Partyflock

Forumonderwerp · 950397
Ik zou weleens willen weten wat het leukt maakt GHB te bebruiken, geeft het bijvoorbeeld ook het groepsgevoel als bij XTC?

Reacties? :)
Uitspraak van Testoken op woensdag 30 mei 2007 om 16:53:
van welk eiland kom jij ???

:'(

sorry hoor..

watdan?
Uitspraak van Frank. op dinsdag 29 mei 2007 om 23:37:
Dan kom je naar mij bona!!!

Denk niet dat ruffy dat trekt :lol: alhoewel jullie elkaar zondag hebben ontmoet :D
Uitspraak van bonaparte op woensdag 30 mei 2007 om 21:59:
trekt

Ge moet ook niet trekken maar douwen!
Uitspraak van Frank. op woensdag 30 mei 2007 om 22:39:
Ge moet ook niet trekken maar douwen!

Ik zal het tegen hem zeggen :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 15:32:
als je goed weet te doseren;)

ja.. Als..

Het telt zo nauwkeurig, erg vervelend

GHB...Kenker..Tis te verslavend..

Zo verslavend dat nadat ik 2 maal per week in het ziekenhuis wakker werd, meerdere weken achtereen dat ik d8..HUH..volgens mij moet ik er maar mee stopen..
Want idd..het is verradelijke rotzooi..
Maar oh, zo ooh kankerlekker!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 12:28:
ja nou en als met de ghb die ik heb dus 4ml neemt dan gebeurd er precies wat my lady kim zegt.... dan ga je fijn slapie doen

Ik neem altijd de inhoud van een frisdrankdop (komt toch overeen met 5 ml?). Dan voel ik hem wel maar kan ik zo nog een dop van 5 ml nemen zonder knockie te gaan ofzo. Dit terwijl de ghb die ik heb wel heel stroperig is. Maar jullie zouden zeggen dat het slechte ghb is dan ?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 mei 2007 om 13:07:
Het telt zo nauwkeurig, erg vervelend

gewoon verdunnen, dan boeit een ml meer of minder niet meer..

Uitspraak van Wimba op vrijdag 1 juni 2007 om 12:41:
Dit terwijl de ghb die ik heb wel heel stroperig is. Maar jullie zouden zeggen dat het slechte ghb is dan ?

Tja, dat zegt niet zoveel..ik kan loeisterke ghb maken en die is nog behoorlijk vloeibaar.
Waarschijnlijk gewoon een truukje van de verkoper of je moet em zelf hebben gemaakt?
Uitspraak van Wimba op vrijdag 1 juni 2007 om 12:41:
Ik neem altijd de inhoud van een frisdrankdop (komt toch overeen met 5 ml?).

dat dacht ik dus ook.. Afgelopen weekend eens getest door de inhoud van een vol buisje in een coca-coladopje te gooien..
Het dopje was nog lang niet vol!

viva la G.:bounce:
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 juni 2007 om 14:14:
viva la G

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 12:57:
Dit terwijl de ghb die ik heb wel heel stroperig is. Maar jullie zouden zeggen dat het slechte ghb is dan ?

Tja, dat zegt niet zoveel..ik kan loeisterke ghb maken en die is nog behoorlijk vloeibaar.
Waarschijnlijk gewoon een truukje van de verkoper of je moet em zelf hebben gemaakt?

in principe, als je 100% GHB hebt (dus geen natrium en GBL meer), dan is de dikte een maat voor de sterkte. Het kan echter ook zo zijn dat de G wel extra GBL bevat.. GBL maakt het dan weer dunner, maar ook sterker.