| Betreft: | evenement: A Campingflight to Lowlands Paradise 2007, donderdag 16 augustus 2007 om 12:00 |
Laurent Garnier, James Holden en Karotte
Je vergeet Trentemoller!!
basement Jaxx is ook gaaaaaf
waar halen jullie die namen eigenlijk vandaan dan?
The Killers // Kaiser Chiefs // Tool // Arcade Fire // Lily Allen // Damien Rice // Sonic Youth // Interpol // Kings of Leon // The Good, The Bad & The Queen // Nine Inch Nails // Editors // LCD Soundsystem // Motörhead // Basement Jaxx // M.I.A. // Kasabian // Saybia // Groove Armada // Jimmy Eat World // Eagles of Death Metal // Heideroosjes // Laurent Garnier (live) // Klaxons // Lacuna Coil // Hayseed Dixie // Jamie T // Battles // Turbonegro // Jack Peñate // Air Traffic // Nosfell // Chatham County Line.
Naast bovenstaande namen komen natuurlijk ook de namen die we al eerder bekend maakten:
Pronghorn // The Answer // The Whitest Boy Alive // Little Cow // Enter Shikari // CocoRosie // My Brightest Diamond // Welle:Erdball // Rotfront // Orishas // Ojos de Brujo
Uitspraak van J * op woensdag 23 mei 2007 om 22:55:
geloof er allemaal niks van
nu wel?
Laurent Garnier
Basement Jaxx
Saybia
Kaiser Chiefs
Tool
wie heeft Holden bevestigd?
Dat vraag ik me dus ook af..
Waar staat die bevestigd dan?
Op www.cocoon.net moet je bij booking kijken en dan maand augustus en dan zie je dat Holden op Lowlands zal staan, op 17e als ik me niet vergis
Underworld heb ik ook al te vaak gezien inmiddels
als je niet van Rock houdt..