Vett weet alleen je straat naam niet meer
bij mij staat niks voor de deur , zal dan wel aan't werk zijn geweest staat trouwens wel
op dat moment een dikke bimmer voor de deur (thorbeckestraat 88 Oldenzaal)
Amerikanen ja, die kenne niks anders als gitaar "muziek" en negers die 100 keer JAAA JAAA roepen per nummer , dus dan is 'house' opeens iets nieuws voor ze....
Ik zou d'r helemaal gek van worden. Die kerel staat te stuiteren alsof die 10 pillen heeft weggewerkt.
En nee, ben ook niet onder de indruk van zijn draaikunsten
maar vind deze kwa uiterlijk tegenvallen te compact
Duh, het is een fiesta die horen klein en compact te zijn,wat verwacht dan? dat je er met 6 man in moet kunnen zitten?
Ik vind hem er bijzonder vet uit zien!!
Jammer dat ze weer zo lang gaan wachten met op de markt brengen, tegen die tijd hebben
die kut japanners hem alweer gekopieerd en voor de helft van de prijs in de showroom staan....
Maar waar gaat het dan fout, daar ben ik wel benieuwd naar, zijn het de velgen, is het de voor/achterkant? (vind persoonlijk ook de achterkant beter als de voorkant)
Kan ik in komen, de verhouding van de wielen klopt niet met de rest, kijk als ze er nu zoiets mee doen dan wordt het opeens een heel andere auto, en dat met
maar een paar procent grotere wielen!
Kan ik in komen, de verhouding van de wielen klopt niet met de rest, kijk als ze er nu zoiets mee doen dan wordt het opeens een heel andere auto, en dat met
maar een paar procent grotere wielen!
ik zeg doen!
dat ziet er meteen een stuk anders uit ja die kleur doet ook wonderen
Hallo iedereen.
Ik zit met het volgende probleem.
Misschien dat jullie mij hier meer over kunnen vertellen.
Ik wou een aanhanger achter de mondeo st220.
Ik bij de ford dealer langs geweest en die gaf de mededeling dat er een trekhaak voor was.
Trekhaak is netjes gemonteerd en tot zover geen probleem...
Maar,
Ik kan nergens vinden wat voor gewicht de auto mag trekken geremd / ongeremd.
Ook de site van de rdw geeft aan dat de mondeo geen aanhanger kan trekken.
Op internet las ik daarna dat er voor de st220 helemaal geen trekhaak was te verkrijgen.
Toch vreemd dat een dealer er dan 1 onder plaatst!
Weet iemand van jullie hier meer over?
Ik kom er zo niet uit...
Kenteken verlichting hangen eruit (afgebroken) krassen op de bumper en kenteken is ingeknikt..
Schade formulier ingevuld en die maat gebeld die me voorbumper destijds gespoten had. FF afspraak maken bij zn werk voor offerte van schade expert, daarna zwart laten spuiten