Partyflock

Forumonderwerp · 950345

Wie gaan er allemaal trouwen in 2008?

Brand los: Trouwideeen, plannen etc...

Ik trouw zelf 12 september 2008.

wij zijn 23 december 2006 verloofd en 25 april 2008 getrouwd. Zijn wel iets later begonnen met sparen dan we wilden, maar het geld was er.. En je kan het natuurlijk zo dus maken als je zelf wilt ;)

Enne Essie> Van Harteeee :cheer:, geniet lekker van het verloofd zijn!
Nog een weekje :o

Prachtige foto's stampbitch! Jurk staat je erg goed;)

Wij denken dat we vanavond ons vrijgezellen feest krijgen! Erg spannend en geheimzinnig allemaal maar nog ff afwachten!:D

Heb vanacht al slecht geslapen van de spanningen:lol:

Nu al Colinda? Ben benieuwd haha!!

(K)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juni 2008 om 18:26:
Nu al Colinda? Ben benieuwd haha!!

Haha helaas! We hebben het nu nog te goed:D:D:D

Ze hebben ons er goed ingeluisd! Alles leek erop om al een vrijgezellenfeest te krijgen!

wij gaan 08-08-08 trouwen. pak en jurk al binnen. gaan uit van 120 personen. wordt super. huwelijksreis naar bali.

Dit jaar gaat me niet lukken, net als de komende 80 jaar niet :)
Wel alvast veel plezier en geluk gewenst voor degene die wel gaan trouwen (F)

Wij zijn gister getrouwd! :cheer: We hebben echt een waanzinnige dag gehad, helaas is het veel te snel gegaan! Er gaan ook zoveel dingen aan je voorbij, maar we hebben genoten en onze gasten gelukkig ook.
Foto's zijn er nog niet, maar kan niet wachten totdat ze er zijn. Voor iedereen die nog gaat trouwen.....Genieten en je nergens zorgen om maken, alles aan je ceremoniemeester over laten. Succes gegarandeerd!

:D

trouw nooit!!!, zker NIET in gemeenschap van goederen!!!
ik ben ook flink belazerd.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juni 2008 om 21:16:
Wij zijn gister getrouwd!

Laat even weet wanneer je foto's hebt:d Ben erg benieuwd hoe jullie eruit zagen!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juni 2008 om 22:20:
zker NIET in gemeenschap van goederen!!!

dan moet je het anders aanpakken, wij zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 12:13:
aat even weet wanneer je foto's hebt Ben erg benieuwd hoe jullie eruit zagen!

dat ga ik zeker doen!
ik moet wel zeggen dat ik een beetje last heb van een anti climax, het is zo snel voorbij gegaan en dat terwijl je er zoveel voorbereidingen aan hebt. Had mijn jurk in de hoes gedaan, maar daar heb ik hem snel weer uitgehaald. Wil er nog even naar kijken:D

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 13:33:
dan moet je het anders aanpakken, wij zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd

Dat zal ik de volgende keer ook zeker doen.
Ik snap het niet, ik deed alles voor haar.
Ze wilde kinderen, helaas was dit een probleem bij mij, ik ben dus minder vruchtbaar.
Sterker nog, dit zou dan via speciale ingrepen moeten.
Hoeveel potjes ik al niet heb moeten wegbrengen.
Zelfs een operatie, omdat ze dachten dat ik een soort van spatader in mijn linker bal had (wat je van buiten ook nooit zag).
Heb me laten opereren maar heeft dus geen enkel resultaat opgeleverd (wat ik al dacht).

Voorlopig ben ik diep ongelukkig en zeer onzeker over de toekomst.
Ik ben al een kerel van 37 jaar en hield ontzettend van haar.

Kan niet zonder een vrouw, ik mis haar.
10 jaar samen waarvan 4 jaar getrouwd!

Sorry ik heb wellicht een beetje teveel gedronken maar ik meen dit wel.

Ze zei dat het niet aan mij lach, maar ik weet het niet.

Wellicht ben ik hier wat open op dit forum, maar bedoel het goed.
Niet iedereen kan dat waarderen maar daar heb ik respect voor.

