Loop ik naar dr toe, laat ik mn broek zakken en zeg vervolgens tegen dr 'hey ik wil je even voorstellen aan sjaakie'
misschien is ze dan wel teleurgesteld,
hahaha en dan een antwoord krijgen van. Wat moet je? Kijk een andere kant op wil je.
Oogcontact, en als hij kijkt gewoon lekker recht in zn ogen aankijken!
Heerlijk!!!!
daar heb ik nooit last van
meestal kijken ze verlegen weg, en kijken daarna nog eens om te kijken of ik nog kijk
en dan komt de rest vanzelf, werkt bij mij bijna altijd!
en anders zeg ik gewoon waarom ik kijk, omdat ik diegene wel zie zitten..
daar heb ik nooit last van
meestal kijken ze verlegen weg, en kijken daarna nog eens om te kijken of ik nog kijk
en dan komt de rest vanzelf, werkt bij mij bijna altijd!
en anders zeg ik gewoon waarom ik kijk, omdat ik diegene wel zie zitten..
Ik ben zelf ook vrij direct. Zie je in ieder geval niet vaak, meiden die zo direct zijn.
oogcontact een glimlachen
direct zijn geeft het meeste resultaat
Als je vrijwel altijd direct bent en dan eens een keer om onverklaarbare redenen verlegen bent, is wel een superrrr gevoel moet ik zeggen.
oogcontact
glimlachen
door haar wereldje te penetreren en dan vertrouwd met haar te raken en iedereen af te maken met wie zij een band heeft zodat ik de enige ben die ze heeft op een gegeven moment nog heeft en dan laat ik haar nooit meer gaan.
Pas maar op als je dat bij mij ''zou'' doen dan verander je direct in staan.muahaha
steen
Omdat ik zo lelijk ben
Heerlijk!!!!
Is deze topic nog actief?
Uitspraak van Jan Human op dinsdag 29 mei 2007 om 20:54:
Omdat ik zo lelijk ben
eh, als ik iemand lelijk vind ga ik dit
Uitspraak van Dep op dinsdag 29 mei 2007 om 19:40:
Heerlijk!!!!
niet doen!
Is deze topic nog actief?
nee eigenlijk niet.
Stond er alleen even van te kijken.
Jammer je zou een leuk souverniertje zijn voor in onze huiskamer
Oke ik maak een uitzondering, mocht ik je toevallig tegenkomen dan zal ik je niet in steen veranderen oke?
Door m verlegen te maken..
Nou heb ik iemand op het oog die snel verlegen is, echt schattig
Niet zo wanhopig he
En ach ja tegenwoordig hebben ze meestal een grote bek maar stiekem...
Uitspraak van N_F_H op dinsdag 29 mei 2007 om 22:50:
Ik ben gewoon zoals ik ben mezelf trouw aardig etc
Tuurlijk en zo moet een meisje je ook nemen!
Blijf wie je bent
ik denk dat het gewoon zeggen weleens zal helpen!
gewoon af en toe een complimentje maken, lief overkomen, niet uitsloven en er leuk uitzien. zo zorg je ervoor dat die jongen JOU leuk gaat vinden. als dat zo is, dan merk je dat wel doordat hij ook leuke dingen zegt. en misschien durft hij wel te vragen of je zin hebt om een keertje wat leuks te doen, of je vraagt waar hij dit weekend uit gaat, en ga je daar ook gezellig heen met een groep vriendinnen, en dan ga je even bij em staan en praten, dan weer weg gaan, en als hij je leuk vind komt hij echt wel later op de avond naar jou toe, en dan gaat de rest vanzelf
Ben gewoon erg lief voor de persoon in kwestie...
Ik breng meestal een dode muis mee, die leg ik voor de deur en dan ga ik er trots naast staan.
Meestal word dat wel gewaardeerd.
![[img width=360 height=360]http://www.germes-online.com/direct/dbimage/50141471/Computer_Mouse.jpg[/img]](http://www.germes-online.com/direct/dbimage/50141471/Computer_Mouse.jpg)
maar is echt niet leuk om te doen eigenlijk.
Kan je beter vragen of hij je cavia voor een dag wil verzorgen, maak je meer kans denk ik
Meestal heeft ze dan geen idee dat ik haar leuk vindt en heb ook nooit GEEN idee wanneer iemand mij leuk vind. Hoor ik allemaal achteraf etc..