openbaring. Een chaos komt eraan om een punt te zetten achter de NWO en de manipulatie. Vervolgens komen we in een nieuwe cirkel terecht en zal er een nieuwe wereld bloeien.

Maar kom op mensen, hou jezelf niet zo heftig vast aan deze 'evolutie'. Het mag dan wel een belangrijke tijd zijn, maar doe nou niet zo dat dit het aller de allerbelangrijkste tijd is van ons hele bestaan.

2012 wordt gewoon een jaar zoals dit. Er zal veel gebeuren en een hoop veranderen, maar de wereld blijft gewoon draaien zoals ie altijd al deed.

In principe is elke tijd in de geschiedenis belangrijk en zo ook deze. Maar focus nou meer op hetgeen wat ons nu wordt gegeven, de openbaring. Maak er gebruik van en ontwikkel jezelf...want dat is uiteindelijk de bedoeling ;)

Waarschuw beheerder
Dat hun wereldleiders zijn zegt genoeg over de mens; het aanbidden en het afhangkelijk willen zijn omdat men niet voor zichzelf kan denken.

maar mensen kunnen dat wel, mensen moeten het alleen ontdekken dát we geen regeringen nodig hebben, dat we onze eigen gang kunnen gaan.

Waarschuw beheerder
Dat is nog lang niet de kern van het verhaal.

Waarschuw beheerder
klopt.

Michael zegt ook; ellende ,oorlog en geweld zijn niet het grootste probleem ooit geweest, maar onechte liefde...

daar zit ook zeker wat in.

Waarschuw beheerder
We hebben gewoon de dieptepunt (of toppunt) van beperking bereikt, de wereld zoals het nu is is het resultaat ervan. Het gaat daarnaast steeds meer de richting op van Chaos, dat zegt eigenlijk al genoeg.

Daarom is het ook tijd voor evolutie. Alsof puzzelstukjes perfect in elkaar schuiven. En in principe is dat ook gewoon de perfectie van waar wij in leven, de perfectie van de eenheid en de wetten die daaraan verbonden zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 18:59:
We hebben gewoon de dieptepunt (of toppunt) van beperking bereikt, de wereld zoals het nu is is het resultaat ervan. Het gaat daarnaast steeds meer de richting op van Chaos, dat zegt eigenlijk al genoeg.

klopt.

wat het ook is is dat mensen niet genoeg van zichzelf houden, zowel hun lichte als donkere kant. Omdat mensen hun donkere kant niet erkennen, willen het niet zien, ontkennen ze hun bestaan en krijg je onvrede.

gelukkig leven wij in deze tijd, de tijd om de waarheid te onthullen, iets wat onze voorouders niet eens weten, die hun hele leven lang hebben gewerkt en daarna dood zijn gegaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 18:08:
Maar kom op mensen, hou jezelf niet zo heftig vast aan deze 'evolutie'. Het mag dan wel een belangrijke tijd zijn, maar doe nou niet zo dat dit het aller de allerbelangrijkste tijd is van ons hele bestaan.

Net alsof jij dat kan weten zeker?:P

Waarschuw beheerder
Hoezo zou ik dat niet kunnen weten ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, waarom zou je dat wél kunnen weten?:P