tja ik gloof ewr wel in je weet dat je alleen in een ruimte bent en dan t gevoel hebben dat er iemand bij je is of achter je staat zal wel bekent voor komen iig net als buitenaards leven??? ik weet ook wel zeker dat er naast ons mensen en alle dieren op aarde wel veel meer is vage dingen in de lucht en nee niet van die lucht scheinwerkers snel tollend en verplatsen over een grote lengte dat kunnen die lucht schijnwerpers nooit doen( die dinge die somiige dicotheken hebben en een aantal kermis atracties en met groote feesten)
net as dat monsterr van loch ness??? ik heb een verhaal gehoord van meerdere mensen die elkaar neit kennen dat vroeger voor dat je telefoons had en zo en wisten mensen neit dat er nog meer landen bestonden dat in de zelfde maand zowel als schotland een iest is gezien en aan de andere kant van de wereld ook dus daar gloof ik ook in er zijn hier op aarde nog wel zo gieganties veel dieren die nog nooit ondekt zijn en heel misschien ook wel nooit ondekt zullen worden omdat als je naar t diepste punt kijkt van de zee dat moet qua meters net zo diep zijn als de hoogste berg en zo ver kan men nog neit duiken
dus jah ik gloof in geesten of meerderen hoe je t wilt noemen jah ik gloof in buitenaards leven en ja ik gloof dat er meer in de zee zit dan wij ooit achter zullen komen..., dus ook t loch ness beest
gr
net as dat monsterr van loch ness??? ik heb een verhaal gehoord van meerdere mensen die elkaar neit kennen dat vroeger voor dat je telefoons had en zo en wisten mensen neit dat er nog meer landen bestonden dat in de zelfde maand zowel als schotland een iest is gezien en aan de andere kant van de wereld ook dus daar gloof ik ook in er zijn hier op aarde nog wel zo gieganties veel dieren die nog nooit ondekt zijn en heel misschien ook wel nooit ondekt zullen worden omdat als je naar t diepste punt kijkt van de zee dat moet qua meters net zo diep zijn als de hoogste berg en zo ver kan men nog neit duiken
dus jah ik gloof in geesten of meerderen hoe je t wilt noemen jah ik gloof in buitenaards leven en ja ik gloof dat er meer in de zee zit dan wij ooit achter zullen komen..., dus ook t loch ness beest
gr
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 09:23:maar k zal t nooit in mn hoofd halen om te gaan zitten kloten met een ouija bord.
goed plan! als je het zomaar voor de lol gaat doen loopt het vaak niet zo leuk af..
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 20:47:Als je in dit topic al zoveel mensen ziet zeggen dat ze overduidelijk ervaringen hebben gehad met entiteiten, terwijl jij daarnaast graag het fijne van dingen wilt weten, hoezo zeg je dan zoiets dat je absoluut hier niet in gelooft en het in principe onzin vindt, terwijl er zóveel mensen zijn die het zelf hebben ervaren.
misschien dat hij het zelf niet ervaren heeft, en daarom moeite heeft om er in te geloven?
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 19:32:En geloof jij er in of niet?
geloof er zekers in
vraag maar aan mensen die bij mij geslapen hebben die weten precies wat ik bedoel
Heb met veel verschillende entiteiten in contact gestaan. Lang niet allemaal even vriendelijk en met goede bedoelingen. Daar was ik wel een beetje van geschrokken.
Vooral als ik dissociatieven heb gebruikt als ketamine en/of lachgas is het raak.
Verder over het algemeen overigens vooral positieve ervaringen gehad hoor. Enkele keer bedreigd gevoelt...
Vooral als ik dissociatieven heb gebruikt als ketamine en/of lachgas is het raak.
Verder over het algemeen overigens vooral positieve ervaringen gehad hoor. Enkele keer bedreigd gevoelt...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 11:08:geloof er zekers in
vraag maar aan mensen die bij mij geslapen hebben die weten precies wat ik bedoel
Vertel
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 20:47:Als je in dit topic al zoveel mensen ziet zeggen dat ze overduidelijk ervaringen hebben gehad met entiteiten, terwijl jij daarnaast graag het fijne van dingen wilt weten, hoezo zeg je dan zoiets dat je absoluut hier niet in gelooft en het in principe onzin vindt, terwijl er zóveel mensen zijn die het zelf hebben ervaren.
Nou ik zal het niet afdoen als onzin. Echt niet. Maar zelf geloof ik het gewoon niet. Ik vind de verhalen altijd vormloos en als het er op aan komt dan gebeurd er niets. Net zoals een vriend van me. Hij beweert dat hij lampen kan laten bewegen, maar als ik erbij zit dan kan het opeens niet weet je wel. En daarbij weet ik behoorlijk zekler dat in heeeel veel gevallen mensen denken dat ze iets zien omdat de angst of hun verbeelding ze voor de gek kan houden. En dat gebeurd veel vaker dan je denkt. Al beweren ze het zeker te weten.