De eenzaamheid slaat toe, het is heel stil hier in huis zonder haar.
Ik mis haar aanwezigheid en gezeldschap.........

De herinneringen van goede en slechte momenten blijven.

sorry

dan is ze je niet waard geweest! 37 jaar is nog heel jong hoor, je weet nooit wat de toekomst je brengt :flower:

Wellicht is dat zo, ik weet het niet, ookal heb je nog zo'n mooi strak en sportief lijf als man met alles erop en eraan in goede proporties, eenmaal dat het een feit is dat je geen of moeilijk kinderen kan krijgen, je dan met gemengde gevoelens "het" met elkaar doet.

Vooralsnog hoopte ik altijd dat het wel op een dag wel lukte, tervergeefs... niet nooit dus.
Als man zijnde kun je haar dan niet gelukkig maken, wat me dan ook heel erg raakt, ja exact, je raakt me daar exact in de roos!
In die periode kreeg ik er letterlijk en figuurlijk een slappe van, puur omdat je je ontzettend onzeker voelde, zeker omdat er in je achterhoofd speelde dat het toch geen enkele zin had.
Als je als man "moet" presteren, dan kan ik je meegeven dat het dan voor geen meter lukt.

Wat in mijn geval een geschenk uit de hemel zal zijn is een hele leuke weduwe!

Maar laat dit verder maar rusten ... BACK ON_TOPIC!!!

Greeeetzzz marck
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 16:32:
Wellicht is dat zo, ik weet het niet, ookal heb je nog zo'n mooi strak en sportief lijf als man met alles erop en eraan in goede proporties, eenmaal dat het een feit is dat je geen of moeilijk kinderen kan krijgen, je dan met gemengde gevoelens "het" met elkaar doet.

Vooralsnog hoopte ik altijd dat het wel op een dag wel lukte, tervergeefs... niet nooit dus.
Als man zijnde kun je haar dan niet gelukkig maken, wat me dan ook heel erg raakt, ja exact, je raakt me daar exact in de roos!
In die periode kreeg ik er letterlijk en figuurlijk een slappe van, puur omdat je je ontzettend onzeker voelde, zeker omdat er in je achterhoofd speelde dat het toch geen enkele zin had.
Als je als man "moet" presteren, dan kan ik je meegeven dat het dan voor geen meter lukt.

Wat in mijn geval een geschenk uit de hemel zal zijn is een hele leuke weduwe!

Maar laat dit verder maar rusten ... BACK ON_TOPIC!!!

Greeeetzzz marck

Heej Marck,

Wat verschrikkelijk voor je dat dit gebeurd is, maar ook belachelijk dat ze jou om die reden heeft verlaten!! Als je echt van elkaar houdt..... Liefde kent zijn voors en zijn tegens, en volgens mij beloof je dat als je gaat trouwen dat je elkaar ook in die tijden steunt.
Ooit komt de dag dat ook jij een lieve vrouw zult hebben, die om je geeft om wie je bent!

Het was nog nooit zo donker of het wordt altijd wel weer licht! :D
Ik ben eergisteren getrouwd! :D
Echt een geweldige dag gehad!

Uitspraak van Cher op donderdag 26 juni 2008 om 10:36:
Ik ben eergisteren getrouwd!
Echt een geweldige dag gehad!

Heb je foto's bekeken! Jullie zagen er erg mooi uit!:D

Ik heb gisteren een proefdruk van de trouwkaarten gehad, volgende week is de rest klaar... Dus kan eveloppen gaan schrijven:D:D

Mijn kerverse man had mij "ontvoerd" naar Venetië! Als verrassing, we zouden namelijk helemaal niet op huwelijksreis gaan.

In mijn album staan wat foto's, nog lang niet allemaal, maar dit is een kleine selectie van een geweldige dag!!! :D

[albumelement=44410067]{element is niet toegankelijk}

Uitspraak van Cher op donderdag 26 juni 2008 om 10:36:
Ik ben eergisteren getrouwd!

gefeliciteerd :cheer:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 10:41:
In mijn album staan wat foto's, nog lang niet allemaal, maar dit is een kleine selectie van een geweldige dag!!!

