Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ikke niet... vind t veel te leuk..en is ook niet aan mij
die comments overal..bij het album en gastenboek: ge-wel-dig!
en ze zijn toch fake, dus dan is uitlachen niet erg
impotente zalen bedoel je?.
en ze zijn toch fake
mensen geloof het of geloof het niet deze mensen zijn puur echt! hoe bizar het ook klinkt deze mensen zijn echt !
Ten eerste heb ik van allebei de msn
Ten tweede verbaas ik me al een paar maanden over hun maar er komen ook steeds nieuwe fotos bij
Ten derde ik heb ze in real life gezien toen sander nog niet verhuisd was hij woont nu namelijk in een begeleidend wonen instelling!
een gebakken eitje graag.
Ten derde ik heb ze in real life gezien toen sander nog niet verhuisd was hij woont nu namelijk in een begeleidend wonen instelling!
Ten eerste heb ik van allebei de msn
met me nieuwe vlechtjes
Ik ging ervanuit dat ze fake zijn...dit kan toch ook niet echt zijn?...wie doet zoeits zichzelf en een ander het aan om zo'n topic te openen?...
Ik ging ervanuit dat ze fake zijn...dit kan toch ook niet echt zijn?...wie doet zoeits zichzelf en een ander het aan om zo'n topic te openen?...
je ken me goddelijke reet kussen goochum....
Ik vind de hoeveelheid naakt maar magertjes...