Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 januari 2009 om 00:21:
sores???
Gaan die cos veel kapot dan??
hahahaha als je cosworth naar het nederlands gaat vertalen krijg je kostwat.
mijn laatste rekening is van 18-07-2008 euro 8434,70 voor een complete revisie van de motor.
een cosworth blok gaat ongeveer 200.000 km mee die van mij had dat bijna gereden toen ik behoorlijk wat olielekkage kreeg er werd mij toen verteld dat het binnenkort wel een keer tijd werd om alles te reviseren ik had zoiets van nou goed weten we dan ik probeer er nog wel mee door te rijden dan maar regelmatig wat olie erbij.
bij 201.950 km brak de distributieriem doordat deze was doordrengt met olie toen kon ik niet anders meer dan alles laten reviseren als ik alleen het nodige had laten maken was het onderblok niet gereviseerd maar deze was dan na ongeveer 10.000 km aan de beurt geweest en had weer alles uit elkaar gemoeten.
ik heb de cos 10 jaar lang voor dagelijks gebruik gehad ik rij sinds vorig jaar ruim 600km per week en heb er nu een wagen bij waar ik dagelijks mee rijd het is met de cos niet meer te doen 1 op 7 km was ook geen pretje toen de benzine ruim 1,60 per liter koste.
een cosworth is een dure wagen waar vaker wat aan kapot gaat dan aan een normale en alles is stervens duur en steeds vaker zijn onderdelen niet meer leverbaar.