Mooie foto's!
Jullie zagen er prachtig uit!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 14:49:
Ik heb gisteren een proefdruk van de trouwkaarten gehad, volgende week is de rest klaar... Dus kan eveloppen gaan schrijven

spannend hoor...wat voor kaarten heb je uitgekozen?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 14:49:
Ik heb gisteren een proefdruk van de trouwkaarten gehad, volgende week is de rest klaar... Dus kan eveloppen gaan schrijven

Wij hebben vandaag onze enveloppen geschreven! Morgen gaan de kaarten de deur uit! :D
Spannend hoor wat voor reacties je krijgt!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 10:41:
In mijn album staan wat foto's, nog lang niet allemaal, maar dit is een kleine selectie van een geweldige dag!!!

Zo jullie zagen er ontzettend mooi uit zeg! Kan niet wachten tot wij er ook zo bij staan :D Morgen nog 8 weken voor ons! :D

trouwen op je 23ste.. dan ben je echt niet goed bij je hoofd

Uitspraak van **KARIN** op donderdag 3 juli 2008 om 18:28:
Zo jullie zagen er ontzettend mooi uit zeg!

Dank je wel!!

Uitspraak van **KARIN** op donderdag 3 juli 2008 om 18:28:
Kan niet wachten tot wij er ook zo bij staan Morgen nog 8 weken voor ons!

Dat snap ik...het gaat alleen veeeeeeeeel te snel voorbij. Dus wel genieten hoor en de stress aan een ander overlaten!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 18:40:
trouwen op je 23ste.. dan ben je echt niet goed bij je hoofd

:lol:
Vandaag hebben we de locatie bezocht waar we ons trouwfeest willen geven. We hadden een afspraak gemaakt zodat we alles rustig door konden spreken.
Echt zo leuk! Kreeg helemaal de kriebels!
laatste aanpassing
Ben nu al 3 weken getrouwd :D :cheer:

17 juni 2008 was de datum en dat was een super mooie dag!!
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 12:37:
wat voor kaarten heb je uitgekozen?

Deze voor de gasten..

Enne deze voor de kids van mijn werk (kinderreceptie)

In het echt zijn ze mooier hoor als zo op plaatje! Kleuren zijn nu minder mooi maar het is in iedergeval een zwarte kaart.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 20:46:
Deze voor de gasten..

Mooie kaart! :-)
Ik vraag me alleen wel af hoelang jij al samen bent met je toekomstige man? Aangezien je in mijn ogen nog jong bent (net zo oud als mij) :-)
Want ik zelf hoef nu nog niet te trouwen! Dat heeft er natuurlijk ook mee te maken ik geen vent heb :lol:
Maar dat vroeg ik me af :-)

Ik heb nooit een bruiloft en nu heb ik er dit jaar gewoon 2 :D
laatste aanpassing
En achter de kinderwagen douwen;)

Uitspraak van Rivkameteenv op donderdag 10 juli 2008 om 21:27:
Ik vraag me alleen wel af hoelang jij al samen bent met je toekomstige man?

In november wordt dat 8 jaar!:d Maare wij zijn ook anders gaan leven hoor je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben.. Maar ik ben toch anders dan leeftijdgenoten.
Ben echt blij en dit is wat ik wil!
Uitspraak van Playerrr op vrijdag 11 juli 2008 om 15:32:
En achter de kinderwagen douwen

Ook dit zie ik al helmaal zitten:D

Wij zouden vandaag ons vrijgezellenfeest gehad hebben. Helaas is een goede vriend van ons gister avond naar het ziekenhuis gebracht. Begrijpelijk dat het vandaag niet door gaat. Ze zouden ons om 10 uur opgehaald hebben haha...
Had het wel erg leuk gevonden, maar hopelijk hebben we het nu nog te goed!:d

Uitspraak van [077] Reneetjuhh op zaterdag 12 juli 2008 om 17:27:
trouwen is zooooo 2005

scheiden is zo 2007

wij gaan 22 augustus trouwen..
gelijk een vraagje weet iemand een mooi nummertje om op te trouwen bij binnenkomst?

