Over schade gesproken...
Hoorde ik net een geschreeuw op straat (en daarvoor een *KRAK*).. Mijn gevoel zei gelijk Kanker!!
Ja hoor, ik loop naar beneden, kijk door 't raam, zie de buurvrouw met een gozer in discussie bij m'n auto.
Gebonk op de ramen, laat richard maar naar buiten komen *zucht*
Overbuurman met inparkeren tegen me auto aan gereden. Ik loop buiten, gast stonk als de pest naar de alcohol..
Schade: Bumper ontzet (op 't eerste oog).. "Is dit jou auto?" JA!
Jaaa, ik woon aan de overkant, dus kunne we toch wel onderling regelen? Ehmm, je stink naar drank, dus ik haal de politie erbij!
Na 3 kwartier eindelijk een pliesie auto.. Gelukkig dat me buurvrouw getuige was
Pliesie agent kijken, schade : Bumper van voren grote krassen (*zucht*)
Nah, agenten aanbellen "Kunnen we binnenkomen want u heeft net tegen iemand zn auto aangezeten. "nee hoor" jawel, want er is getuige.. "ik kan t niet meer herinneren"
nah, na een uur ofzo komt een agent aan de deur bij me (inmiddels buurvrouw gehoord voor getuige) gast wil niet mee werken, dus hij word aangehouden en mee genomen. Wachten op hulp officier van justitie..
Net door 4 man in een auto gepropt, agenten an me deur, ff verhaal uitgelegd.. Morgen verzekering bellen, die kloppen bij die gast zn verzekering aan etc etc..
Agent zei zelf ook al wat een sukkel t was, was nog een handgemeen boven bij die vent.. Pffffffff...
Dusssssssssssss lekker johhhh!!!
Ik hou u op de hoogte!
Slaap lekker en kusjes..