Na ja en daarbij als ik zelf iets zou zien of iets dergelijks dan zal ik er best breed naar willen luisteren. Zo ben ik dan echt wel.
En ik heb vaker slaapverlammingen gehad en slaapparalysen etc.. maar ik weet dat dat in mn kop gebeurd en ik ken ook veel mensen die dat ook gehad hebben en denken dat het door iets komt wat van externe afkomst is zeg maar. dus dan heb ik zoiets van tja als mensen zo goed gelovig zijn dat dat ze al voor de gek kan houden dan geloof ik het niet meer zo snel.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 09:49:misschien dat hij het zelf niet ervaren heeft, en daarom moeite heeft om er in te geloven?
hmm zoeiets zou kunnen maar vin dik n beetje flauw. Ik ben heel helder in mn kop en ik heb genoeg rare situaties of enge situaties meegemaakt. Of gedroomd. Maar ik kan ze tot nu toe nog altijd verklaren. Ik verdiep me liever in de rariteiten die in iedergeval echt zijn (dus niet bovennatuurlijk) die net zo raar zijn. Al zijn ze van materialistische/fysieke aard.
Zolang wij mensen dat nog niet eens helemala kunnen doorgronden heb ik ziets van als we eerst dan maar een sonder de knie hebben dan snappen we de rest ook beter.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 12:35:Vooral als ik dissociatieven heb gebruikt als ketamine en/of lachgas is het raak.
dat noemen ze hallucineren
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 14:51:Vertel
kom maar een keertje slapen
hou het er maar op dat mn ex zicht niet prettig hier in huis voelde
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 21:38:kom maar een keertje slapen
hou het er maar op dat mn ex zicht niet prettig hier in huis voelde
klopgeesten ofzo?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 21:53:klopgeesten ofzo?
hou het er maar op, dat ik hier nooit alleen ben
en het leg niet aan mij, meerdere mensen hebben het waar genomen
Als ik een geest was dan zou ik jullie de stuipen op het lijf jagen!
Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 29 mei 2007 om 21:59:Als ik een geest was dan zou ik jullie de stuipen op het lijf jagen!
Dat doe je zo ook al hoor
kom wel langs dan
jij in rotjeknor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 21:57:Ik zou dan dus geen oog dicht doen he
heb er verders geen last van, tis gewoon vaak dat het licht aan is en ik dan 100% zeker weet dat ik het uitgedaan heb, dat spullen niet op zn plek leggen en dat je voelt daar er iemand is of dat er in eens een koude wind door het huis heen waait.
mn ex wilde de persoon in kwestie uitroken (mot ze er wel eerst verstand van hebben
maarja weet ondertussen dat er 10 jaar geleden iemand is overleden in mn slaapkamer (zit ook alleen maar daar)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 22:02:heb er verders geen last van, tis gewoon vaak dat het licht aan is en ik dan 100% zeker weet dat ik het uitgedaan heb, dat spullen niet op zn plek leggen en dat je voelt daar er iemand is of dat er in eens een koude wind door het huis heen waait.
mn ex wilde de persoon in kwestie uitroken (mot ze er wel eerst verstand van hebben ) maar zolang het geen kwaad doet laat ik het lekker zitten.
maarja weet ondertussen dat er 10 jaar geleden iemand is overleden in mn slaapkamer (zit ook alleen maar daar)
Oww dus geen vliegende dingen ofzo
ja wie weet is het wel iemand die je hulp nodig heeft..
Dan kan je hem helpen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 22:21:ja wie weet is het wel iemand die je hulp nodig heeft..
Dan kan je hem helpen
mottie eerst schuiven, voor niks gaat alleen de zon op
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 22:00:Dat doe je zo ook al hoor
Hee die emoticon... je bent toch wel een vrouw hoop ik he?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 22:24:mottie eerst schuiven, voor niks gaat alleen de zon op
Ja in geesten euros
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 22:55:Ja in geesten euros
misschien leg er nog ergens geld verstopt van hem
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 22:57:misschien leg er nog ergens geld verstopt van hem
Wie weet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 23:01:Wie weet
achja, zolang hij zicht verders rustig houd, mag hij hier blijven wonen
Uitspraak van simone_1986 op zondag 13 mei 2007 om 20:32:ik werd een keer midden in de nacht wakker en voelde een ijskoude lucht naast mijn bed, toen draaide ik me om en toen zag ik een gezicht van een oude man
het spookte daar heel erg in het huis, aangezien een paar domme mensen geesten hadden opgeroepen
wat een kut verhaal
Uitspraak van Lijkt me niet nodig... op woensdag 30 mei 2007 om 01:36:simone is een nepmodel, met haar vogelbek
ben je altijd zo complimenteus
Uitspraak van Lijkt me niet nodig... op woensdag 30 mei 2007 om 01:36:simone is een nepmodel, met haar vogelbek
jij bent een
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 19:48:dat noemen ze hallucineren
Ik merk het verschil wel tussen een hallucinatie en 'het in contact staan met iets buiten jezelf' na al die jaren wel hoor schat.
