Partyflock
 
Forumonderwerp · 949376
De maya kalender eideigd op 2012, er zal n nieuwe demensie komen zeggen ze. t mooie is is dat de mayas erg goed zijn in berekeningen, bijv. 5000 jaar geleden wisten zij al waar planeten waren die wij pas 150 jaar gelede hebben ontdekt, nu is mij vraag geloof je der in of vertel wat jij der over weet. Ik weet ook niet of ik er in geloof vind t wel n mooi geloof, ze zeggen dus op 11/10/2012 komt er een nieuwe demensie met pure harmonie geen materialisme en liefde.

laat je geest spreken:D
Er word dus al 5000 jaar gewacht op die datum en dat is nu voor ons over n paar jaartes, t enige wat we kunne doen is afwachten, maar er over praten kan natuurlijk altijd :D
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 19:31:
Da's de illusie zelf. want er is niks om tevreden of ontevreden over te zijn

Beweer ik iets anders? :vaag:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 19:31:
Klopt. Maar daar kiezen ze zelf voor

Beweer ik iets anders? :vaag:

8)
 
Geen idee O:) ik hou d'r altijd wel van om mensen op een dwaalspoor te zetten namelijk :9
 
Lukt je vrij aardig.

Waar zijn je citaten gebleven?? :p
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 20:10:
zonnestelsel dan op één lijn te staan met Hunab K'u, het centrum van de Melkweg.

Volgens mij staat alles wat buiten het centrum bevind. In 1 lijn met het centrum. Anders zou het geen centrum zijn :vaag:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 19:46:
Lukt je vrij aardig.

8)


Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 19:46:
Waar zijn je citaten gebleven?? :p

Schrijf meestal elke dag wel een citaat op me profiel erbij. Inspiratie uit het niks :p
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 19:56:
Inspiratie uit het niks

Weet je het zeker.. ?
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 20:03:
Weet je het zeker.. ?

Meeste zeker wel ja :) vooral de laatste tijd :p
 
Deze sprong dus zojuist spontaan in me op;

echt zonder na te denken 8) snap dat niet :lol:

A buddha does not honor buddha for what he already is himself.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 19:48:
Volgens mij staat alles wat buiten het centrum bevind. In 1 lijn met het centrum. Anders zou het geen centrum zijn

Mag ik nog antwoord hier op?
Uitspraak van RRaaRR op zaterdag 19 mei 2007 om 18:53:
op 11/10/2012 komt er een nieuwe demensie met pure harmonie geen materialisme en liefde.

Saai, statisch dodelijk. Ik ga rebelleren.
 
ik geloof alleen in buitenlandse wezens :rot:
 
Uitspraak van Graush op dinsdag 30 oktober 2007 om 11:06:
Saai, statisch dodelijk. Ik ga rebelleren.

Hoezo?
Omdat ik meer feeling heb met de tegenpartij ;)

Maar hier laat ik het graag bij :flower:
 
Ok (Y)
Hey stelletje zwevers, jullie kunnen allemaal weer met de beentjes op de grond, lees dit maar eens even door...



Een hele opmerkelijke planetaire/galactische uitlijning zal gebeuren op 23 en 24 december 2007. De uitlijning op 23 december - Mars, Aarde, Zon, Mercurius, Jupiter en het Galactische centrum - staat hieronder afgebeeld; het wordt nog opmerkelijker omdat het zal worden vergezeld van een volle maan (uitgelijnd met Mars) om ongeveer 2.00 uur op 24 december als gelijktijdig Venus een vierkant vormt met Neptunus. En het wordt daarmee nog opmerkelijker dat de Pluto/Zon uitlijning zich exact zal voordoen op de winter-zonnewende, net na de uitlijning met het Galactische centrum.
De afbeelding hieronder is het zicht vanaf Mars tegenover de Jupiter, Mars, Aarde, Mercurius, Pluto uitlijning ten opzichte van het Galactische centrum op 23 december 2007, die gaat gebeuren vlak na de Pluto/Jupiter (Heliocentrische) uitlijning op 23 november 2007.
Zonnestelsel op 22 december 2007. Wat er niet wordt getoond is dat Pluto ( die dan aan de rechterkant van Jupiter staat) Saturnus, die achter Venus, Uranus en Neptunus aankomen. Saturnus en Neptunus vormen het t-lid van het kruis. Het is een 23/12 configuratie. Er zal een volle maan zijn op 23 december 2007.

(De planetaire en galactische uitlijning, tezamen met volle maan, vindt dus niet plaats in 2012, maar nu in 2007 !!!)


i rest mei kees
bladiebla, tegen die tijd zijn er kinderen van 3 aan de crack en is iedereen vrolijk 8)