(F) krool
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 21:37:
gelijk een vraagje weet iemand een mooi nummertje om op te trouwen bij binnenkomst?

Gefeliciteerd!!

Als ik samen met mijn vader binnenkom staat mijn vriend (toekomstige man :P) al vooraan. Dan word er een speciale versie van 'K-ci & Jojo' met All my life gedraaid! Mooie tekst en niet zo standaard als het deuntje van 'daar komt de bruid'....

Uitspraak van **KARIN** op zondag 13 juli 2008 om 23:09:
Gefeliciteerd!!

jij ook :P(F)

Uitspraak van **KARIN** op zondag 13 juli 2008 om 23:09:
'K-ci & Jojo' met All my life gedraaid

is idd ook een mooi nummer,, :D heb je die van een cd of laat je die live door iemand zingen..

:D
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 07:59:
is idd ook een mooi nummer,, heb je die van een cd of laat je die live door iemand zingen..

We hebben hem op cd :D

De wil is er wel maar de financiën niet ;)
We willen allebei geen standaard bruiloft en één ding is zeker... Ik trouw niet in het lang en wit :bloos:

gelijk een vraagje weet iemand een mooi nummertje om op te trouwen bij binnenkomst

Bij de gemeente hebben we Angels van Robbie Williams.
En in de kerk hebben we een zangeres die zingt bij de opening als wij binnen komen het This is the moment van Renee Froger maar zij heeft hier een zelf gemaakte versie op gemaakt. Echt prachtig!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 20:46:
Deze voor de gasten..

Mooie kaarten!!!

Uitspraak van Rivkameteenv op donderdag 10 juli 2008 om 21:27:
Aangezien je in mijn ogen nog jong bent

gelukkig is niet iedereen hetzelfde :)

weet iemand een mooi nummertje om op te trouwen bij binnenkomst?

wij hadden een sopraan en een harpist, die speelde Caro mio ben met binnenkomst, tijdens het tekenen van de akte Mio babino caro en op het laatst Ave maria.
Je moet er natuurlijk wel van houden en het was erg duur, maar het gaf wel een extra dimensie op de dag. Zelfs de gasten waren ontroerd! :)

Hallo!!
Ik ga 3 sept.trouwen met mijn droomman!!
Na vele slechte relaties en ik altijd heb geschreeuwd:Ik trouw nooit!!ga ik nu dan trouwen!!En ik ben heel erg happy!!!
We houden het met familie en vrienden,ik wilde nl alleen de mensen die mij dierbaar zijn erbij!!
Als de grote dag is geweest,laat ik jullie zeker wat foto's zien!!
De trouwkaarten zijn deze week klaar!!:)
Ik hoop dat jullie allemaal gelukkig worden!
Wat vinden jullie nummers die absoluut op jullie bruiloft gedraaid moeten worden??
En wat is een mooi nummer voor een openingsdans :P?

{argument 'id' ontbreekt}

denk dat dit hem word :D voor bij de binnenkomst..
laatste aanpassing
ik ben weddingplanner :) ja ik weet het ik ben jong! en ik ben ook nog maar net begonnen, mijn site is nog in onderhoud, en ik ben bij een aantal weddingplanners geweest en die hebben me de meeste info gegeven.. en veel van site`s afgehaald

dus als je een weddingplanner nodig hebt meld het dan ;)

Uitspraak van *Frouk* op woensdag 16 juli 2008 om 17:15:
ja ik weet het ik ben jong!

valt wel mee joh :P ik ben jong en ga trouwen.. als ik een weddingplanner zou nemen zou ik juist een jong iemand nemen die zou dan wat meer met mij op een lijn zitten :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 17:25:
valt wel mee joh ik ben jong en ga trouwen.. als ik een weddingplanner zou nemen zou ik juist een jong iemand nemen die zou dan wat meer met mij op een lijn zitten

ja ok dat is zo, maar d8 zeg het ff voordat iedereen het zegt!

vindt het egt super leuk om te doen, als jullie vragen ofzo hebben mogen jullie het ook altijd vragen.. heb veel goede adresen!