Zullen er met Ford Fair dit jaar wel weer een aantal staan
Dat denk ik ook.
Maar a.s donderdag krijgt de Ford in Hilversum er één.
En die mag Frans van E (F1) dan het weekeinde een dagje mee,
om een stukje voor te maken in het clubblad...
Dus how zaterdag vrij.Gaan we even lekker knallen met die 350 PKtjes
Uitspraak van Rodger Rodger op dinsdag 30 maart 2010 om 22:52:en wil dan ook wel ff komen buurten
hahaha vanaf hier 30 min wachttijd
Fiat 500 logo
het valt mee
laatste aanpassing
De Subaru Impreza krijgt z’n wilde haren terug! Dankzij de mannen van Cosworth komt er een extreem heftig exemplaar op de markt, dat de glorietijden van weleer moet doen herleven.
We hebben alleen nog detailfoto’s, maar al wel de officiële informatie. De Cosworth Impreza heeft een opgevoerde versie van de bekende 2,5-liter boxermotor onder de kap.
Het blok is goed voor een vermogen van 400 pk, 100 pk meer dan de standaard-STI.
De sprint naar 100 kilometer per uur kost slechts 3,7 seconden, waar de gewone STI 5,2 seconden voor dat klusje nodig heeft.
Naast extra vermogen krijgt de Cosworth-bom ook AP remmen. De overige aanpassingen bestaan uit een aangepaste wielophanging, een ander uitlaatsysteem en diverse verfraaiingen voor het exterieur en de binnenkant van de Impreza.
Gemengde gevoelens
De Subaru Impreza WRX STI heeft gemengde gevoelens bij de pers en de liefhebbers opgeroepen.
De belangrijkste kritiek is dat Subaru een beetje op twee gedachten hinkte bij de ontwikkeling van de auto. Aan de ene kant moest de WRX STI een volwassener auto worden dan de rouwdouwer van voorheen, aan de andere kant moest de snelste Impreza een hardcore vierwielaandrijver blijven.
Het resultaat is een auto die precies in het midden valt en minder liefhebbers aanspreekt.
We hebben alleen nog detailfoto’s, maar al wel de officiële informatie. De Cosworth Impreza heeft een opgevoerde versie van de bekende 2,5-liter boxermotor onder de kap.
Het blok is goed voor een vermogen van 400 pk, 100 pk meer dan de standaard-STI.
De sprint naar 100 kilometer per uur kost slechts 3,7 seconden, waar de gewone STI 5,2 seconden voor dat klusje nodig heeft.
Naast extra vermogen krijgt de Cosworth-bom ook AP remmen. De overige aanpassingen bestaan uit een aangepaste wielophanging, een ander uitlaatsysteem en diverse verfraaiingen voor het exterieur en de binnenkant van de Impreza.
Gemengde gevoelens
De Subaru Impreza WRX STI heeft gemengde gevoelens bij de pers en de liefhebbers opgeroepen.
De belangrijkste kritiek is dat Subaru een beetje op twee gedachten hinkte bij de ontwikkeling van de auto. Aan de ene kant moest de WRX STI een volwassener auto worden dan de rouwdouwer van voorheen, aan de andere kant moest de snelste Impreza een hardcore vierwielaandrijver blijven.
Het resultaat is een auto die precies in het midden valt en minder liefhebbers aanspreekt.
Uitspraak van UneXisT Rs op woensdag 31 maart 2010 om 12:38:zou ford ooit nog een cosworth maken ??
wie zal het zeggen vooralsnog doen ze het prima zoals het nu gaat
leuke remmen over op de escort cosworth...
morgen weet ik meer...
Uitspraak van Rodger Rodger op dinsdag 30 maart 2010 om 22:52:Hoelaat? ben 'smiddags vrij, en wil dan ook wel ff komen buurten
morgen weet ik meer...
Dat denk ik ook.
Maar a.s donderdag krijgt de Ford in Hilversum er één.
En die mag Frans van E (F1) dan het weekeinde een dagje mee,
om een stukje voor te maken in het clubblad...
Dus how zaterdag vrij.Gaan we even lekker knallen met die 350 PKtjes
zo geweldig heftig,wat voor datum is het donderdag? en hoe laat moet ik daar zijn dan kom ik ook wel ff kijken kom niet met de cos want die is KAPOT.
Maar a.s donderdag
morgen weet ik meer...
wat voor datum is het donderdag?
rot patrick...me grap verpesten.
Ik ben vrij
Uitspraak van Rodger Rodger op dinsdag 30 maart 2010 om 22:52:Hoelaat? ben 'smiddags vrij, en wil dan ook wel ff komen buurten
dan komen we daarna even naar de Layer
Uitspraak van Rodger Rodger op woensdag 31 maart 2010 om 21:09:kom niet met de cos want die is KAPOT.
Ernstig?
1 van de 2 metalen banden waarmee de benzinetank vasthangt is kapot (doormidden) dus ga maar niet achter mij rijden met de paasrit hahaha.
http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/6410091/__Ford_Focus_RS500__de_laatste_ronde__.html,
1 van de 2 metalen banden waarmee de benzinetank vasthangt is kapot (doormidden)
Goeie reden om er een set RVS onder te hangen
dus ga maar niet achter mij rijden met de paasrit hahaha
Mij zul je niet in je spiegel zien, ben er dit jaar niet bij!
Uitspraak van Rodger Rodger op donderdag 1 april 2010 om 18:25:Goeie reden om er een set RVS onder te hangen
kom maar met een link waar te krijgen want bij ford hebben ze natuurlijk niks meer hier van is vandaag al opgezocht.
gelukkig is er nog nergens iets bekent hoeveel die nou gaat kosten
Nederland zal wel de 65K - 70K aan tikken denk ik
in duitsland euro 50.000 een normale kost daar ongeveer 33.000 dus dat is euro 17.000 meer, in nederland kost een rs gemiddeld 54 + 17= 71.000 zal wel netjes naar boven worden afgerond kom je op 75.000 voor je rs. uiteraard komen daar nog wel de kosten voor het rijklaar maken bij en de kosten voor een goed alarm.
iets mis gegaan bij de post
waarom er op 't engelse fiesta forum nooit met lof over pumaspeed gepraat word
Of die ali's bij de post weten dat pakjes van Pumaspeed leuke dingen bevatten, en zouden ze die pakjes dus beter in een neutrale doos opsturen....