Welke die Sierra Vleugel ?? is zeker geen originele kleur Ford heeft de laatste 4 x 4 sedan in mallard green gespoten voor hun eigen collectie dat was het.
Laat maar Frans , snaptie toch niet!! mocht hij ooit op het concour gaan staan , geen prijzen geven !! gooit ie toch weg
hoeft ook niet want daar zal ik nooit aan mee doen
Ik wil mijn auto gewoon er tussen zetten bij de rest zonder al dat gepoets,dat doe ik thuis al voor dat hij naar binnen gaat.
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 augustus 2010 om 18:19:
hoeft ook niet want daar zal ik nooit aan mee doen
Ik wil mijn auto gewoon er tussen zetten bij de rest zonder al dat gepoets,dat doe ik thuis al voor dat hij naar binnen gaat.
heb je al wat kijkers gehad ? wat vraag je ervoor ?
Hoe was de kiddie dag Corvie?
(permanent verbannen)
super , 20 wagens hadden zich opgegeven en maar 7 zijn er komen opdagen door het slechte weer , maarja was een leuk parcourtje door het centrum van Ede
Geen circuit deze keer dus?
ik heb veel mailtjes gehadt maar ik doe hem niet voor een prikkie weg,er zijn ook wat mensen die vragen voor een proefritje maar dat doe ik allen als ze echt intresse hebben.
Heb net de accu eraf gehaald inv met dat ik naar turkije gaat dus verwacht geen kijker meer deze week.
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 augustus 2010 om 19:32:
eigenlijk 20000euro ja maar voor de geen die snel beslist en liefhebber wil ik wel iets zakken,
Ik heb een goede mooie FRS in duitsland gezien,en zolang deze er nog staat kan ik wel iets met de prijs doen
dinsdagavond rond 20:30 komt er via 112 een melding binnen bij de politiemeldkamer rotterdam, een visser heeft zijn lijn uitgegooit en daar is een volwassen zwaan in verstrikt geraakt en deze zwemt met meters draad om zich heen op de maas.
de havenpolitie wil er met een boot heen onder de voorwaarde dat er iemand met ze meegaat die verstand van zaken heeft en niet bang is voor zo'n vogeltje en wat doe je in zo'n geval?