nadat er al 150 K op de teller stond hoop ik???
toen ik de wagen kocht stond de teller op 17000 km, teller was toen waarschijnlijk 2x rond geweest km stand nu was bijna 74500 km dus ik heb er 57500 km mee gereden.
ik zou de wagen nog voor de keuring aanbieden dinsdag voor het geval hij er door zou komen had ik er een stuk meer voor kunnen krijgen dan zonder apk.
de katalysator rammelde maar peter zei dat hij mogelijk nog wel zijn werk deed en dan zou de co2 meting goed kunnen zijn, het rammelen maakt voor de apk niet uit, peter had er even 2 wielen met goede banden op gezet want 1 band zou zeker afkeur zijn verder was de wagen voor de apk in orde.
als de kat bij de apk niet goed was geweest en verder alles ok dan had ik het nog laten maken.
gisteren kwam ik thuis en een kwartier later wilde ik weer weg maar lag er een plas koelvloeistof onder de wagen de anwb zag dat er een slang geklapt was dit was een gebogen slang en daar kon hij geen noodoplossing voor maken de auto kon naar een garage worden gebracht voor reparatie, om bij de slang te komen had er nogal wat weg moeten worden gehaald en dus waarschijnlijk aardig wat kosten door het arbeidsloon en dacht ik dit moet ik allemaal niet meer gaan doen.
voor sloop krijg je 50 tot max 75 euro voor een dergelijke wagen zeker als ze hem ook moeten ophalen dus gisteren de wagen te koop gezet op speurders ford world en de xrrs club site.
wagen is vanmorgen door een clublid opgehaald deze ging hem opknappen of gebruiken voor onderdelen ik heb er nog 125 voor gekregen.
klein mazzeltje was nog dat ik gisteren vergeten was om te tanken de tank was bijna leeg en we zouden vandaag naar beverwijk gaan, normaal gooi ik er dan nog ff 25 liter benzine in.