Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
die 2 moeten wel verstandelijk gehandicapt of zwak begaafd zijn... is dit niks voor een nieuw tv programma zoals de voorrondes van idols? van die mensen zoals herman en die 2 die vonden dat ze konden zingen en fan van jannes waren? ze maken zichzelf alleen maar belachelijk
Daar is echt niks 'knaps' aan
allebei .
bring it on .
Kheb t tog niet over haar foto's.
Btw: Jezus,, zoiets zeg j tog niet:
sorrie schatje maar je moet eerlijk zijn jou poesje rook ook niet echt super he maar ik neem morgen weer lactacyd voor je mee en dan gaan we weer lekker gek komt goed lieverd
love you voor ever kussssssssss je mannetje
FAKE!!!
mensen geloof het of geloof het niet deze mensen zijn puur echt! hoe bizar het ook klinkt deze mensen zijn echt !
Ten eerste heb ik van allebei de msn
Ten tweede verbaas ik me al een paar maanden over hun maar er komen ook steeds nieuwe fotos bij
Ten derde ik heb ze in real life gezien toen sander nog niet verhuisd was hij woont nu namelijk in een begeleidend wonen instelling!
oke, ik kom eraan .
Uitspraak van Misz-Linda op zaterdag 2 juni 2007 om 19:42:
Die fotograaf maakt trouwens wel waardeloze foto's...En niet alleen omdat zij erop staat
dat zei ik ook al op pagina 1 maar ze durfde er niet op in te gaan ofzo
Uitspraak van stampbitch op zaterdag 2 juni 2007 om 19:40:
die 2 moeten wel verstandelijk gehandicapt of zwak begaafd zijn... is dit niks voor een nieuw tv programma zoals de voorrondes van idols? van die mensen zoals herman en die 2 die vonden dat ze konden zingen en fan van jannes waren? ze maken zichzelf alleen maar belachelijk
wattan wou je ze aan temptation islands mee laten doen
Neen, die plaatjes erbij kopieert mijn fantastische computer niet, kijk maar in zn gastenboek, dat dit niemand nog eerder is opgevallen
denk dat iedereen de verleiding wel weerstaat en ze gezellig met z'n 2en over blijven
Ik heb nu wel iets geks ontdekt!
angeleyes(K) citeer 14 mei 2007 10:27
haaaihaaii sander
hOestiie mejou met my goed hoor
sOww echtt kut dat me kaartjj iis gestole op sgool
mrjjaa ..
iiksie je wel weer als je met naat naar Ons toe komt
xx room
haaaihaaii sander
hOestiie mejou met my goed hoor
sOww echtt kut dat me kaartjj iis gestole op sgool
mrjjaa ..