Een hallucinatie voelt niet aan als een aanwezigheid, inclusief eigen energie.
Alles bestaat uit trillingen. Door dissociatieven worden bepaalde functies van je hersens uitgeschakeld waardoor je uittredingsverschijnselen gaat vertonen, geest scheidt zich van lichaam (dit gebeurt ook als je sterft zeg maar) Je komt dan in contact met andere trillingsfrequenties, frequenties waar ook wezens uit parallele universums op kunnen afstemmen.
ligt eraan wat je gebruikt
Klopt dus in dit verband ook
Je hoeft echt niets van mn verhaal te geloven, ik deel het gewoon in dit topic omdat het topicstarter hierom vraagt.
Er zijn via google heel veel bizarre onverklaarbare ervaringen te vinden veroorzaakt door dissociatieven als ketamine en lachgas, maar blijkbaar zijn er ook veel mensen die geesten/wezens/entiteiten kunnen waarnemen zonder ergens van onder invloed te zijn.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 14:55:maar blijkbaar zijn er ook veel mensen die geesten/wezens/entiteiten kunnen waarnemen zonder ergens van onder invloed te zijn.
Wat dacht je als je in n slaaptoestand bent? Of dat je hersenen minder zuurstof krijgen als anders? Of als je n bijna dood ervaring hebt etc etc etc dus drugs zijnj niet persee nodig.
Er is een serie geweest op TV dat heette 'Miracles and other Wonders'.
Prachtige verhalen met verve nagefilmd.
Zo herinner ik me een verhaal van een jong huisgezin dat op een dag ontdekte dat het huis in brand stond.
Eén kind kon er niet uit, en de ouders konden het niet bereiken. Ach en wee, de deur de enige deur naar buiten voor het kind was zo gesloten als een oester door de versmelting van de deurklink.
Het leek einde verhaal voor het kind.
Plots zag het kind zijn overgane opa, hij wees het kind de weg naar de deur die plotseling nu wel open was en hij bracht het kind in veiligheid naar buiten.
De familie huilde van geluk toen ze opeens hun gezinslid daar zo veilig en wel buiten zagen staan. Het kind vertelde dat opa hem naar buiten had gebracht en wees de deur aan waardoor ze gegaan waren. De deur bleek echter nog steeds potdicht, de deurklink versmolten door de hitte van de brand. Geen verklaring waar de jongen door naar buiten was gegaan...
Deze opa was duidelijk de beschermengel van het kind geworden.
(ook wel 'gids' genoemd).
Deze verhalen waren niet verzonnen en gefilmd zoals ze volgens de mensen zelf gebeurd waren.
Dat maakt het zo mooi.
Geen ficties maar feiten.
Hoe je het ook bekijkt, wonderen gebeuren, welke 'echte' verklaring er ook aan ten grondslag ligt.
Prachtige verhalen met verve nagefilmd.
Zo herinner ik me een verhaal van een jong huisgezin dat op een dag ontdekte dat het huis in brand stond.
Eén kind kon er niet uit, en de ouders konden het niet bereiken. Ach en wee, de deur de enige deur naar buiten voor het kind was zo gesloten als een oester door de versmelting van de deurklink.
Plots zag het kind zijn overgane opa, hij wees het kind de weg naar de deur die plotseling nu wel open was en hij bracht het kind in veiligheid naar buiten.
De familie huilde van geluk toen ze opeens hun gezinslid daar zo veilig en wel buiten zagen staan. Het kind vertelde dat opa hem naar buiten had gebracht en wees de deur aan waardoor ze gegaan waren. De deur bleek echter nog steeds potdicht, de deurklink versmolten door de hitte van de brand. Geen verklaring waar de jongen door naar buiten was gegaan...
Deze verhalen waren niet verzonnen en gefilmd zoals ze volgens de mensen zelf gebeurd waren.
Dat maakt het zo mooi.
Geen ficties maar feiten.
Hoe je het ook bekijkt, wonderen gebeuren, welke 'echte' verklaring er ook aan ten grondslag ligt.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 19:04:Zo herinner ik me een verhaal van een jong huisgezin dat op een dag ontdekte dat het huis in brand stond.
kippevel